Wysłany: 30-09-2013, 14:49 Rozkład jazdy 2013/2014
PKP PLK dziś opublikowała plakatowy roczny rozkład jazdy ważny od 15 XII 2013r. do 13 XII 2014r.
Więcej informacji: http://rozklad.plk-sa.pl/
Cytat:
Zapraszamy do zapoznania się z nowym rocznym rozkładem jazdy pociągów 2013/2014. Informujemy, że w ramach tego rozkładu będzie wprowadzonych sześć korekt związanych z prowadzonymi pracami inwestycyjnymi na liniach kolejowych. Roczny rozkład jazdy będzie sukcesywnie uzupełniany danymi handlowymi dostarczanymi przez przewoźników. Korekty rozkładu jazdy będą odpowiednio wcześniej udostępniane i będą obejmowały następujące okresy:
(15 XII 2013 - 8 III 2014); (9 III 2014 - 26 IV 2014); (27 IV 2014 -14 VI 2014); (15 VI 2014 - 31 VIII 2014); (1 IX 2014 - 11 X 2014); (12 X 2014 - 13 XII 2014).
Panie i Panowie, jesteśmy świadkami najdroższej bocznicy kolejowej w historii Polski. Będzie nią wyremontowana za 65 000 000 zł linia do Kudowy. Będzie służyła zamykaniu obiegów szynobusów z Legnicy i Wałbrzycha, gdzyż nie mogą one stacjonować na Kłodzku Nowym. Czyż to nie jest wspaniałe?
@kruk17
To nie są połączenia. Tutaj mamy po prostu zamknięcie obiegów. KD nie może już stać na Kłodzku Nowym więc PLK udostępniło im na zasadach bocznicy linię, której remont kosztował 65 000 000. Po to żeby mogli sobie tam poczekać na powrót do Wałbrzycha i Legnicy.
Coś tu jest nie halo. Liczyrzepa i Mamry na całej trasie jako Regio? Przecież ten pierwszy jedzie przez pięć, a drugi przez cztery województwa.
[ Dodano: 02-10-2013, 05:36 ]
Co mnie ucieszyło, to fakt, że jedyną zmianą w Kamieńczyku jest przywrócenie tego pociągu do Szklarskiej Poręby
Jeśli wierzyć temu rozkładowi, to mało który pociąg będzie kończył bieg w Jeleniej, duża część pojedzie do Szklarskiej.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Górnik będzie z grupą wagonów do Bielska B., na odcinku Katowice - Bielsko jako "Klimczok".
Ciekawe kombinacje, wymuszone remontami na CMK. Kiepski rozkład popołudniowy Warszawa - Katowice z cyklem odjazdów co 120 minut i wydłużonym czasem przejazdu(3,30).
Górnik będzie z grupą wagonów do Bielska B., na odcinku Katowice - Bielsko jako "Klimczok".
Ciekawe kombinacje, wymuszone remontami na CMK. Kiepski rozkład popołudniowy Warszawa - Katowice z cyklem odjazdów co 120 minut i wydłużonym czasem przejazdu(3,30).
Opole - Lubliniec nie ruszy. Nie ma na to szans podobno i to aż do czerwca. Ktoś w PLK-a przypomniał sobie, że oprócz położenia nowych torów, trzeba naprawić przepusty i mostki, których jest na tej trasie sporo oraz w niektórych miejscach słupy trakcyjne. Zatem poczekamy sobie do wakacji na ruch pociągów na tej trasie. Ciekawe co zrobią z jedyną TLK-ą, która miała jeździć do Warszawy z Wrocławia przez Opole? Do Warszawy z Opola pozostaną dwa pociągi EIC - Górnik i Odra (Karkonosze wylatują, tak jak i iR Piast) Riviera pewnie zaciera ręce - uruchomi albo kolejny autobus albo pojawi się ktoś nowy, który do czasu pojawienia się Pendolino, trochę zarobi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum