Samorządowe Przewozy Regionalne wprowadzają kolejne zmiany, mające zapewnić pasażerom najwyższą jakość oferowanych usług. Poza nową nazwą - Przewozy Regionalne - zmienia się system identyfikacji wizualnej spółki.
Firma w niespełna rok po usamorządowieniu kończy procedurę zmiany nazwy spółki. Zgodnie z decyzją właścicieli, zrezygnowano z członu PKP w nazwie. Wprowadzono również nowe barwy korporacyjne przewoźnika - zieleń, błękit i granat. Pojawią się one m.in. na tablicach kierunkowych pociągów, w wystroju kas, drukowanych materiałach informacyjnych i promocyjnych oraz w nowym serwisie internetowym Przewozów Regionalnych.
- Decyzja o rebrandingu została podjęta po wielu analizach ekonomicznych i marketingowych - stwierdził Tomasz Moraczewski, prezes PKP Przewozy Regionalne. - Chcieliśmy podkreślić naszą odrębność od Grupy PKP i jednocześnie zasygnalizowaćź pasażerom efekty działań restrukturyzacyjnych poprzez nowy system identyfikacji wizualnej. Nasza spółka powinna się kojarzyć z nowoczesną i dynamiczną firmą, która korzystając z kilkudziesięcioletniego dziedzictwa kolei w Polsce wprowadza najnowsze rozwiązania technologiczne, atrakcyjne produkty i wysoki poziom obsługi. W sensie ekonomicznym zmiana nazwy i logo to również wielomilionowe oszczędności dla spółki - dodał prezes Moraczewski. - Przewidywane koszty rebrandingu na lata 2009 - 2014 to około 450 tys. zł rocznie, natomiast spodziewane opłaty licencyjne za logo PKP, to koszt około 7 mln zł rocznie.
Na razie jednak, do czasu wpisania zmian w Krajowym Rejestrze Sądowym, prawnie obowiązuje nazwa PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o. Niestety nie wiadomo, jak długo potrwają procedury z tym związane. W tej chwili przedstawiciele spółki szacują, że zajmie to około 2 - 4 tygodnie.
Dobór kolorów beznadziejny, zamiast dynamiki chaos. Logo to identyfikator firmy, który powinien się łatwo kojarzyć z marką. No cóż, kolory rodem ze ściennej lamperii ponurego korytarza raczej nie wskazują, że mam do czynienia z dynamicznie rozwijającą się firmą...Jak dla mnie to spore rozczarowanie.
Nowe logo PR jest na bardzo niskim poziomie. Tak na szybko zrobiłem coś takiego. Utrzymałem motyw strzały, symbolizujący opływowy kształt szybkiego składu zespolonego. Czekam na ofertę zarządu PR.
logo_pr1.JPG
Plik ściągnięto 1000 raz(y) 14.1 KB
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
PKP Przewozy Regionalne* wprowadzają kolejne zmiany mające zapewnić pasażerom najwyższą jakość oferowanych usług. Poza nową nazwą – Przewozy Regionalne – zmienia system identyfikacji wizualnej oraz stawia na innowacyjny system zarządzania ruchem pociągów. Nowe rozwiązania pozwolą na lepsze wykorzystanie taboru kolejowego oraz w konsekwencji na usprawnienie zarządzania zasobami spółki.
Firma w niespełna rok po usamorządowieniu kończy procedurę zmiany nazwy spółki. Zgodnie z decyzją właścicieli, zrezygnowano z członu PKP w nazwie. Wprowadzono również nowe barwy korporacyjne przewoźnika - zieleń, błękit i granat. Pojawią się one m.in. na tablicach kierunkowych pociągów, w wystroju kas, drukowanych materiałach informacyjnych i promocyjnych oraz w nowym serwisie internetowym Przewozów Regionalnych.
– Decyzja o rebrandingu została podjęta po wielu analizach ekonomicznych i marketingowych – stwierdził Tomasz Moraczewski, prezes PKP Przewozy Regionalne. – Chcieliśmy podkreślić naszą odrębność od Grupy PKP i jednocześnie zasygnalizować pasażerom efekty działań restrukturyzacyjnych poprzez nowy system identyfikacji wizualnej. Nasza spółka powinna się kojarzyć z nowoczesną i dynamiczną firmą, która korzystając z kilkudziesięcioletniego dziedzictwa kolei w Polsce wprowadza najnowsze rozwiązania technologiczne, atrakcyjne produkty i wysoki poziom obsługi. W sensie ekonomicznym zmiana nazwy i logo to również wielomilionowe oszczędności dla spółki – dodał prezes Moraczewski. – Przewidywane koszty rebrandingu na lata 2009-2014 to ok. 450 tys. zł rocznie, natomiast spodziewane opłaty licencyjne za logo PKP to koszt ok. 7 mln zł rocznie.
Zmiany w spółce dotyczą również zastosowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych i informatycznych, mających usprawnić zarządzanie taborem i dostosowywanie rozkładu jazdy pod kątem potrzeb pasażerów. Rozwijamy, wprowadzony w drugim kwartale tego roku, nowoczesny system monitorujący m.in. pracę kas, punktualność kursów, aktualne umiejscowienie pociągów, sprzedaż i odprawę podróżnych w pociągach, także dający podgląd na perony. Dzięki niemu będzie można optymalizować wielkość składów, by dopasować je do liczby pasażerów.
*nazwa „PKP Przewozy Regionalne” spółka z o.o. prawnie obowiązuje do czasu wpisania zmian do Krajowego Rejestru Sądowego
Totalne bezguście! Wstyd i obciach! Zmieńcie to logo na inne, bo będziecie pośmiewiskiem konkurencji. Propozycja Zeda jest godna uwagi.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-11-2009, 19:22
Zed, podoba mi się. Faktycznie, lepsze byłoby Twoje logo. Hmm... może jeszcze jest czas, by PR-y zmieniły obecną koncepcję?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum