Wielkopolanin:Twoje Propozycje 2,6,10 i 11 są dla regionu Łodzi wspaniałe a zresztą pozostałe też.
A co do Propozycji 9 to jakby według ciebie by jeździł Bo chodzi mi o trase między dworcem Łódź Kaliska - Częstochowa
Ja bym dodał jakieś IR na Węglówce ,np:
Bydgoszcz lub Inowrocław - Zduńska Wola Karsznice - Tarnowskie Góry - Katowice
A poza weglówką:
Poznań Główny - Piła Gł. - Białogard - Koszalin -Słupsk - Ustka
Kraków Główny - Zakopane
Kraków Główny - Krynica
Wroclaw Główny - Międzylesie
Tabor gnije na bocznicach, służy jako noclegownie dla bezdomnych.
Nie mam wiedzy na ten temat , dlatego nie będę o tym dyskutował.
Oczywiste jest to, że dla reprezentacyjnych połączeń InterRegio potrzebne są reprezentacyjne składy jak SPOT-y czy inne odrestaurowane kible, które będą musieli zabierać z połączeń lokalnych. A ja jako jeden z regularnych pasażerów takich połączeń stanowczo się na to nie zgadzam (w gnijących i rozpadających się składach jeździć nie będę, a co ! Wszak minimalny komfort muszę mieć zapewniony, prawda ?)
Dlaczego zlikwidowaliście ANKIETE , wszystko Wam nie pasuje!!!
Po pierwsze podobny temat już jest, więc po cholerę zakładasz kolejny? Poza tym twoja ankieta dotyczyła tylko połączeń z Dolnego Śląska, a temat dotyczy całego kraju. Mam jeszcze sugestię, żeby połączyć oba tematy o IR w jeden.
A może zróbmy tak dajmy propozycje, byle sensowne. Z godzinami oraz z taborem i skomunikowaniami bo to nie sztuka powiedzieć, że ja chce IR na trasie np. Kościerzyna-Chojnice-Tuchola-Grudziądz-Brodnica. Jeśli to nie będzie się komunikować zupełnie z niczym, oraz skład będzie musiał ginąć na trasie. Dodatkowo możemy podać dlaczego akurat ten pociąg warto zrobić tak a nie inaczej i skąd wiadomo, że ludzie będą chcieli jeździć.
Ja już wymyśliłem coś takiego narazie jedna strona:
Gdynia Gł 04:13
Gdańsk Osowa 04:33
Żukowo Wschodnie 05:00
Kościerzyna 05:15
Kościerzyna 05:32
Lipusz 05:50
Brusy 06:20
Chojnice 06:50
Chojnice 06:55
Złotów 07:40
Piła Główna 08:14
Piła Główna 08:16
Trzcianka 08:33
Krzyż 09:03
Krzyż 09:07
Nowe Drezdenko 09:21
Strzelce Krajeńskie Ws 09:36
Gorzów Wlkp 10:00
Skomunikowania:
Chojnice - Pociąg z i do Tczewa
Piła - Pociąg do Kołobrzegu i Poznania
Krzyż - Pociąg do Szczecina i Poznania
Gorzów - Pociąg do Zbąszynka i Kostrzyna.
Zalety:
+możliwość skomunikowania Trójmiasta z Gorzowem
+pociąg w kilku miejscach wypełnia dziurę między kursami
+pociąg dociera do Gorzowa o bardzo przystępnej dla turystów porze czyli o 10:00, gdzie większość atrakcji turystycznych powinno być czynne.
+pociąg dociera do Chojnic o takiej porze, że może być atrakcyjny dla dojeżających do pracy
+pociąg cały czas jedzie na trasach nie zelektryfikowanych co powoduje, że nie jedzie się Dieslem pod drutem
+pociąg byłby najszybszą przeprawą pomiędzy Gdynią a Gorzowem bezpośredni pośpieszny jedzie prawie 2:30 godziny dłużej natomiast najszybsze połączenie 10 minut szybciej.
+pociag łączy Szczecin i Poznań z Gorzowem przez Krzyż
+ cena tylko 29zł wg tego rocznej cegły przy najtańszym dotychczasowym połączeniu znalezionym przez wyszukiwarkę 42 zł.
Wady:
- Trochę wczesny wyjazd z Gdyni aczkolwiek jeśli by chciał ktoś jechać do Gorzowa to jest to atrakcyjne.
- Brak skomunikowania z SKM
- trakcja spalinowa.
- konieczność zmiany czoła w Kościerzynie
Co wy na to? Układać powrót?
A co do składu ja proponuje SU45/46+A+B+B+B
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Ostatnio zmieniony przez yusek dnia 04-05-2009, 19:59, w całości zmieniany 1 raz
Wielkopolanin wszystkie propozycje są fajne,ale fajna jest jedynka no i dałeś pod numerem 11 fajna ofertę dla tych którzy nie maja dużo kasy by bulić za drogie pociągi EC BWE a tak ludziska dojadą sobie do Frankfurtu i tam sobie przesiadając się na DB poszukają tańszego, no zawsze kolejny tańszy jadący na Warszawę.
Co do propozycji Wielkopolanina to prosiłbym o więcej szczegółów szczególnie to połączenie Gdynia-Poznań wydaje się ciekawe tylko czy przez Tczew czy przez Kościerzynę no i też z czym by było skomunikowane.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Właśnie popełniłem maila do UM woj. wielkop, ale był pisany tak jak list odnośnie pociągów IR do pani Krystyny Pośledniej członka zarządu Województwa Wielkopolskiemu, a jak wiadomo Urzędy marszałkowskie dokładają kasę Pr-om na połączenia i tabor. Dobrze że dopisaliście te swoje propozycje ja dam jej namiary na Info kolej i ten kącik oświecony pociągom i IR. Może coś z tego będzie może nie. trzeba pisać konkretne pisma lub maile by nie było tylko koncertu życzeń w necie no nie. Też molestujcie szefów PR-ów i Urzędy Marszalkowskie w swoich województwach, może się uda , a jak nie to przynajmniej będzie ta świadomość ze coś się zrobiło, próbowało walczyć.
Co do propozycji Wielkopolanina to prosiłbym o więcej szczegółów szczególnie to połączenie Gdynia-Poznań wydaje się ciekawe tylko czy przez Tczew czy przez Kościerzynę no i też z czym by było skomunikowane.
W skrócie coś takiego (bez wszystkich większych stacji pośrednich):
Poznań 10.20
Piła 12.00/12.25 skomunikowanie z pociągiem "Kopernik” do Szczecina/Kostrzyna oraz z „Krakowianką” z Kołobrzegu
Chojnice 13.35/13.40 skomunikowanie z pociągiem do Kościerzyny
Tczew 16.00/16.10
Gdynia Główna 17.06
Gdynia 12.10
Tczew 13.07/13.10
Chojnice 14.45/14.55 skomunikowanie z sezonowym Lublin - Kołobrzeg
Piła 16.00/16.10 skomunikowanie z pociągiem „Kopernik” do Warszawy Wschodniej
Poznań 18.00
Ja proponowałbym po remoncie trasy Oleśnica- Chojnice (przystosowującym ta linię do 80km/h)
IR Gniezno- Gdynia- Gniezno przez:
Gniezno Winiary, Mieleszyn, Janowiec, Damasławek, Kcynię, Szubin, Białe Błota, Bydgoszcz Gł, Wierzchucin, Nowy Podleś, Kościerzyna, Somonino, Żukowo
Skład
SU45 + Bdhp+ Bdhp+ABdnu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum