Tak a zapełnienie w wakacje spada 2 ostatnie dni to kolejno 60% i 65%
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powiem Ci tak to Twój problem, skoro Cię śmieszą. Ale proponuje zacząć coś robić i podawać swoje. Bo póki co ja podaję , a że komuś moje dane się nie podobają zapraszam do pomiarów. A dane mam swoje , na które poświęcam swój prywatny czas.
Dunajec dziś 90% Wadowice o 13 20% Stróże -Biecz popołudniowy 25% Biecz -Stróże 35% Żywiec o 16 póki co 45/60% SkaLNICA 55%
[ Dodano: 02-08-2009, 17:42 ]
Aha i mam prośbę jak nie masz Ty czy ktoś inny danych o frekwencji bardzo proszę o niewypowiadanie się w temacie.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Mam dane ponieważ trochę podróżuję koleją i widzę te Twoje zapełnienie nieco inaczej. Swoją drogą wiesz jak w pociągu liczy się frekwencję? Jeśli to robisz na oko to pamiętaj,że "na oko to chłop w szpitalu umarł".
Trochę podróżujesz widzisz. Ja podróżuję każdego dnia. Bywa , że i 6 pociągami na dobę. Taka praca. I nie mam nic do Ciebie, że się dziwisz co do frekwencji, ale wiesz zawsze można się pomylić, tyle , że śladowo. Co do pytania, które postawiłeś jak liczona jest frekwencja . Bardzo prosto. 100 % to prawie wszystkie siedzące zajęte, 50% 1/3 do 1/2 zajęta. I tak dalej. Ale jest to utrudnione, ponieważ jak wiesz ludzie wsiadają co przystanek i wysiadają podobnie. Dlatego jest to szacunek. A na marginesie zapraszam do podawania frekwencji w Twoich pociagach byłbym wdzięczny. Te dane są mi potrzebne do bieżącego układania rozkłądów w kontaktach z PR Kraków oraz UMK. Będę wdzięczny. Pozdrawiam Dominik serdecznie.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-08-2009, 23:21
Układasz rozkład w kontaktach z PR Krakow i UMK ??? Masz jakies propozycje odnosnie nowego RJ, przecieki itp ?
Pewnie do Biecza pojedzie 10 kibli, bo jak wiadomo tam są tłumy. Jak masz takie kontakty w PR Kraków to może warto powalczyć o likwidację zbędnych postojów dla pociągów osobowych Regio Plus ,,Dunajec'' i ,,Jaworzyny''?
A ja mam prośbę do krisa123. Jeśli masz "moc" to zaproponuj aby kibel nie leciał do Biecza a do samych Gorlic (nie do Gorlice Zagórzany) a do Miasta Gorlic do centrum. Będzie to po 100 ktoś lepsze i bardziej korzystne rozwiązanie. O ile oczywiście nie zlikwidują kibelków od września jak zapowiadają.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-08-2009, 11:45
Kolejna porcja niepokajacych wiesci:
Brudne łapy MZPRu szykują sie do uwalenia Dunajca- ktory ma byc zwyklą osobówką Ostatnie w miare szybkie i sensowne polaczenie do Krakowa 66120 idzie do piachu. Normalnie trzymajcie mnie jak tak dalej pojdzie to i ja sie przesiąde na busa bo normalnie nie bedzie czym jezdzic...
Cała ta reforma to pic na wode. Samorządy miały rządzic a ZPRy robią i tak co chcą to na co to wszystko ? Obiecali wiecej polaczen, koniec burdelu, porządek i ład. A wychodzi na to że REFORMA nic dobrego nie wprowadziła.
A 66120 to nie pociąg, o który walczyłem i zbierałem petycje z Sącza do Krakowa odj. Grybów 14.59?? A nie to chyba osobówka do Krynicy, która dublowała się z Dunajcem. A co do Dunajca dzięki za info, postaram się to wyjaśnić i wybić im to z głowy. Paranoja tak mało pociągów z Krynicy i jeszcze uwalają. Przecież po kiego grzyba robili ofery w dobrej cenie, skoro żywcem nie będzie się czym wydostać z Krynicy., A do uwalenia 66120 nie pozwolą pracownicy z Krynicy i Muszyny dla których jest to jedyny dojazd do pracy.
Co do uwagi o Bieczu cały czas trzymam rękę na pulsie i postaram się to przeforsować. Jak na razie korespondencja o relacją Sącz-Stróże-Zagórzany-wjazd Gorlice-Biecz/Jasło trwa. Walczę nadal.
[ Dodano: 03-08-2009, 12:32 ]
Ale prawda jest taka od 2 lat monituję potrzebę opóźnienia Dunajca, ponieważ dubluje on trasę Dunajca. Z Grybowa masz połączenia do Krakowa o 6.20 Dunajec i o 6.5 osobowy. W takim razie osobowy musi jechać pusty. Dunajec powinien pojechać później. Na przykład koło 9/10 skoro i tak osobowy jedzie. A do do Regio + w zeszłym roku zniszczyli Jaworzynę, na którą zebrałem 599 podpisów i im wysłałem, nie pomogło. Paranoja co się dzieje:(, a 66120 NIE ODDAMY.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Próba faktycznego uwalenia ,,Dunajca'' to prawdziwy problem, którym trzeba się zająć.Twoja propozycja polegająca na opóźnieniu tego pociągu jest skandaliczna i mam nadzieję, że nie przejdzie. To znakomite i szybkie połączenie, także dla studentów, którzy mogą zdążyć do Krakowa na zajęcia rozpczynające się o godzinie 9. Wysuwając takie propozycje, a także kosmiczne dane odnośnie frekwencji kompromitujesz się całkowicie.Proszę zostaw te linie w świętym spokoju, ponieważ jak pokazują Twoje posty masz gdzieś interes pasażera, a obchodzi Cię tylko Twoje i kolegów miejsce pracy. Masz gdzieś fakt, że publiczne pieniądze przy realizacji Twoich propozycji będą bezprzykładnie marnotrawione.
Co do osobówek do Biecza, wszyscy wiedzą, że wożą powietrze, a kursują jedynie dzięki naciskom ze strony pewnego senatora. Ja z chęcią podpiszę petycje wyrażającą sprzeciw przeciwko marnotrawieniu publicznych pieniędzy.
A to 66120 kursuje dla kolejarzy? W jakim kraju my żyjemy? To chyba jakiś cyrk! Może opowiesz jeszcze o innych kwiatakach. Lokalne media chętnie przeanalizują na co są wydawane publiczne pieniądze.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Ostatnio zmieniony przez sheva17 dnia 03-08-2009, 12:50, w całości zmieniany 1 raz
Chyba żartujesz , że 66120 kursuje dla kolejarzy. Nie mów nawet głupot. Za przeproszeniem. Jest to pierwszy poranny pociag do Krynicy, który jako nieliczny ma znośną frekwę z Krynicy do Sącza. Jest potrzebny, ponieważ jego brak odbił by się czkawką dla pracowników na rano dojeżdżających do pracy w Sączu. Co do osobówek, tak samo nie jest to marnowanie pieniędzy? Dlaczego, ponieważ są pociągami-łącznikami, które zapewniają dogodną komunikację w Stróżach do Tarnowa, Krakowa i Sącza. Tak więc jest to jedyne 4 pociagi, które odjeżdżają z Gorlic, są więc potrzebne. A na marginesie mam 600 podpisów na ich utrzymanie i już je przesłałem. BIECZ- STRÓŻE muszą zostać i wjeżdżać do Gorlic.
A co do Dunajca przypominam, że o jaworzynie nikt tak nie mówił A rok temu jeździła podobnie jak Dunajec jako R+ z 1 klasą. Pozdrawiam shewa serdecznie.
[ Dodano: 03-08-2009, 12:50 ]
A jeśli nie daj Bóg wytną 66120 to masz jak w banku , że Dunajec zostanie zwykłą, osobówką bo żywcem nikt by się rano nie dostał do Tarnowa i Krakowa. A na marginesie ciekawe jak rozwiążą problem odcinka Krynica-Sącz?
[ Dodano: 03-08-2009, 13:19 ]
Frekwencja pociągów 2/3 sierpnia 2009
34529 Kraków-Żywiec 85%
66133 Kraków-Nowy Sącz do Tarnowa 100% od Tarnowa 60%
32126 Sędziszów 60%
721 do Stróż 40% sporo wsiadło potem na Dunajec do Krakowa , który miał sporo bo 120% z czego z Tarnowa 150 a do Tarnowa 75%
34130 do Czechowic sporo ludzi do Krzeszowic 90%
66120 z Krynicy 30% z Sącza 55% z Tatnowa 80%
66131 do Krynicy 100%
5028 z Zakopanego 90%
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Z moich obserwacji wynika, że to niestety w sporej części połączenie dla kolejarzy. Jadać tym składem ciągle słyszę miesięczny kolejowy, a to chyba coś oznacza....Poczekamy na jakieś wiarygodne informacje...
Co do połączenia do Biecza, jakoś nie jestem przekonany. Jesli już ma takie pozostać, chociaż szczerze wątpie w sens wydawania na nie publicznych pieniędzy konieczne jest uruchomienie w tej relacji szynobusa. Jednak i on może się okazać za duży na te potoki pasażerskie...Ja z połączenia do/z Biecza bym zrezygnował.
Co do relacji Krynica-Nowy Sącz, poza Jaworzyną powinny na niej kursować wyłącznie szynobusy. Do Sącza zatem z Tarnowa EZT, a dalej szynobus. Jaworzyna w takim wariancie pozostałaby jedynym bezpośrednim połączeniem. Trzeba tylko zdobyć szynobusy..
Osobną kwestią jest problem częstej jazdy na gapę w relacji Tarnów- Krynica. Sporo osób unika płacenia za przejazd, przez co zapadają takie, a nie inne decyzje. Na stacjach pozbawionych obsługi kasowej jest problem nagminny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum