Jeśli chcesz jechać bez przesiadek, wówczas podróż będzie droższa o ponad 8 zł w jedną stronę.
W kasie krajowej w Legnicy kupujesz ulgowe bilety na szynobus pośp. spółki Przewozy Regionalne do Zgorzelca oraz na następny dzień na powrót ze Zgorzelca (2*12,60 zł).
W kasie międzynarodowej w Legnicy kupujesz bilet powrotny w ofercie "Regio Specjal Niemcy" Zgorzelec-Dresden-Zgorzelec za równowartość 24 euro (101,04 zł).
W sumie koszt podróży w obie strony to 126,24 zł.
Możesz ewentualnie kupić tylko bilet w kasie międzynarodowej w ofercie "Regio Specjal Niemcy" Legnica-Dresden-Legnica za równowartość 31,60 euro (133,04 zł).
z legnicy kosztuje 134 zł w obie strony wazny na 4 dni. Rev po kalkulacji twojego planu to wychodzi ( 2x 5,7zl + 2x 20zl + 2 x7 Euro) 107,4 zl. Czy ja wiem czy to tak tanio ale w dwie strony
Z planów obiegu i zestawienia składów oraz obsługi trakcyjnej i drużynami konduktorskimi pociągów regionalnych, międzywojewódzkich i służbowych w rozkładzie jazdy 2009/2010 na terenie województwa dolnośląskiego jest napisane, że Drezna obsługuje PR Wrocław .
Z planów obiegu i zestawienia składów oraz obsługi trakcyjnej i drużynami konduktorskimi pociągów regionalnych, międzywojewódzkich i służbowych w rozkładzie jazdy 2009/2010 na terenie województwa dolnośląskiego jest napisane, że Drezna obsługuje PR Wrocław
A teraz kto obsługuje te pociągi? Krasnoludki?
Powodów do radości nie widzę, bo to beton PR Wrocław uwalił w maju postoje w Chojnowie i Pieńsku! Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Nie chcą PR to zarobią KD. Tylko potem związkowcy z PR Wrocław nie ujadajcie do marszałka na KD, że wam pracę odbierają!
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Ciekawe przez ile będą się tłumaczyć modernizacją E30.. ;> Postoje te nie są jakieś niezbędne, ale nie widzę problemu by się pojawiły. No tak, ale "niedasie"
Postoje w Pieńsku i Chojnowie były wywalczone przez forumowiczy z linii zgorzeleckiej. Wcześniej wywalczyliśmy postoje w Pieńsku dla pociągów przyspieszonych Wrocław - Gorlitz.
Beton PR Wrocław nienawidzi tego forum i staje nam okoniem, w dupie mając pasażerów, wychodząc z założenia, że nikt im nie będzie podskakiwać. Głównym hamulcowym jest dyr. Piech, który pod absurdalnym pretekstem (tj. modernizacja linii Wrocław - Legnica) w maju br. zlikwidował postoje w Pieńsku i Chojnowie dla pociągów Wrocław - Drezno.
Więcej oleju w głowie mają ludzie z PKP IC, bo ich pociągi pospieszne zatrzymują się i w Chojnowie i w Pieńsku. Beton PR Wrocław nie widzi takiej potrzeby!
Gdzie są związkowcy z PR Wrocław, którzy płaczą, że KD zabierają im pracę i pasażerów? Sami oddają pasażerów! A ich największym zmartwieniem jest przejęcie przez KD jednej pary pociągów Wrocław - Legnica - Wrocław i brak w nich 99% zniżki dla kolejarzy. W tej sprawie nieustannie suszą głowę dyrektorowi Wydziału Transportu UMWD, a ponieważ ów dyrektor Świnder jest także członkiem rady nadzorczej PKP PR, jego największym zmartwieniem jest właśnie brak zniżek dla kolejarzy z PKP w pociągach KD.
Ciekawe co będzie jak KD przejmą w marcu połączenia na linii Węgliniec - Zgorzelec. Kolejarze z pekapowskiej "mekki" jaką jest Węgliniec chyba dostaną szału...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Każe dziecko się domyśli że brak postojów w Chojnowie i Pieńsku z powodu remontu lini gdześ za Legnicą jest sztuczne bo gdzie Chojnów czy Pieńsk ,a gdzie taka Środa Śląska? Przecież to kawał drogi i nie ma tu co się tumaczyc ze postojów nie ma bo pociąg za dużo traci na przejezdze przez remontowaną trasę ,bo postój po 1min w takim Chojnowie nic by złego nie zrobiło,przeciwnie ludzi więcej by jezdziło tymbardzej że inne pospiechy w tym IC zawsze tam stwały i stają do tej pory...
Więcej oleju w głowie mają ludzie z PKP IC, bo ich pociągi pospieszne zatrzymują się i w Chojnowie i w Pieńsku. Beton PR Wrocław nie widzi takiej potrzeby!
A ich największym zmartwieniem jest przejęcie przez KD jednej pary pociągów Wrocław - Legnica - Wrocław i brak w nich 99% zniżki dla kolejarzy. W tej sprawie nieustannie suszą głowę dyrektorowi Wydziału Transportu UMWD, a ponieważ ów dyrektor Świnder jest także członkiem rady nadzorczej PKP PR, jego największym zmartwieniem jest właśnie brak zniżek dla kolejarzy z PKP w pociągach KD.
Do jasnej cholery, pociągi są dla kolejarzy czy dla pasażerów? Tego Świndra to chyba trzeba na taczce wywieźć, bo widzę, że to wróg nr 1 Kolei Dolnośląskich:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=7719
A tak swoją drogą to jakim cudem dyrektor Wydziału Transportu UMWD, który doskonale zna sytuację KD jest jednocześnie członkiem rady nadzorczej konkurencyjnej spółki PKP PR? Przecież ten człowiek jawnie i z premedytacją może działać na szkodę KD i paradoksalnie jest za to opłacany przez UMWD, który KD powołał.
_________________ "Demokracja to rządy hien nad osłami."
Zed czytaj uważnie posty. We wcześniejszych postach zapytałem Victorię, czy to pewna wiadomość, że UMWD bierze Drezna, od grudnia?
Krasnoludki nie prowadzą tych pociągów, tylko drużyna konduktorska PR Wrocław .
Na dzień dzisiejszy, od grudnia w planach nadal jest, że Drezna od NRJP prowadzi PR Wrocław.
[ Dodano: 19-10-2009, 14:02 ]
Noema napisał/a:
Gdzie są związkowcy z PR Wrocław, którzy płaczą, że KD zabierają im pracę i pasażerów? Sami oddają pasażerów! A ich największym zmartwieniem jest przejęcie przez KD jednej pary pociągów Wrocław - Legnica - Wrocław
Noema, ale od nowego rozkładu jazdy pociągów KD nie tylko przejmują wymienioną przez Ciebie Legnicę.
Odważnie wchodzą już na Sekcję pasażerską w Jeleniej Górze .
Dolnoślązak, też czytaj uważnie posty. Napisałam wyraźnie, że od grudnia pociągi Wrocław - Drezno finansuje UMWD do spółki z niemieckim samorządem, a nie MI. W kwestii obsługi przez PR Wrocław nic się nie zmienia.
Według mnie koniecznie trzeba walczyć i lobbować, by pociągi nie kończyły biegu w Zgorzelcu a w Goerlitz, przede wszystkim KD powinna dojeżdżać do Goerlitz, a pociągi dalekobieżne, kończące bieg w Zgorzelcu powinny być skomunikowane z RE, które powinny odjeżdzać także ze Zgorzelca na zasadzie: KD dojeżdza do Goerlitz a niektóre RE dojeżdzają do Zgorzelca. Dzięki temu będzie znacznie więcej skomunikowań do Niemiec i mozliwośc podróżowania w głąb Niemiec ( Berlin, Frankfurt, Muenchen, Stuttgart, Basel).
Wszędzie tak jest na pograniczach, więc 3 pary Dresden- Wrocław to stanowczo za mało!
Nasze SA nie mają dopuszczenia na DB i dlatego nie wjadą do Goerlitz,a ze 2 pary przydały się.Nikomu z urzędników nie przyszło do głowy żeby coś takiego załatwić.Z tego co wiem dopuszczenie tymczasowe ma tylko lubuska 105.
[ Dodano: 20-10-2009, 12:28 ]
R-252 Wrocław-Pardubice obsługiwać będzie PR i CD,cale szczęście że w ogóle będzie coś jechało do Czech z Wrocławia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum