Wysłany: 02-01-2025, 23:47 Koleje Śląskie mają własną aplikację mobilną
W nowy rok Koleje Śląskie wjechały z nową aplikacją mobilną. Dzięki aplikacji można nie tylko kupować bilety, ale również generować faktury i dokonywać zwrotów niewykorzystanych biletów. W Kaeśce, bo tak nazywa się nowa aplikacja mobilna Kolei Śląskich, można również wyszukać konkretne połączenia kolejowe – bezpośrednie lub z przesiadkami oraz dowiedzieć się jak skorzystać z Zastępczej Komunikacji Autobusowej, jeśli okaże się to konieczne.
Koleje Śląskie poprawiają „Kaeśkę”. Przesiadki już od 5 minut
Po naszym tekście o nowej aplikacji Kolei Śląskich „Kaeśka” przewoźnik poprawił jedną z zawartych w niej funkcjonalności. Od kilku dni można kupować za jej pośrednictwem bilety na połączenia z krótszym niż dotąd czasem przesiadki. To ważne dla pasażerów przesiadających się w wielu węzłach na sieci w regionie.
Nowa aplikacja Kolei Śląskich – Kaeśka – cieszy się sporą popularnością. W pierwsze cztery tygodnie została pobrana ponad 18 000 razy. Podróżni założyli 12,5 tysiąca kont – powiedział Krzysztof Klimosz podczas programu „Rozmowa Dnia” w Radiu Piekary.
Pasażerowie Kolei Śląskich kupili 112 tys. biletów w aplikacji Kaeśka
Od 1 stycznia do 19 marca Kaeśkę pobrało na urządzenia mobilne ponad 45 tys. podróżnych, kupując 112 tys. biletów i zakładając blisko 30 tys. kont. Do końca marca do korzystania z nowej aplikacji Kolei Śląskich zachęca promocja „Testuj z nami”. Wraz z początkiem kwietnia okres testów skończy się, ale nie korzyści z użytkowania z aplikacji.
Od 1 stycznia do 19 marca aplikację mobilną Kolei Śląskich "Kaeśka" pobrało na urządzenia mobilne ponad 45 tys. podróżnych, kupując 112 tys. biletów i zakładając blisko 30 tys. kont. Do końca marca do korzystania z nowej aplikacji Kolei Śląskich zachęca promocja „Testuj z nami”. Wraz z początkiem kwietnia skończy się okres testów, ale nie korzyści z użytkowania z aplikacji – zapewniają Koleje Śląskie.
Od debiutu w styczniu aplikacja mobilna Kolei Śląskich – Kaeśka – cieszy się coraz większą popularnością wśród pasażerów. Do 19 marca pobrało ją już ponad 45 tysięcy użytkowników, którzy zakupili łącznie 112 tysięcy biletów i założyli blisko 30 tysięcy kont. Do końca marca pasażerowie mogą jeszcze skorzystać z 30-procentowej promocji w ramach akcji „Testuj z nami”.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum