Z szynobusami na odcinku Jaworzyna - Świdnica bywa tak: przeważnie jeżdżą 20 - 50%. Ale wystarczy jakaś harcerska wycieczka i robi się 150 - 200%. Tydzień temu w piątek o 16.48 był problem z wejściem, a jechał SA 136.
Po zmianie rozkładu jeszcze nie obserwowałem.
Ale wystarczy jakaś harcerska wycieczka i robi się 150 - 200%. Tydzień temu w piątek o 16.48 był problem z wejściem, a jechał SA 136.
Nie ma jeszcze czegoś takiego jak SA136.
W dniu dzisiejszym:
Wałbrzych Jelenia Góra 7:15 na oko pełny. Bardzo dużo młodzieży do szkól.
Węgliniec - Szklarska 7:13/7:25 - do Jeleniej sporo osób. Ciężko powiedzieć ile bo widziałem jak już wysiadali. Ale było tłoczno. Natomiast z Jeleniej do Szklarskiej wyjechały chyba z 2 osoby.
Węgliniec - Lubań - Jelenia Góra 7:23 tak na oko około 70% w EN57.
Jelenia Góra - Zgorzelec 7:27 z Jeleniej Góry 4 osoby, do Gryfowa się trochę uzbierało. Za Gryfowem tak około 5-10 osób. Za Lubaniem do 5 osób z czego po drodze dosiadły się chyba z 2 czy 3 osoby.
Zgorzelec - Węgliniec ten po godzinie 9 miał na pokładzie kilka osób.
Sudety ze Zgorzelca do 5 osób.
Powrotny Zgorzelec - Jelenia Góra - ze Zgorzelca około 4-5 osób. Po drodze do Lubania wymiana chyba zerowa. W Lubaniu dosiadło się kilka osób. W Lubaniu była również mijanka z pociągiem do Zielonej Góry, podobnie w Starej Kamienicy tyle że z pociągiem do Wrocławia. Do Jeleniej dojechało około 5-10 osób.
Z szynobusami na odcinku Jaworzyna - Świdnica bywa tak: przeważnie jeżdżą 20 - 50%. Ale wystarczy jakaś harcerska wycieczka
Po zmianie rozkładu jeszcze nie obserwowałem.
Ani w poniedziałek ani dziś nie zauważyłem żadnej wycieczki w pociągu.
15.06 Jelenia Góra - Zgorzelec , ok.30osób , odjazd opozniony o 30min.
planowy przyjazd z Zielonej G do JG 13,59 , opoznienie 90min.
15.05 Jelenia Góra - Szklarska Por.g , w JG wsiada 10 osób. opozniony 5 min.
Co dzisiaj z tymi opoznieniami??
Rano wszystko było planowo. Odjazd do Zgorzelca pewnie opóźniony przez tą opóźnioną Zieloną Górę. Pewnie albo awaria szynobusu albo coś z torami. Jak dzisiaj wracałem ze Zgorzelca to w Rębiszowie tory 1 i 2 były zamknięte bo grzebali coś przy zwrotnicy przy wyjeździe na Jelenią. Ze Zgorzelca do Jeleniej wjechał na tor 3.
Podobnie w Olszynie Lubańskiej. Grzebali coś przy pierwszej zwrotnicy od Jeleniej.
Mieszkam w Obornikach Śląskich. Jechałem dzisiaj rano na zajęcia na 9:00 do Wrocławia pociągiem osobowym relacji Chodzież-Wrocław, który przyjeżdża do mojego miasta o 7:30. Przyjechał krótki skład, tłok niesamowity. Większość ludzi stała. To już po prostu jest szczyt wszystkiego. To jedyne połączenie jakie mamy po 7:00.
Ja już pisałem o tym. Tutaj trzeba pisać do UMWD, aby na najbardziej oblegane trasy puścił podwójny kibel, lub wagony piętrowe a nie inwstował w muchowozy.
Przykład ?
Dziś "Pionier" w Brzegu Dolnym miał frekwencję 120-130 % (skład oczywiście 1xEN57)
Wczoraj wieczorny aglomeracyjny do Ścinawy (oczywiście 2xSPOT) zameldował się w Brzegu Dolnym z frekwencją typowo "muchową" - 30% Na to połączenie spokojnie wystarczyłby 1xEN57.
Dziś "Pionier" w Brzegu Dolnym miał frekwencję 120-130 % (skład oczywiście 1xEN57)
Wczoraj wieczorny aglomeracyjny do Ścinawy (oczywiście 2xSPOT) zameldował się w Brzegu Dolnym z frekwencją typowo "muchową" - 30% Na to połączenie spokojnie wystarczyłby 1xEN57.
Z tego co wiem to skład ten powinien się składać z 1EN57. Może to jakaś jednorazowa sytuacja. Po drugie skład ten jedzie do Ścinawy i wraca chyba dopiero rano jako 430 do Wrocławia. Może rano jest dużo większa frekwencja.
[ Dodano: 16-12-2008, 19:31 ]
m0ke napisał/a:
Pociąg 6733 Wrocław Główny - Rzepin (EN71-027) zapełnienie do Muchoboru/Kuźnik 105%, dalej ok. 110-120
Nie wiem co rozumiesz za 100 procent? Jeżeli to ze wszystkie miejsca siedzące były zajęte to obawiam się że taka po prostu jest taktyka UM w tym rozkładzie. W końcu 105% to nie tak dużo osób musi stać. Chociaż jak dla mnie to każdy powinien mieć miejsce siedzące.
Podobnie jeżeli chodzi o pociąg Piechowice - Wrocław. Zawsze skład ten był na 2xEN57. Za Wałbrzychem zapełnienie było całkiem niezłe. Ale teraz również jest EN71. Jestem ciekaw jaka jest teraz frekwencja w tym pociągu.
Ogólnie mówiąc to z tego co zauważyłem bardzo mało składów w tym rozkładzie składa się z 2EN57. Większość na pojedynczych jednostkach.
No właśnie , nie wyobrażam sobie składu Wrocław Gł. - Piechowice na 1xEN71-043 tak jak jezdzi, zawsze ta relacja była na 2xEN i od Wrocławia do Jaworzyny,Świebodzić frekwencja była ok.120% , co musi się teraz dziać w tym jednym , odjazd o 15,39 (szkoły,studia,praca)
W Szczelińcu z Poznania w częsci do Szklarskiej frekwencja jak zwykle od Wrocławia Głónego do Wałbrzycha M. ogromna ludzie stali na korytarzach, pociąg odjechał opóźniony o ok 15minut, w Wałbrzychu Miasto wzrosło ono do 40minut.
Ale wystarczy jakaś harcerska wycieczka i robi się 150 - 200%. Tydzień temu w piątek o 16.48 był problem z wejściem, a jechał SA 136.
W piątek 5 grudnia o 16.48 w Jaworzynie (na Kamieniec) trudno było wsiąść. Wysiedli w Świdnicy, a w zamian wsiadło około 50 osób. Przez okna widziałem, że z miejscami siedzącymi było krucho.
W niedzielę 7 grudnia w Świdnicy (kierunek Legnica) wsiadała inna wycieczka, około 100 dzieciaków w wieku mniej więcej 10 - 15 lat, a bus już był prawie pełny.
Mar-cin napisał/a:
Nie ma jeszcze czegoś takiego jak SA136.
Możliwe. W każdym razie największy z jeżdżących po DŚ.
W Szczelińcu z Poznania w częsci do Szklarskiej frekwencja jak zwykle od Wrocławia Głónego do Wałbrzycha M. ogromna ludzie stali na korytarzach, pociąg odjechał opóźniony o ok 15minut, w Wałbrzychu Miasto wzrosło ono do 40minut.
Do tej pory ten problem występował i w Kamieńczyku i w Szczelińcu. Do Wałbrzycha już w poprzednim rozkładzie było bardzo tłoczno.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum