Trwają prace na Warszawie Zachodniej. Budimex wykonał już pełny zakres prac torowych, ale ciągle trwa wykańczanie m.in. części podziemnej. Do końca roku zakończone zostaną prace nad całą infrastrukturą górnego przejścia między peronami, ale cały dworzec z częścią podziemną zostanie udostępniony pasażerom znacznie później.
Warszawa Zachodnia gotowa. Dworzec na miarę ambicji kolei!
Dobiega końca modernizacja i przebudowa stacji Warszawa Zachodnia. Inwestycja kosztowała ponad 2 miliardy złotych, opóźniła się o ponad dwa lata, ale w końcu dobrnęła do mety. PKP PLK i Budimex właśnie udostępniły tunel, a właściwie pasaż handlowy pod stacją wraz z dworcem od strony Woli. Jaka jest nowa Zachodnia?
Nowa Warszawa Zachodnia otwarta! W dzisiejszym materiale pokazuję, jak wygląda świeżo oddany do użytku dworzec oraz całkiem nowe przejście podziemne Warszawa Zachodnia po jednej z największych modernizacji kolejowych w Polsce. Sprawdzam, co zmieniło się dla pasażerów: nowoczesne dojścia na perony, przestronne tunele, nowe windy, schody ruchome, przebudowaną infrastrukturę i cały układ komunikacyjny. Zobaczycie, jak prezentuje się dworzec tuż po otwarciu, jakie są pierwsze wrażenia podróżnych i czy Warszawa Zachodnia faktycznie stała się jednym z najnowocześniejszych węzłów kolejowych w kraju. To kompletny przegląd zmian dla osób śledzących inwestycje PKP i wszystkich zainteresowanych rozwojem infrastruktury kolejowej w Polsce. Jeśli chcecie wiedzieć, jak wygląda nowy dworzec, nowe przejście podziemne i zmodernizowane perony — ten film da Wam pełen obraz.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum