ŚLĄZAK musi zostać. Ostatnio jeździłem nim często, nawet po 3-4 razy w tygodniu na egzaminy do Wrocka i za każdym razem sprawdzał się następujący schemat: Zgorzelec Miasto - wsiada pierwsza większa grupka podróżnych, od Węglińca frekwencja w granicach 7o %, od Bolesławca można znaleźć tylko pojedyncze miejsca siedzące, a od Chojnowa/Legnicy trzeba się zadowolić staniem na korytarzu aż do Wrocławia.
Nocna grupa wagonów do Warszawy? Jak najbardziej, dobry krok w kierunku normalności. No i może nie będzie już tak, że ostatni skład na Wrocław odjeżdża przed dobranocką!
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Ja mam tylko prośbę mówiąc o Karkonoszach opisujmy je jako pociąg z/do Białegostoku paranoją jest odczepianie wagonów w Warszawie...
Normalnie jest to paranoją ale już kiedyś o tym mówiłem: Białystok aby był w stanie formować cały skład u siebie musiałby najpierw przejąć wagony Karka od Szczęśliwic albo Grochowa, wtedy od razu może lecieć z Białego.
_________________ Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Autorytetem może IC to nie jest, ale skoro zapewnili mnie o tym że ŚWAITOWID pojedzie do Jeleniej Góry i że będzie codzienne połączenie Jeleniej Góry z Krakowem i Rzeszowem to ja osobiście wspólnie z jednym kolegą będę walczył teraz o poparcie dla tego pomysłu.
_________________ Kolej to najlepszy środek transportu.
Oferta PKP PR na linii Zgorzelec - Węgliniec to szczyt absurdu, kolejowy III świat! Nie dość, że pociągów osobowych jest mniej niż na lokalnej linii w Albanii, to jeszcze beton PR Wrocław udupił postoje pośpiechów w Pieńsku.
Jak długo UMWD i PKP PR będą tuczyć zgorzeleckie busiarstwo ?!
W imieniu Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei na Dolnym Śląsku oświadczam, że zaczniemy publicznie i imiennie (znamy nazwiska!) rozliczać pracowników Działu Transportu Szynowego UMWD odpowiedzialnych za rozkład jazdy!
Skopiec i Zdanowski pożegnali się ze stołkami w UMWD za spieprzenie oferty na linii zgorzeleckiej. Pozostałych ostrzegamy - sielanka się skończyła!
Pracowników Wydziału Transportu UMWD nawołujących do likwidacji Kolei Dolnośląskich też będziemy publicznie piętnować! Dyrektor Świnder już się o tym przekonał. Jego niektórzy podwładni mogą liczyć się z podobnymi konsekwencjami:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=7719
Jak wam się coś nie podoba, albo nie chce się robić to proszę się zwolnić z UMWD i wracać tam skąd przyszliście (np. do PR Wrocław). Monopolu PKP PR za pieniądze podatników nie będziecie tu konserwować!
A wystarczy puścić wahadłowo na odcinku Zgorzelec - Węgliniec szynobus Kolei Dolnośląskich (PKP PR precz stąd na zawsze!) - w Węglińcu dogodne skomunikowania - by busiarstwo padło. Tylko czy w UMWD ktoś na to wpadnie?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, brawo! Trzeba tej urzędniczej hołocie patrzeć na ręce, bo zrobili ze Zgorzelca kolejowe zadupie. Jeśli ktoś jeszcze uważa, że UMWD jest przyjazny kolei to niech zobaczy na rozkład jazdy pociągów osobowych na linii, która jest fragmentem ZMODERNIZOWANEJ międzynarodowej magistrali E-30:
Niestety, muszę Cię zmartwić. Jechałem tym łącznikiem w całej relacji i na odc. Kłodzko - Jelenia Góra pasażerów można policzyć na palcach jednej ręki... W części przez Wrocław za to blisko 100%.
To prawda, na odcinku z Kłodzka do Jeleniej jest z frekwencją kiepsko. Natomiast zazwyczaj od Jeleniej, zdecydowanie się ona poprawia. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że jak jechał ze Szklarskiej rok temu, to było na odcinku Szklarska - JG lepiej, niż teraz na odcinku Kłodzko - JG.
A brak jakiegokolwiek marketingu - niestety, jest to fakt.
Noema, szacun wielki. To mi się podoba. Drżyj betonie UMWD, OKOKDŚ w akcji. Urzędnikom nie popuszczajcie. Niech się nauczą, że za kretyńskie decyzje trzeba publicznie odpowiedzieć!
Powtórzę to co już niektórym mówiłam na PW. Jeśli od grudnia nie zobaczę w Zgorzelcu szynobusów Kolei Dolnośląskich, kursujących wahadłowo do/z Węglińca (tu dogodne skomunikowania) to w UMWD jako dolnośląski OKOK rozpętamy piekło! Koniec tego cyrku na naszych torach i za pieniądze podatników! PKP PR precz stąd na zawsze! Chcemy, a wręcz żądamy KD!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum