Dobrze, że udziału w tym nie bierze PESA A tak na serio, to obstawiam, że wygra Newag, ponieważ jest to krajowe konsorcjum... Pewnie zrobią jakąś dalekobieżną odmianę srebrnej strzały.
Hehe, zobaczymy co z tego wyjdzie, jak zwykle okaże się w ostatniej chwili, że jest nietaktownie i nieskładnie.
_________________ Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzieDeBe
kamis -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-01-2009, 21:35
ACR napisał/a:
nie ZLE, tylko DOBRZE, gdyz to oznacza ze siedzi tez pare fachowcow w kadrach ktorzy nie kompletnie padli na glowe. kupienie skladow przechylnych oznaczalo by dla PKP (przy ich mozliwosciach) wieksze koszty zakupu z ZERO przyspieszeniem czasu... wy widzicie z zakupem tyvh skladow tylko czub gory lodowej chlopaki...
Ale drogi Kolego, jest taka sprawa - te składy nie rozwiną większej prędkości, niż 160 km/h, a gdyby były te składy z przechylnym pudłem, to zapewne powyżej tych 160. km/h wyciągnęłyby .
Wars. Od połowy grudnia br. do programu Nowej Linii Obsługi dołączyły kolejne wagony Wars. Kursują na 42 relacjach w całej Polsce. Jest to kolejny etap restrukturyzacji przedsiębiorstwa WARS i odświeżenia wizerunku marki.
Wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy pociągów na trasach w całej Polsce pojawiły się kolejne wagony WARS z odświeżonymi wnętrzami. Tym samym program Nowej Linii Obsługi objął łącznie w 42 relacje krajowe i międzynarodowe.
Jest to kolejny etap restrukturyzacji spółki WARS. W pełni zrealizowaliśmy zaplanowane na ten rok działania. Od grudnia pasażerowie mogą podróżować z nowym WARS-em na ponad połowie relacji obsługiwanych przez spółkę – powiedział Zbigniew Terek, Prezes Zarządu WARS S.A.
Wśród relacji obsługiwanych przez wagony należące do Nowej Linii Obsługi znalazły się m.in. pociągi na trasie Warszawa – Poznań, Warszawa – Kraków, Warszawa – Szczecin, Warszawa – Wrocław, Kraków – Wrocław, Kraków – Gdynia, Warszawa – Berlin, Warszawa – Wiedeń, Warszawa – Zakopane, Warszawa – Krynica czy Bydgoszcz – Zakopane.
Nowa Linia Obsługi to wspólna nazwa dla działań mających na celu lepsze dostosowanie poziomu usług świadczonych przez Wars do oczekiwań podróżnych. NLO to oprócz modernizacji wagonów, nowe menu, nowa zastawa stołowa, nowe stroje pracowników, a także system szkoleń. W celu łatwiejszej identyfikacji przez podróżnych wszystkie wagony należące do NLO oznaczane są nowym logo WARS.
gudrol, zostawiajac na razie ta tematyke wychylania na dozych predkosciach bo to juz jest obgadane, wiesz o jakich skladach wychylnych wogole jest eventaulna mowa? pendolino?
Jak wynika z artykułu, to jednak nie będzie składów z przechylnym pudłem. Jak dla mnie, to nie można w tym przypadku wykorzystywać słowa "niestety", ale raczej ŹLE, że IC nie dało przetargu również na przechylne pudła.
nie ZLE, tylko DOBRZE, gdyz to oznacza ze siedzi tez pare fachowcow w kadrach ktorzy nie kompletnie padli na glowe. kupienie skladow przechylnych oznaczalo by dla PKP (przy ich mozliwosciach) wieksze koszty zakupu z ZERO przyspieszeniem czasu... wy widzicie z zakupem tyvh skladow tylko czub gory lodowej chlopaki...
Popieram.To bardzo droga impreza. Concordy też kiedyś były......
Witam
Jak sie ma sprawa z taurusem es 64. Czy nasz Husarz jeździ już w rozkładowych pociągach czy stoi jeszcze w szopie ic ?? Może gdzieś już go widziano ? Wiadomo może kiedy przyjadą do nas następne sztuki ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum