"Słowiniec", "Gwarek" z Gdyni;
"Mieszko" do Zielonej Góry;
Sezonowy "Bursztyn" Hel/Ustka - Kraków;
Nowe połączenie sezonowe nocne Łeba - Kraków;
"Albatros" najprawdopodobniej uwalony;
Przy zakupie szynobusów może dojść dodatkowa para Słupsk - Kępice, jest możliwość całorocznych połączeń Lębork - Łeba;
"Rozewie" Gdynia Główna- Jelenia Góra codziennie oprócz wakacji a w wakacje Hel- Wrocław (jak w tym roku zresztą) Gdynia Gówna- Jelenia Góra/ Kudowa Zdrój przez Gniezno, Jarocin, Ostrów Wlkp, Wrocław w wakacje (nocny) jak w tym roku.
Chcą utrzymać zawieszenie, a więc zlikwidować na stałe Klimczoka i Heweliusza, czas przejazdu Bydgoszcz-Gdańsk ma się zwiększyć, międzynarodowe: pozostaniemy zapewne z 1 wagonem do Berlina i dwoma do Kaliningradu - jeżeli chodzi o kolej to Pomorze ma przej.....
Konkretniak91, to zależy z której strony spojrzysz, pamiętaj że to co dla nas jako mieszkańców Gdańska może być wkurzające (monopol IC na E65, 160 kilometrów do Bydzi w 3h, tłoki w eskaemce) to i tak dla innych jest rarytasem i o tym trzeba też pamiętać. Co do rozkładu Czartoryski będzie prawdopodobnie tylko na odcinku Gdynia - W-wa (jeśli wogóle), wagony z Lublina będą szły w Pobrzeżu, wagony do Berlina znowu przełączane w Poznaniu,
_________________ Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Albatros idzie na wycinkę, w zamian PR prawdopodobnie uruchomi IR Albatros Elbląg-Szczecin, Bryza, Rybak, Gryf po staremu, dodatkowo po części trasy pojedzie Gwarek z Gdyni przez Lębork, Słupsk, Białogard i dalej na Piłę i do Katowic
_________________ Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Dlatego ja zalecam pociąg właśnie przez Kościerzynę i Czersk który w Somoninie byłby skomunikowany z pociągiem z/do Kartuz w Kościerzynie z/do Chojnic w Bąku z/do Wierzchucina, Szlachty przez Wojtal w Czersku z Tczew-Chojnice i Chojnice-Tczew itd. na odcinku Wierzchucin-Bydgoszcz mógłby być przyspieszony.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
to co dla nas jako mieszkańców Gdańska może być wkurzające (monopol IC na E65, 160 kilometrów do Bydzi w 3h, tłoki w eskaemce) to i tak dla innych jest rarytasem i o tym trzeba też pamiętać.
Wiem, że w Polsce jest dużo miejsc gdzie jest znacznie gorzej niż na Pomorzu np. Zamońszczyzna. Ale ja Gdańsk porównuję do Warszawy, Poznania, Katowic i Krakowa. Trójmiasto jest za nimi daleko w tyle. Połączenia międzynarodowe, standardy Ex, IR, czasy przejazdów - lipa, dziura. Czy kiedyś się to zmieni ?
Od grudnia w woj. Pomorskim na następujących liniach ma podobno jeździć Arriva PCC:
- Gdynia Główna - Kościerzyna
- Gdynia Główna - Hel
- Kościerzyna - Chojnice
- Lębork - Łeba
Województwo Pomorskie wyłoniło wykonawców w postępowaniu na świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskichwykonywanych na terenie województwa pomorskiego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie kolejowego przewozu osób na terenie województwa pomorskiego w ramach świadczenia usług publicznych. Odcinki linii kolejowych i okres wykonywania przewozów: Zadanie 2 405 Słupsk-Ustka 13.12.2009 - 12.12.2015 203 Tczew - Chojnice 208 Chojnice-Czarne-gr.woj.- (Szczecinek) 405 (Szczecinek) - gr.woj.-Słosinko - Słupsk Zadanie 4 202/250 Gdynia Gł - Słupsk 13.12.2009 - 12.12.2015 Zadanie 5 9/202/250 Wejherowo-Gdynia Główna-Gdańsk Gł.-Tczew 13.12.2009 - 12.12.2015 Zadanie 6 9/202/250 Gdynia Gł-Malbork-Stare Pole - gr woj. - (Elbląg) 13.12.2009 - 12.12.2015 9 Malbork - Prabuty - gr.woj. - (Iława Gł/Olsztyn Gł.) Zadanie 8 203 Chojnice-Bukowo Człuchowskie - gr.woj. - (Piła) 13.12.2009 - 12.12.2015.
Zamówienie nr: 1: Data udzielenia: 20.10.2009. Liczba otrzymanych ofert: 2. Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCC Rail S.A. z/s w Jaworznie oraz Arriva Polska Sp. z o.o. z/s w Warszawie. Całkowita końcowa wartość zamówienia: 77 300 000,00 PLN bez VAT.
Zamówienie nr: 2: Świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich wykonywanych na terenie województwa pomorskiego Tczew-Chojnice Chojnice-Szczecinek Szczecinek-Słupsk Słupsk-Ustka. Data udzielenia zamówienia: 19.10.2009. Liczba otrzymanych ofert: 2. Nazwa wykonawcy: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Całkowita końcowa wartość zamówienia: 77 300 000,00 PLN bez VAT.
Zamówienie nr: 3: Świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich wykonywanych na terenie województwa pomorskiego Gdynia Główna-Słupsk. Data udzielenia zamówienia: 19.10.2009. Liczba otrzymanych ofert: 1. Nazwa wykonawcy PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Spółka z ograniczona odpowiedzialnością. Całkowita końcowa wartość zamówienia: 65 400 000,00 PLN bez VAT.
Zamówienie nr: 4: Świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich wykonywanych na terenie województwa pomorskiego Wejherowo-Gdynia Główna-Gdańsk Główny-Tczew. Data udzielenia zamówienia: 19.10.2009. Liczba otrzymanych ofert: 1. Nazwa wykonawcy PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Całkowita końcowa wartość zamówienia: 58 800 000,00 PLN bez VAT.
Zamówienie nr: 5: Świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich wykonywanych na terenie województwa pomorskiego Gdynia Malbork-(Elbląg/Iława). Data udzielenia zamówienia: 19.10.2009. Liczba otrzymanych ofert: 1. Nazwa wykonawcy PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Całkowita końcowa wartość zamówienia: 66 000 000,00 PLN bez VAT.
Zamówienie nr: 6: Świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich wykonywanych na terenie województwa pomorskiego Chojnice - (Piła). Data udzielenia zamówienia: 19.10.2009. Liczba otrzymanych ofert: 1. Nazwa wykonawcy PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Całkowita końcowa wartość zamówienia: 7 950 000,00 PLN bez VAT.[/b]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum