Wysłany: 25-01-2019, 23:27 RJ 2019/2020 na Dolnym Śląsku
UMWD rozpoczyna kolejną edycję konsultacji społecznych dotyczących rozkładu jazdy pociągów, który obowiązywał będzie od 15 grudnia 2019 roku. Zgłoszenia przyjmowane są do 4 lutego 2019 roku.
Wnioski, uwagi i sugestie należy przesyłać na specjalnie do tego celu przygotowanym formularzu, na adres e-mail: kontakt.koleje@dolnyslask.pl
Wg harmonogramów zamknięć torowych PKP PLK remont Rudna -Lubin miał trwać do połowy grudnia 2018 do grudnia 2019. Jak widać jest już 2 miesiące opóźnienia bo szlak nadal otwarty. Prawdopodobne zamknięcie to 1marca 2019 więc osobowe z Lubina na Głogów najpredzej Marzec 2020 albo Czerwiec 2020
jano, też odpowiedź z UMWD dostałem pod koniec listopada i wszystkie moje postulaty zostały olane. Typowy urzędniczy, niedasistowski bełkot. Po co nas pytają o zdanie, skoro mają ludzi w 4 literach?
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Połączenie kolejowe z Wrocławia do Pragi przesądzone? Na razie wiadomo tylko, że trwają rozmowy między czeskim przewoźnikiem Leo Express, a Kolejami Dolnośląskimi. Połączenie miałoby działać od grudnia i obejmować dwa weekendowe kursy – w sobotę i niedzielę.
Od grudnia LEO Express z Pragi do Wrocławia. Jest rozkład jazdy.
Do Wrocławia pociągi będą dojeżdżać tylko w weekendy. Z Pragi wyruszą o 6:01 i 18:09. Czas przejazdu do Wrocławia to 4 godziny i 34 minuty. Wracając z Polski, pociągi odjadą o 5:25 i 17:25 w sobotę i niedzielę, w poniedziałek o … 3:38 rano. Według informacji czeskich mediów za bilet z Pragi do Wrocławia trzeba będzie zapłacić około 50 zł (300 CZK).
Czy kolejowe połączenie Jelenia Góra - Świnoujście może przestać istnieć?
Spore problemy mogą czekać podróżnych, którzy coraz chętniej korzystają z pociągu dalekobieżnego Jelenia Góra-Świnoujście. PKP Intercity nie ujęło tego połączenia w nowym rozkładzie jazdy, który wejdzie w życie 13 grudnia.
Leo Express chce uruchomić połączenia na trasie Praga – Wrocław. Jest wniosek do UTK
Przewoźnicy Leo Express s.r.o. oraz Leo Express Global a.s. chcą od połowy grudnia tego roku uruchomić połączenie na trasie Praga – Wrocław. Firmy złożyły wniosek w tej sprawie do prezesa Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) - poinformował UTK we wtorkowym komunikacie.
Od dziś będę sukcesywnie publikował projekt nowego rozkładu jazdy KD i PR na Dolnym Śląsku. Projekt został pozyskany z UMWD w ramach wniosku o dostęp do informacji publicznej. Podziękowania dla Stelli, która nam go podesłała!
Na początek pociągi na trasie Wrocław - Węgliniec - Lubań/Zgorzelec - Görlitz oraz Wrocław - Legnica - Lubin - Głogów (bez pociągów na trasie Żary - Węgliniec - Zgorzelec oraz Żary - Legnica - Wrocław).
260-1.jpg
Plik ściągnięto 1095 raz(y) 446.93 KB
260-2.jpg
Plik ściągnięto 744 raz(y) 435.68 KB
260-3.jpg
Plik ściągnięto 476 raz(y) 238.76 KB
260-4.jpg
Plik ściągnięto 375 raz(y) 226.49 KB
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
A czemu KD nie będzie się w ogóle zatrzymywać w Gwizdanowie a w Grebocicach będzie?? Kolejna paranoja która zakończy się kolejnym strajkiem bo z Gwizdanowa dojeżdża dużo ludzi do Lubina.
A jest gdzieś już zarys rozkładu IC na lubińską?
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
2023 -
2024 -
Projekt został pozyskany z UMWD w ramach wniosku o dostęp do informacji publicznej. Podziękowania dla Stelli, która nam go podesłała!
W zeszłym roku UMWD zagrał w chu... wróć... w penisa i wykpił się z tego tłumacząc, że za rozkład jazdy odpowiada PKP PLK. Jak teraz udało się wydrzeć od nich ten projekt?
Na początek pociągi na trasie Wrocław - Węgliniec - Lubań/Zgorzelec - Görlitz oraz Wrocław - Legnica - Lubin - Głogów (bez pociągów na trasie Żary - Węgliniec - Zgorzelec oraz Żary - Legnica - Wrocław).
Przeanalizowałam ten projekt i jestem trochę zawiedziona, choć po obecnej ekipie UMWD & KD i tak nie spodziewałam się niczego dobrego. Zawiedziona jestem liczbą połączeń, która pozostanie bez zmian co oznacza jeszcze większy tłok w pociągach na linii zgorzeleckiej.
W innym wątku dot. linii lubińskiej Ralny proroczo napisał: „Pierwsza reaktywacja na polskiej kolei, która tylko wszystkich irytuje. Niedługo chyba będziemy rzygać tym Lubinem. A to dopiero pół roku rządów kolesi Raczyńskiego na Dolnym Śląsku. Jeśli chłopaki się w końcu nie opamiętają to czarno widzę dolnośląską kolej regionalną. W przyszłym rozkładzie jazdy spodziewajmy się lubinocentryzmu kosztem Bolesławca, Lubania, Zgorzelca, a nawet Legnicy, co zapowiedział prezydent Lubina z rządzącej naszym regionem sitwy. Nie zdziwię się, jeśli cały ruch pasażerski na linii E30 będzie podporządkowany Lubinowi. Może nawet siedzibę KD przeniosą do Lubina?”
I co, nie sprawdziło się? Sprawdziło się jak jasna cholera! Bo oto 75-tysięczny Lubin będzie miał tyle samo połączeń do/z Legnicy i Wrocławia co miasta Bolesławiec (40 tys.), Zgorzelec (32 tys.), Lubań (22 tys.), Chojnów (14 tys.), Pieńsk (6 tys.) i Węgliniec (3 tys.) razem wzięte (117 tys. mieszkańców).
Linia lubińska dopiero się rozkręca, natomiast na linii zgorzeleckiej już od dawna pociągi jeżdżą zatłoczone. I będzie jeszcze gorzej po zakończeniu elektryfikacji linii Węgliniec - Zgorzelec i uruchomieniu szybkich, bezpośrednich pociągów Zgorzelec - Wrocław. Przypominam, że Zgorzelec już dziś jest trzecim miastem na Dolnym Śląsku (po Wrocławiu i Legnicy), które generuje największy ruch pasażerski (dane UTK). Tak więc w przyszłym roku czeka nas ustawiczna jazda Impulsami KD na przysłowiowego glonojada!
A jak teraz wygląda frekwencja w pociągach na linii zgorzeleckiej? Regularnie piszemy o tym w oddzielnym wątku. Oto sytuacja z sobotniego poranka:
Nie twierdzę, że Lubin powinien mieć mniej pociągów. Niech ma jak najwięcej. Chodzi mi tylko o to, żeby były zachowane jakieś proporcje, tzn. żeby na zachód od Legnicy tych pociągów było więcej! Tymczasem od paru lat sytuacja się nie zmienia i przy wzrastającej liczbie pasażerów liczba pociągów pozostaje bez zmian, a nawet niektóre pociągi się likwiduje (np. z Bolesławca do Wrocławia, co po południu wygeneruje ponad 2,5-godzinną dziurę!).
A jak widzę, że na ostatnim kursie Wrocław - Węgliniec ma być szynobus to nóż mi się w torebce otwiera!
Reasumując... #BezpartyjneŚwinie
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
W zeszłym roku UMWD zagrał w chu... wróć... w penisa i wykpił się z tego tłumacząc, że za rozkład jazdy odpowiada PKP PLK. Jak teraz udało się wydrzeć od nich ten projekt?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum