Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 79, 80, 81  Następny
Nieudolność Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 18-09-2010, 17:56    Odpowiedz z cytatem

Garść niusów z propagandownika sms-owego:
2010-09-18 17:41
Cytat:
Kolej-Dolny Slask. Awaria pociagu relacji Klodzko Miasto - Legnica (przyj. 17:58). Uruchomiono komunikacje zastepcza. Opoznienie okolo 100 min.

Warto zwrócić uwagę na godzinę przyjazdu do stacji docelowej, oraz godzinę wysłania powiadomienia.
Cytat:
Kolej-Dolny Slask. Pociag rel. Legnica (odj. 18:05)- Klodzko Gl. (przyj. 20:55) jest odwolany. Zostanie uruchomiona kom. zastepcza. Opoznienie okolo 120 min.

Cytat:
Kolej-Dolny Slask. Awaria pociagu nr 60334 rel. Walbrzych Gl. - Klodzko Miasto, w Zdrojowisku. Uruchomiono komunikacje zastepcza. Za utrudnienia przepraszamy.

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 18-09-2010, 18:24    Odpowiedz z cytatem

To o czym wspominałem- za mało i zbyt awaryjny sprzęt. I oby po zakupach takie SMS-y pozostały tylko wspomnieniem.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 18-09-2010, 19:59    Odpowiedz z cytatem

i te SMSiory to jest naprawdę dobra rzecz!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 18-09-2010, 21:35    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin napisał/a:
Lepiej dostać takiego esa niż czekać 2h na przystanku bez kasy, czyli gołego.

Nie przeczę, gdyby tylko przychodziły jak się 'wysypie', a nie 1,5-2h po fakcie. W przypadku tego pierwszego potencjalni podróżni mogli poczekać jedynie 1,5h na taką informację - ciekawe ilu z nich już nigdy nie wróci na przystanek obsługiwany przez KD?

Kolejna informacja, tym razem z godziny 20:23:
Cytat:
Kolej-Dolny Slask. Pociag relacji Klodzko Miasto (odjazd 18:04) - Legnica (przyjazd 21:13) jest opozniony okolo 80 minut. Za utrudnienia przepraszamy.

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-09-2010, 21:45   

EU07-469 napisał/a:
To o czym wspominałem- za mało i zbyt awaryjny sprzęt. I oby po zakupach takie SMS-y pozostały tylko wspomnieniem.


Nie pozostaną. Marszałek już planuje linie do obsłużenia przez nowe szynobusy: Legnica - Żary - Węgliniec od nowego rozkładu i Zgorzelec - Lubań - Jelenia Góra. Nadzieja w tym, że po 21 listopada nie będzie już marszałkiem.
Powrót do góry

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 18-09-2010, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Zastanawia mnie jacy to fachowcy planują rozkład w oparciu o tabor, którego nie mają, a mają nadzieję go mieć. W zasadzie nie powinno to nikogo dziwić, bo przecież ci sami fachowcy uruchamiają linię kolejową z wielką pompą, a nie potrafią uzgodnić zasad prowadzenia ruchu. Dzięki temu na połowie hucznie otwartej trasy, ale już nie w blasku fleszy, przez 2 miesiące pomyka KKZ.

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-09-2010, 22:07    Odpowiedz z cytatem

Bartini napisał/a:
Oczywiście zaraz zostaną mi zarzucone złe intencje, że jestem przekupiony, podstawiony albo że pracuję w KD

Nikt niczego nikomu nie zarzuca. Myślę, że KD są i będą krytykowane za to, że niczym nie różnią się od PKP. W spółce rządzi tzw. beton, panuje tam nepotyzm i kumoterstwo, prezeska Genowefa Ładniak zatrudnia w administracji emerytów z PKP i mnoży dyrektorów, a i sama prezeska jest osobą kontrowersyjną, która nigdy nie zostanie zaakceptowana przez tzw. opinię publiczną, która pamięta jej wyczyny z czasów PKP PR.

KD miały pokazać nową jakość na torach, a co pokazały? Suma sumarum drugie PKP. Znacznie lepszą opinię mają Przewozy Regionalne, swego czasu też mocno krytykowane na forum, lecz o ile PR zmieniają się na lepsze to KD staczają się po równi pochyłej. A to staczanie zapoczątkowało posadzenie na stołku prezesa Genowy Ładniak, po ustawionym konkursie jak fama głosi.

KD to najlepszy dowód na to jak jedna osoba, w tym przypadku osoba prezesa zarządu, może pogrzebać wizerunek firmy.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 19-09-2010, 07:39    Odpowiedz z cytatem

Ale ja dziękuję KD za linię Wrocław-Trzebnica, choć nie wiem, jakby wygladal ruch jakby tam PR jeździło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 19-09-2010, 13:13    Odpowiedz z cytatem

dinxles, nie dziękuj KD tylko urzędowi marszałkowskiego, który przejął tę linię od PKP i wyremontował za publiczne pieniądze. Zasługi KD w reaktywacji połączeń do Trzebnicy są zerowe! KD tylko wykonują przewozy na zlecenie UMWD szynobusami należącymi do UMWD. Równie dobrze mogłyby być to PR.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kolejarz_wg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2010
Skąd: Węgliniec

PostWysłany: 19-09-2010, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Bartini, Pytałeś o stan osobowy w KD, otóż rozmawiałem z jednym z ich pracowników i wygląda to tak:

około 40 konduktorów, około 40 maszynistów, około 20 osób w biurze.

Modliszka, chyba z tym ze mamy lepszą opinię niż KD to trochę przesadziłaś Smile może w środowisku kolajarzy, ale chyba nie pracujesz z ludzmi:) Ja bardzo często słyszę uwagi pod tytułem, że moglibyśmy się zachowywać jak ci panowie w czerwonych koszulach w tej innej firmie.
Myślę, że gdyby nie to, że nasz tabor to w większosci stare kible, moglibyśmy z nimi powalczyć o pasażerów. W chwili obecnej przez ten szum w telewizji na temat naszych długów i upadłości a także artykuly które znalazłem w gazecie o podróży do Szczecina na gorących krzesłach ( mowa o EZT z plastikowymi siedzeniami) nie mamy z nimi szans Sad i to jest smutna prawda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 19-09-2010, 22:31    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ja bardzo często słyszę uwagi pod tytułem, że moglibyśmy się zachowywać jak ci panowie w czerwonych koszulach w tej innej firmie.

No to się tak zachowujcie! W czym problem? Nie da się?

Trzeba uczciwie przyznać, że obsługa konduktorska w pociągach KD jest o niebo lepsza niż w PR. Wynika to głównie z tego, że są to przeważnie młodzi ludzie, nieskażeni pekapizmem.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 19-09-2010, 23:15    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Trzeba uczciwie przyznać, że obsługa konduktorska w pociągach KD jest o niebo lepsza niż w PR. Wynika to głównie z tego, że są to przeważnie młodzi ludzie, nieskażeni pekapizmem.

Fakt. Od siebie dodam, że za "moich czasów" przyjmowaliśmy ludzi z tzw. "łapanki" - niezwiązanych wcześniej z koleją. Jak się okazało, to zaowocowało pozytywnie, ale niestety w perspektywie kolejnego roku działalności pokazało, że to chyba jedyna korzyść z powstania KD...

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-09-2010, 23:20    Odpowiedz z cytatem

Ale z tym PR też nie jest tak źle. Jadąc ostatnio z Janowic do Wrocławia kupowałem bilet u dość sympatycznego konduktora. Kierownik pociągu był trochę gburowaty, ale z konduktorem można było nawet pożartować.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejarz_wg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2010
Skąd: Węgliniec

PostWysłany: 20-09-2010, 09:33    Odpowiedz z cytatem

Wiesz Noema, może i się da, ale powiedz to starym kierownikom pociągu, konduktorom, którzy pracują już kilka ładnych lat, żeby biegali po składzie jak 20 latkowie w KD po szynobusie.
Sam byłem świadkiem jak jechałem do Zgorzelca, jak konduktorzy (konduktor i kierownik nie wiem jak to u nich jest) podchodzili do każdego kto tylko wsiadł- W pieńsku np 5 osób odrazu podchodzą sprzedać bilet, proponują może rozkład ulotkowy, w lasowie 1 osoba i to samo, jędrzychowice, to samo. U nas jest to nie możliwe. Oni robią na 20 km4 kontrole my z wrocławia do Węglińca jakieś 3 Smile Chlopaki w KD cieszą się z pracy bo jest naprawdę dobra i robią wszystko, żeby pasażerowie się u nich dobrze czuli. U nas jest raczej przeświadczenie, że to obsługa pociągu jest najważniejsza i przez to zachowują się trochę gburowato.

[ Dodano: 20-09-2010, 10:07 ]
Jestem nowym użytkownikiem, ale na Kolei już trochę pracuję ( niedługo 10 lecie ).
Zastanawiam się nad tym wszystkim i dochodzę do wniosku, ze to wszystko może ma jakiś sens.
Mianowicie, zobaczcie w jakiej sytuacji jest teraz nasz zakład: co chwile zmienia nam sie dyrektor, wypowiedzieli nam układ zbiorowy, mamy ogromne długi, których nie da się już spłacić. Działamy na granicy upadłości ( chroni nas ustawa, która mówi, że jesteśmy spółką Państwową i nie można ogłosić upadłości- która defakto jest przerabiana obecnie tak, żeby było to możliwe) mamy chyba z 15 różnych związków zawodowych i ludzi, którzy są starymi wyjadaczami na kolei i za nic nie pozwolą nic zmienić żeby było lepiej dla pasażera tylko ma być na tyle dobrze, żeby oni mogli sobie lody kręcić do własnej kieszeni i żeby dotrwali do emerytury.
Marszałek ma obowiązek finansowania PR-ów ale nie ma kontroli nad tymi pieniędzmi
Spójrzcie na to z tej strony: Nie ma Kolei Dolnośląskich, nasza firma upada, ludzie idą na bruk, jest totalna dezorganizacja jeśli chodzi o usługi transportowe.

A jak jest: Sytuacja PR-ów jest niepewna i nie wiadomo w którym kierunku to wszystko się potoczy, więc Marszałek zakłada własną kolej KD i ma swojego rodzaju zabezpieczenie. Nie chce inwestować w spółkę, która ma pół miliona długu, tylko w nową która ma stosunkowo niewielki dług. Kupuje tam nowy sprzęt, zatrudnia ludzi.
W sytuacji kiedy upadamy ( co podejrzewam się stanie) usługi transportowe przejmuje KD, marszałek może przyjąć starych pracowników do pracy ale już na jego warunkach ( nie ma układów zbiorowych ani 15 związków) Marszałek może też przejąć część sprzętu i będzie jedna wielka firma ( podejrzewam że pod nazwą Dolnośląskie Koleje Dojazdowe wpiszcie to w google zobaczycie co wyskoczy)

Więc pozbyli by się długu dzięki ogłoszeniu upadłości, mogliby zrobić selekcję pracowników według własnych potrzeb a kolej dalej by jeździła.
Dlatego nie wiem czy tak warto żeby KD zrobiło precz z dolnego śląska Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-09-2010, 12:27    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Chlopaki w KD cieszą się z pracy bo jest naprawdę dobra i robią wszystko, żeby pasażerowie się u nich dobrze czuli.

Nie tylko chłopaki, bo i dziewczyny też pracują. Warto dodać, że konduktorzy w KD zarabiają znacznie mniej niż konduktorzy w PR, a mimo to im się chce.

Cytat:
U nas jest raczej przeświadczenie, że to obsługa pociągu jest najważniejsza i przez to zachowują się trochę gburowato.

Bo kolejarze z PR nadal żyją w pekapistycznym przeświadczeniu, że kolej jest dla kolejarzy a nie dla pasażerów.

Cytat:
mamy chyba z 15 różnych związków zawodowych i ludzi, którzy są starymi wyjadaczami na kolei i za nic nie pozwolą nic zmienić żeby było lepiej dla pasażera tylko ma być na tyle dobrze, żeby oni mogli sobie lody kręcić do własnej kieszeni i żeby dotrwali do emerytury.

Pod tym względem PR nie różnią się zbytnio od KD, gdzie już są dwa związki zawodowe. W KD też pracują starzy wyjadacze, którzy przeszli ze spółek PKP i kręcą swoje lody. Poza tym jestem przekonana, że w PR Wrocław nie ma takiego nepotyzmu i kumoterstwa jakie panuje w KD, gdzie pracują całe klany rodzinne oraz kliki i sitwy towarzyskie. Na ten temat można napisać książkę, która na pewno stałaby się kolejowym hitem.

Cytat:
Marszałek ma obowiązek finansowania PR-ów ale nie ma kontroli nad tymi pieniędzmi

Marszałek ma obowiązek finansować kolejowe przewozy regionalne. Nigdzie nie jest napisane, że muszą to być PR czy KD. Wystarczy zrobić przetarg, który teoretycznie wygrywa Arriva i PR Wrocław można zlikwidować.

Cytat:
Więc pozbyli by się długu dzięki ogłoszeniu upadłości

Ogłoszenie upadłości nie oznacza, że długów nie trzeba spłacać. Trzeba! Syndyk masy upadłościowej przejmuje majątek upadłej spółki i wystawia na licytację. Pozyskane w ten sposób fundusze idą na spłatę długów i bieżących zobowiązań.

Dziś równie dobrze można ogłosić upadłość KD, których zadłużenie wynosi równowartość połowy kapitału zakładowego spółki. Pod tym względem sytuacja PR jest o wiele lepsza. O ile PR mają spory majątek to KD nie mają w zasadzie nic, poza starą kamienicą w Legnicy, która wymaga kapitalnego remontu (wartość kamienicy to 998 tys. zł, a koszt zaplanowanego remontu to 2 mln zł).

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 81 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl