Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 172, 173, 174  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

senior Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2006

PostWysłany: 18-01-2009, 17:33    Odpowiedz z cytatem

Nie byłbym takim optymistą-jak dla mnie po prostu ferie się zaczęły. Ale może sieja defetyzm Smile
Pozdrawiam
senior
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Niederschlesier Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Paź 2008

PostWysłany: 18-01-2009, 17:53    Odpowiedz z cytatem

Może gdyby jeździł w normalnej relacji do Kudowy a nie w postaci ogryzka jedynie do Kłodzka, byłoby lepiej. Jeszcze czkawką im się odbije uwalenie Sudetów i Karkonoszy do Kudowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

senior Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2006

PostWysłany: 19-01-2009, 09:03    Odpowiedz z cytatem

A tu się zgadzam - Tak jak jestem przeciwnikiem bezpośrednich pociągów Wrocław - Kudowa (ze względu na zbyt długi czas zmiany lokomotywy =30min i fatalny czas jazdy w stosunku do komunikacji PKS na tym odcinku)- tak pociąg Warszawa-Opole-Kudowa ma racje bytu jak najbardziej (choć z tego co wiem -na razie to w części stacji nie ma nawet informacji, że jedzie poza Opole-ale to nasza rzeczywistość).
Pozdrawiam serdecznie
senior
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 19-01-2009, 09:10    Odpowiedz z cytatem

Na mojego nosa "OLEŃKA" będzie pierwszym pociągiem do uwalenia. Na odcinku Opole - Kłodzko z pominięciem Wrocławia ten pociąg nigdy nie będzie miał zadowalającej frekwencji.

Te 35 osób czy nawet 40 na cały skład to gwóźdź do trumny dla "OLEŃKI". Tyle osób a nawet więcej jeździ ostatnim szynobusem z Legnicy 21:55 do Węglińca, a proszę pamiętać, że beton uwalił tak popularne i frekwencyjne pociągi jak "Łużyce" czy "Wrocławianin".

Na linii podsudeckiej rację bytu mają wyłącznie pociągi do/z Krakowa przez Kędzierzyn-Koźle. Od zawsze był to naturalny i bardzo popularny kolejowy ciąg komunikacyjny. Te eksperymenty z "OLEŃKĄ" to strata pieniędzy! Kto to w ogóle wymyślił?

Taka "OLEŃKA" z Warszawy może by i się sprawdziła, ale np. na takiej trasie:
Warszawa - Radom - Kielce - Katowice - Kędzierzyn Koźle - Nysa - Kłodzko - Wałbrzych - Jelenia Góra
z grupą wagonów do/z Krakowa przez Bielsko-Białą i Rybnik.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Kolejarz_IC Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2008

PostWysłany: 19-01-2009, 22:27    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy pociąg z Wrocławia Gł. do Kostrzyna 6845 frekwencja ok. 200 % - 1 EZT
6438 do Kędzierzyna Koźla frekwencja ponad 150 % - 1 EZT

Szkoda słów :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2008

PostWysłany: 20-01-2009, 10:22    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Na mojego nosa "OLEŃKA" będzie pierwszym pociągiem do uwalenia. Na odcinku Opole - Kłodzko z pominięciem Wrocławia ten pociąg nigdy nie będzie miał zadowalającej frekwencji...

Też mi się tak wydaje. Wykorzystanie tego pociągu do weekendowych wyjazdów turystycznych w Kotlinę Kłodzką jest nierealne, ze względu na późny przyjazd i wczesny wyjazd. Zostaje niecałe pół dnia do dyspozycji w sobote i tyleż w niedzielę. Także jako połączenie z Kamieńca na Nysę do niczego nie jest potrzebne o tej porze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 20-01-2009, 12:56    Odpowiedz z cytatem

Krzysiu napisał/a:
Także jako połączenie z Kamieńca na Nysę do niczego nie jest potrzebne o tej porze.

To akurat NIEPRAWDA!
"Oleńka" przyjeżdża do Nysy o 14.03, a odjeżdżają w przeciągu pół godziny:

932 14.31 osobowy do Opola
66333 14.20 D do Brzegu
i najważniejszy 64128 14.36 do Kędzierzyna Koźla

Gorzej jest ze skomunikowaniami w Nysie, gdy jedzie "Oleńka" drogą powrotną Sad .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 20-01-2009, 14:14    Odpowiedz z cytatem

18.01.09
pociąg nr.R-215 Wrocław Gł. - Piechowice , 1xEZT , wsiadam w Jeleniej Górze , wysiada ok. 30osób , wsiadam ja i 2 osoby , od Jeleniej Góry w pociągu trochę ludzi : Jelenia G.Zachodnia -5/+1 , JG Cieplice -4/+0 , JG Orle -3/+1 , JG Sobieszów -5/+0 , Piechowice Dolne -3/+0 , PIECHOWICE -9 , czyli jak się obawiano frekwencja nie jest taka zła , nawet na tym 17km. odcinku JG-Piechowice jeżdżą ludzie.
Ostatnio widziałem szynobus Szklarska P.G - Bolesławiec , w JG Sobieszów frekwencja ok.30% , odrazu zaznaczam że to nie były wycieczki , tylko osoby indywidualne .
Gdyby wprowadzić połączenie w dobrej cenie i rozreklamować wówczas PKS i Roko Bus , zostali by troszkę po dupce , bo ludzie znów zaczynają jezdzić pociągami na tej trasie. Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mar-cin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2006
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 20-01-2009, 15:14    Odpowiedz z cytatem

Z tą frekwencją na linii do Szklarskiej jest różnie. Kiedyś jechałem to było 5 osób a ostatnio widziałem w Jeleniej Kamieńczyka do Szklarskiej, na peronie czekało na niego około 20 osób. Wszyscy wsiedli do pociągu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

eurek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2006
Skąd: Wrocław/Nysa

PostWysłany: 20-01-2009, 19:45    Odpowiedz z cytatem

A ja uwazam, ze Olenki nie rusza... Spojrzcie na frekwe Wawa-Opole-Nysa a nie tylko wycinek Nysa-Kłodzko... to jest niby "klu" połączenia ale gdy sie spojrzy calosciowo to juz nie wyglada to tak tragicznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 20-01-2009, 20:16    Odpowiedz z cytatem

eurek, dla betonu to nie ma żadnego znaczenia. Pamiętasz jak przez kilka lat z rzędu usiłowali skrócić "Wrocławianina" do Legnicy, mimo że na odcinku Zgorzelec - Legnica pociąg miał 60-80% frekwencję? Dla tumanów z Grójeckiej frekwencja i potoki podróżnych są ostatnim wyznacznikiem przy konstruowaniu oferty. Logikę i zdrowy rozsądek ci ludzie zostawiają w domu. Tak więc "Oleńka" może sobie dalej spokojnie jeździć i wozić powietrze, a mogą uwalić np. obleganego "Ślązaka". Beton PKP jest nieobliczalny i nieprzewidywalny.

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

eurek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2006
Skąd: Wrocław/Nysa

PostWysłany: 20-01-2009, 20:31    Odpowiedz z cytatem

Z tym akurat sie zgadzam... ze logiki to tam "na górze" nie ma zadnej...i to jest niestety przerażające...ze nie mozna byc niczego pewnym, ze nawet ciapongi naładowane ludzmi sa zagrozone...ciagle sie zastanawiam jak to mozliwe uwalac pociagi frekwencyjne...od czego jest zalezna decyzja o uwaleniu pociagu? zlosliwosc? niewiedza? nieswiadomosc? niekompetencja? szantaz? glupota? lobby? To chore... A wystarczyloby kilku naprawde profesjonalistow znajacych temat... to takie proste a jednak nie do przeskoczenia... uklady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kojotsk8 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: Księginice

PostWysłany: 20-01-2009, 20:57    Odpowiedz z cytatem

Z dzisiejszych obserwacji:
- 412 Głogów - Wrocław - frekwencja ok. 90% pomimo zestawienia 2xEN57. Tutaj musi zostać tak, jak jest, w żadnym wypadku nie powinno się tego pociągu "skracać"
- 431 Wrocław - Rudna Gwizdanów - już na Głównym była ok. 95%, za Praczami doszła nawet do 120%. Skład 1xEN57. Tutaj przydałoby się wzmocnienie składu, myślę że dobrym rozwiązaniem byłby EN71. Ech, pomarzyć dobra rzecz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 20-01-2009, 22:45   Frekwencja w dolnośląskich pociągach Odpowiedz z cytatem

skubi

Od 01.02.2009r. pociąg nr 215/210 relacji Wrocław Gł- Piechowice- Wrocław Gł. będzie kursował w skróconej relacji tj. Wrocław Gł. - Jelenia Góra - Wrocław Gł. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomek.jg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lip 2008
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 20-01-2009, 22:51    Odpowiedz z cytatem

We wczorajszym pociągi Szrenica jadącym ze Szklarskiej do Jeleniej Góry w trzech bonanzach frekwencja 1%. PKS chyba mimo wszystko ma się dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 174 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 172, 173, 174  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl