Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 58, 59, 60  Następny
Nowy tabor PKP Intercity
Autor Wiadomość

Dzulikiewicz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2009

PostWysłany: 03-01-2010, 10:40    Odpowiedz z cytatem

gryff napisał/a:
Czy ktoś może posiada informacje ile lokomotyw spalinowych posiada IC?Nie chodzi mi o manewrowe
21 sztuk SU45
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-01-2010, 14:11   

Dzięki za wyczerpująca informację tak myślałem że jednak muszą posiadać spalinowe loki ale nie wiedziałem że aż tyle ,napewno nadal będą im przydatne
Powrót do góry

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 07-01-2010, 21:19    Odpowiedz z cytatem

Pociągi za 1,8 mld zł jak zwykłe ekspresy

Superszybkie składy za 1,8 mld zł, które chcą kupić PKP Intercity, mogą jeździć 230 km/godz. Jednak w Polsce, z Warszawy do Gdańska, pojadą średnio o ponad 100 km/godz wolniej.

Osiem szybkich pociągów ma być dostarczonych do października 2012 r. Pozostałe 12 rok później. Nowoczesne pociągi mogące mknąć z prędkością 230 km/godz. będą obsługiwały trasę z Gdańska przez Warszawę do Krakowa i Katowic. Taki jest plan, bo na razie – mimo że PKP Intercity w grudniu zaprosiły wreszcie producentów do składania ofert – przewoźnikowi brakuje 200 mln euro, żeby pociągi kupić.

Autor: Maciej Szczepaniuk

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 07-01-2010, 21:23    Odpowiedz z cytatem

To lepiej najpierw kupić wiecej wagonów o nieco mniejszej prędkości niż szaleć z publiczną kasą na tabor który i tak nie będzie w pełni wykorzystany chyba że IC wjedzie na niemieckie tory lub czeskie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Maj 2009
Skąd: Piła/Warszawa

PostWysłany: 07-01-2010, 21:53    Odpowiedz z cytatem

Narazie nowy nie jest wg mnie potrzebny bo zamiast infrastrukture modernizowac zeby wieksze predkosci byly to wtedy moznaby tabor nowoczesny wykorzystac w 100% A jesli ma jezdzic 160 km lokomotywa ktora jedzie ponad 200 km to IC wyrzuca kase w bloto(jak narazie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Iktorn Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2005

PostWysłany: 07-01-2010, 22:54    Odpowiedz z cytatem

Rafaello1973, ale tabor kupuje się na lata. Za 10 lat wyremontują (oby) tory pomiędzy głównymi miastami i wtedy nie będzie czym jeździć i co? wtedy kupować/modernizować wagony. O tym trzeba myśleć, patrząc w przyszłość. To samo dotyczy zakupu Taurusów, teraz one nie pokażą swoich możliwości, ale za 5 lat. Wtedy już powinniśmy jeździć 200 na CMK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 10-01-2010, 19:25    Odpowiedz z cytatem

maras, infrastrukturą i taborem zajmują sie w PKP inne podmioty gospodarcze (spółki).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 10-01-2010, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Iktorn napisał/a:
To samo dotyczy zakupu Taurusów, teraz one nie pokażą swoich możliwości, ale za 5 lat. Wtedy już powinniśmy jeździć 200 na CMK.


powoli... taurusy sa nie kupione tylko w leasing i wlasnoscia siemensa. narazie miejmy nadzieje ze pkp ich pozodnie w ramch mozliwosci wykorzysta i ze zostana dluzej pod barwami pkp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pet5 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lut 2007

PostWysłany: 11-01-2010, 21:18    Odpowiedz z cytatem

Zaraz Iktorn napisze, że na tym forum się nie cytuje:) Ale do rzeczy: możesz podać na jakiej
podstawie twierdzisz, że loki są w leasingu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Iktorn Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2005

PostWysłany: 11-01-2010, 22:53    Odpowiedz z cytatem

ACR, zaraz zaraz. Z tego co mi wiadomo, to PKP IC ma kupić, chyba 10 albo 15 Taurusów, które staną się własnością spółki. Były juz testy na CMK i na linii Warszawa-Poznań, była prezentacja na TRAKO.
A w leasingu to są Traxy dla Przewozów Regionalnych.

PS Pet5, nie napisze, bo na tym forum nie cytuje się przedmówcy. Ot, takie małe odstępstwo od tematu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 12-01-2010, 00:43    Odpowiedz z cytatem

Taurusy zostały zakupione za pieniądze z kredytu i ma być ich docelowo 10 na naszych torach w barwach ICCC. I można by z nich zrobić RailJeta, gdyby nie wypalił przetarg na zespoleńce, ale kto o tym pomyśli? Pewnie będą wozić muchy w pociągach EuroCity.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Andrzej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 12-01-2010, 01:18    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Pewnie będą wozić muchy w pociągach EuroCity


W których to EC przewożą muchy ???? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 12-01-2010, 12:08    Odpowiedz z cytatem

czolem! sorry za cytowanie.

co chodzi o leasing czy wlasnosc taurasow przez PKP IC to po prostu trzeba zobaczyc na numer UIC .

ta ciakowostke sam mam od kolegi ktory przeciaga pociagi z rzepina i tam tez taurusa pkp widac. zrobil i przeslal on zdjecie numeru UIC loku 183 602 ktora tutaj wam dolaczam.

niewiem dokladnie jak ma byc docelowo z husarzami i co polska prasa pisze ale na dzien dzisiejszy lokomotywa 183 602 jest definitywnie zarejestrowana w NIEMCZECH i wlasnoscia SIEMENS TRANSPORTATION SYSTEMS LOCOMOTION MUNICH ( D-STSLM jak widac na loku)

jednak nie chce tutaj psuc mitow... pozdrownienia.

2010.01.07_151.JPG
numer UIC loku 183 602
Plik ściągnięto 79 raz(y) 36.85 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 12-01-2010, 13:20    Odpowiedz z cytatem

Andrzej napisał/a:


W których to EC przewożą muchy ???? Smile


EuroCity nie mają dla ruchu krajowego większego znaczenia. Husarz wykorzystywany na CMK za 2-3 lata, to może mieć znaczenie. Ale u nas nie ma presji na takie rzeczy, więc pewnie będzie jeździł głównie do Berlina z prędkością 160 km/h i mniej.

Z tego co pamiętam, to była mowa o kredycie, a nie o leasingu. Pierwszy Taurus został chyba dostarczony z puli już będących w stajni Simensa i nie wiem czy z czasem nie ma zostać zastąpiony przez zupełnie nową lokomotywę. Po prostu dla testów wypożyczyli go dla testów (taki bonus od producenta). Nie wiem jak jest z tym drugim egzemplarzem, czy jest już nówką, czy też jest wypożyczony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 12-01-2010, 14:08    Odpowiedz z cytatem

drugi taurus to ten ktorego widzisz na zdjeciu. rok produkcji koniec 2008, wiec lok jest praktycznie nowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 60 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 58, 59, 60  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl