Nie ma co płakać, pociągi na tych relacjach to przeżytek patrząc na ilość lotów dostępnych na trasach europejskich no i absurdalne ceny tych połączeń kolejowych zrobiły swoje
@up
Konkurencja pasażerom nigdy jeszcze nie zaszkodziła.
Może ktoś wolał przejechać całą noc, a pełny dzień przeznaczyć na zwiedzanie na przykład?
Ktoś inny może wolał w kabinie deluxe na spokojnie przespać noc w komfortowych warunkach zamiast płacić za hotel.
Widzę, że kolega to pewnie nie osoba, która lubi się w backpackingu, a dla takich osób takie połączenie to nie raz zbawienie! Nie trzeba płacić za hotel, a i bilety można było bez problemu (oczywiście z wyprzedzeniem) zakupić za 29E.
Nie rozumiem tej logiki równie dobrze, można wybrać samolot rano i być w dwie godziny i mieć dzień więcej w domu lub na miejscu.
A jak bijesz do backpackingu to można jechać jak ja stopem i spać przez couchsurfing, ale osoby podróżujące w tym stylu to tylko szczątkowa ilość klientów korzystająca z takiego połączenia...
no i co do konkurencji, to wolny rynek pokazał, że kolej na takich połączeniach nie ma dzisiaj racji bytu
Połączenia stolic nie ma od 2016 roku. Nocne pociągi kursowały między stolicami do 2016 roku. Zniknęły wraz z likwidacją większości nocnych pociągów obsługiwanych przez DB (większość siatki połączeń przejęły Koleje Austriackie, ale nie wszystkie).
SNCF i Deutsche Bahn planują uruchomić nowe międzynarodowe połączenie. Składy obydwu przewoźników połączą za niecały kwartał Paryż z Berlinem w czasie ośmiu godzin.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum