Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 32, 33, 34  Następny
Modernizacja E30 Wrocław - Legnica - Zgorzelec
Autor Wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 23-09-2009, 14:42    Odpowiedz z cytatem

pospieszny, człowieku, a Ty masz w ogóle poczucie humoru prócz swojej "idealnej mądrości?"
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pablo5_lca Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lis 2008
Skąd: Sroda Slaska/Legnica

PostWysłany: 24-09-2009, 18:46    Odpowiedz z cytatem

Duzy problem na odcinku Malczyce -Sroda Slaska. Przed Chomiążą w kierunku Legnicy jest ok 20 metrowy odcinek ktory paskudnie sie zapada. Łatwo sobie z tym nie poradzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 24-09-2009, 19:45    Odpowiedz z cytatem

Czyżby podobna sytuacja jak z odcinkiem szlaku Malczyce – Szczedrzykowice? Zapada się tor czy cały nasyp?
Jak tam obecnie wygląda stan prac na odcinku Środa Śląska – Malczyce?

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Karol2204 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2009
Skąd: Malczyce/Legnica

PostWysłany: 24-09-2009, 20:09    Odpowiedz z cytatem

Witam jestem tu nowy Smile Można powiedzieć ze mój rewir to Malczyce
Codziennie kursuje do Lcy i martwi mnie parę spraw :
1) Na odcinku Malczyce - Szczedrzykowice straszne i częste osuwiska na nasypach ;/ Co z nimi będzie robione ?
2) Kiedy zacznie się remont stacji Szczedrzykowice ?
3) Ile torow docelowo bedzie remontowane na stacji Malczyce ? Jak narazie doliczylem sie 5... + 2 perony i przejscie podziemne
4) Kiedy wreszcie zacznie się jakiś porządny remont w Legnicy na stacji Polowe dachu hali wymienili i co dalej...

Moze w najblizszym czasie zrobie fotorelacje odcinka Środa Śl. - Szczedrzykowice
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 24-09-2009, 20:55    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Kiedy wreszcie zacznie się jakiś porządny remont w Legnicy na stacji Polowe dachu hali wymienili i co dalej...

Na remont drugiej połowy dachu PLK nie ma na razie kasy.

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 24-09-2009, 21:00    Odpowiedz z cytatem

Całkowity bez sens, to tak jakbys pomalował 3 ściany w pokoju, a na sufit i na czwartą ściane zabrakło kasy Smile


Myslałem, że do takiego przedsięwzięcia podchodzi się z odpowiedzialnością.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pablo5_lca Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lis 2008
Skąd: Sroda Slaska/Legnica

PostWysłany: 25-09-2009, 19:27    Odpowiedz z cytatem

Jano, sytuacja na szlaku Malczyce - Sroda mozana nazwac nawet dobrą tyle ze jest ten problem o którym pisalem wyżej. Do tego miejsca sa juz zrobione wszystkie mosty. Sa polozone nowe podklady i szyny a od 2 dni tluczen jest plaserem ubijany. Jedno co mnie zastanawia to ze nie sa wymieniane slupy. To znaczy na poczatku wymieniono slupy trakcyjne bodajze na dwóch ok 1km odcinkach a reszta stoi starych. Nawet nie wbijano wiecej nowych podstaw. Wbili tam gdzie dali nowe slupy.
Ostatnio rozmawialem z dyzurnym. On cos gadal ze niby maja ten tor pozniej jeszcze raz podnosic bo nie mogli odrazu tak wysoko podnisc i dlatego narazie nie wymieniaja slupów. ale troch mi sie w to nie chce wierzyc. Czas pokaze.
Co do samej stacji Malczyce to robota tam jakos idzie, sporo by pisac bo co do torowiska to tempo nawet nie zle, przejscie podziemne od strony remontowanej prawie juz cale wylane ale smiech mnie rozwala jak widze prace nad peronem. Przez caly ten tydzien ulozyli z 10metrow puzli.
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Miszczu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-09-2009, 10:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
On cos gadal ze niby maja ten tor pozniej jeszcze raz podnosic bo nie mogli odrazu tak wysoko podnisc i dlatego narazie nie wymieniaja slupów. ale troch mi sie w to nie chce wierzyc.


Uwierz, bo właśnie tak będą robić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pablo5_lca Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lis 2008
Skąd: Sroda Slaska/Legnica

PostWysłany: 26-09-2009, 13:49    Odpowiedz z cytatem

No to pozamiatane Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ricobar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2006
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 02-10-2009, 12:57    Odpowiedz z cytatem

Miszczu napisał/a:
Uwierz, bo właśnie tak będą robić Smile


Tak, zgadza się. Na torze nr.1 zostaje tymczasowo stara sieć trakcyjna. Wynika to z tego że w niektórych miejscach szlaku tory będą znacznie podniesione. Nie da się od razu tego zrobić na jednym torze, więc tor nr.1 będzie miał niwelatę "zastępczą", a sieć nie będzie wymieniana, a jedynie podniesiona. Tor nr.2 będzie przebudowany na ostateczną niwelatę i będzie na nim wymieniona sieć na docelową. Dopiero wtedy tor nr.1 otrzyma także ostateczną wysokość i oczywiście nową sieć Smile Oczywiście takie są założenia o ile nie wystąpią nowe trudności takie jak na opisanym wyżej kawałku w okolicy Chomiąży.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 02-10-2009, 19:35    Odpowiedz z cytatem

Wybór najkorzystniejszej oferty w przetargu na ETCS II na E-30

PKP PLK poinformowały, że w postępowaniu przetargowym, którego przedmiotem jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji linii E-30, obejmujących pilotażowe wdrożenie ERTMS na odcinku Legnica - Węgliniec - Bielawa Dolna, w części ETCS II, wybrano najkorzystniejszą ofertę. Złożyło ją konsorcjum Bombardiera.

Cena konsorcjum Bombardier Transportation Sweden i Bombardier Transportation (ZWUS) Polska to 53 999 778 zł netto (65 879 729,16 zł brutto). Otrzymala ona 100 pkt. (w tym za: metodologię realizacji projektu - 10 pkt., dostępność - 20, czas realizacji zamówienia - 15 i cenę - 55 pkt.).

Inne oferty złożone w przetargu: konsorcjum Thales Sp. z o.o., Tahles GmbH, Alstom Belgium i Alstom Konstal SA (92 394 234 zł netto, 112 720 965,48 zł brutto) oraz firmy Ansaldo STS S.p.A. (53 701 835,30 zł netto, 65 516 239,07 zł brutto). Oferta pierwszego podmiotu została oceniona na 77,14 pkt. Propozycja Ansaldo została odrzucona.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych:

* Część A - urządzenia przytorowe ERTMS/ETCS poziom 2 wykonanie projektów, zabudowa i uruchomienie: na odcinku linii kolejowej E 30, stanowiącej odcinek III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego, od stacji Legnica do Granicy Państwa (Bielawa Dolna) Urządzeń Przytorowych Systemu ETCS poziom 2.
* Część B - urządzenia pokładowe ERTMS wykonanie projektów, zabudowa i uruchomienie: Urządzeń Pokładowych Systemu ETCS poziomu 2 oraz Systemu GSM-R na pojazdach trakcyjnych, Modułu STM na wybranych seriach pojazdów trakcyjnych.
* Część C - terminale stałe i przenośne systemu ERTMS/GSM-R zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Systemu GSM-R obejmujące terminale stałe oraz przenośne w ilości niezbędnej dla zapewnienia łączności eksploatacyjnej na odcinku linii kolejowej E 30, stanowiącego odcinek III Pan-Europejskiego Korytarza Transportowego, od stacji Legnica do Granicy Państwa (Bielawa Dolna).

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

szomiz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sie 2009

PostWysłany: 02-10-2009, 20:09    Odpowiedz z cytatem

No proszę, na sprzątanie wagonów trzeba mieć udokumentowane doświadczenie. Realizację systemu związanego z bezpieczeństwem ruchu można wygrać bez żadnego działającego wdrożenia opierającego się na standardach z ubiegłego tysiąclecia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 12-10-2009, 16:29    Odpowiedz z cytatem

Modernizacja na odcinku Legnica – Węgliniec

Jak informuje PKP PLK, Wiadukt Show oraz seminarium, które odbyły się w Bolesławcu, zakończyły kolejny etap modernizacji linii kolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica – Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013, Most w km 37,221 linii 282 w Bolesławcu.

Podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Juliusz Engelhardt, który uczestniczył w uroczystości, podkreślił znaczenie modernizacji III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego oraz wykorzystanie środków pomocowych UE na poprawę standardu dróg kolejowych w Polsce.

Z kolei Zbigniew Szafrański - Prezes PKP Polskie Linie Kolejowe akcentował europejski standard modernizowanej linii Opole - Wrocław – Legnica – Węgliniec Zgorzelec / Bielawa Dolna i znaczenie modernizacji bolesławieckiego mostu dla komunikacji w regionie.

Seminarium w Urzędzie Miasta otworzył film o historii 163 letniego obiektu. Jerzy Dul Naczelny Dyrektor PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Oddziału Regionalnego we Wrocławiu omówił zakres i efekty modernizacji linii E 30 na trasie od Opola do Zgorzelca. Dokładnie odnowę mostu relacjonował Edmund Budka w imieniu wykonawcy - Konsorcjum Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych PRKiI Wrocław (lider), Przedsiębiorstwo Budowlane FILAR i Frenzel-Bau Gmbh Plauen,

Honorowy gość uroczystości Norbert Gansel (niemiecki polityk i samorządowiec), którego przodek Fryderyk Engelhardt Gansel był budowniczym mostu, podkreślił symboliczne znaczenie modernizacji mostu, wykonanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., dla integracji krajów Europy.

- Z kolejarzami warto współdziałać. Mamy pięknie zmodernizowany most, szybka linię kolejowa i nowoczesną stację. Bardzo dobra współpraca przyniosła korzyści mieszkańcom. - podsumował spotkanie Prezydent Bolesławca Piotr Roman.

Podczas seminarium Prezes PLK S.A i Prezydent Bolesławca wręczyli nagrody w konkursie plastycznym i fotograficznym Kolej na Bolesławiec. Na rynku działało stoisko promocyjne Spółki oraz otworzono wystawę dokumentującą modernizacje linii E 30 i mostu w Bolesławcu. Straż Ochrony Kolei zaprezentowała akcje prewencyjne swoich funkcjonariuszy.

Wieczorny show – poprzedzony projekcją filmu, informacją Zbigniewa Szafrańskiego Prezesa PKP Polskie Linie Kolejowe o zakończeniu modernizacji mostu i wystąpieniem ministra Juliusza Engelhardta i Prezydenta Bolesławca Piotra Romana i zgromadził kilkanaście tysięcy ludzi.

Przygotowane przez PKP polskie Linie Kolejowe S.A. widowisko dedykowane było mieszkańcom Bolesławca, regionu i korzystającym z transportu kolejowego. Ponad 250 reflektorów, fajerwerki, niesamowita kompozycja muzyczna i występy pociągu retro oraz nowoczesnego zestawu Intercity na wysokości 26 metrów kilkadziesiąt minut hipnotyzowały widzów.

Modernizacja zabytkowego mostu kolejowego kosztowała 10 154 626,88 euro (netto), w tym współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w 75% kosztów kwalifikowanych. Obiekt zyskał nie tylko estetyczny wygląd, ale ma odnowioną konstrukcje, nową sieć trakcyjną, układ torowy i umożliwia kursowanie pociągów z prędkością 160 km/h.

Rozszerzona w trakcie modernizacji iluminacja mostu od 10 października 2009r oświetla półkilometrowy 35 przęsłowy obiekt promujący kolej i miasto.

źródło: PKP PLK S.A.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 14-10-2009, 19:13    Odpowiedz z cytatem

Most kolejowy w Bolesławcu pięknie zmodernizowany

Półkilometrowy, 35-przęsłowy obiekt jest teraz nie tylko efektownie iluminowany (codziennie od godz.18), ma także odnowioną konstrukcję i nową sieć trakcyjną, która umożliwia kursowanie pociągów z prędkością 160 km/godz.

Prace zakończył 10 października Wiadukt Show: kilkanaście tysięcy ludzi obejrzało widowisko na 250 reflektorów i fajerwerki, z muzyką i przejazdem pociągu retro.
Gościem honorowym imprezy był Norbert Gansel, niemiecki polityk i samorządowiec, potomek Fryderyka Engelhardta Gansela, głównego budowniczego wiaduktu.

źródło:
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,7143684,Most_kolejowy_w_Boleslawcu_pieknie_zmodernizowany.html

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 14-10-2009, 21:04    Odpowiedz z cytatem

Nie ma czym się zachwalać, zobaczymy oto ten piękny wiadukt za 5-10 lat, a mam na myśli oświetlenie - ciągła eksploatacja. Bo na E30 Wrocław - Opole, są ciemne przystanki i nie ma komu wymienić żarówki, na przystankach zarasta pięknie "trawa".

Ale polityka PLK ogłosi pseudoprzetarg "wymiana żarówek na poszczególnych przystankach...."

A nie wspomnę o konserwacji torowiska, w okolicach Oławy jadąc od strony Brzegu, pociąg skacze dosłownie jak żaba.

To samo będzie z odcinkiem Wrocław - Zgorzelec, po rozmowie z maszynistą pociągu Ex Pogórze, powiedział wprost "są pierwsze dziury".

Odcinek Kędzierzyn Koźle - Gliwice, przeżył remont i z niego pozostały "wychlapy" kto to w ogóle robi i kto nadzoruje prace remontowe?

Daję przykład jakości modernizacji robót torowych w polsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 26 z 34 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 32, 33, 34  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl