Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 267, 268, 269  Następny
Pociągi REGIO i interREGIO
Autor Wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 23-04-2011, 11:35    Odpowiedz z cytatem

21.04.2011

InterRegio Bursztyn Katowice- Gdynia Główna
EN57-1169+EN57-1258
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-936
Frekwencja ok 30%

InterRegio Bursztyn Gdynia Główna- Katowice
EN71-017
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-935
Frekwencja 50% ok. 30 osób wysiadło w Zduńskiej Woli

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 23-04-2011, 17:14    Odpowiedz z cytatem

Jak na 2xEN57 to frekwencja niezła. Aż dziwne, że jest ten pociąg na podwójnym EZT.
Ten EN71, to należy do jakiego zakładu? Myślałem, że tylko śląski ZPR obsługuje te połączenie.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 23-04-2011, 18:21    Odpowiedz z cytatem

REGIOchłopak, ten 71 to krakowski. Aż jestem ciekawy co się stało, że MZPR się zgodził na taki obieg.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

NS Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Paź 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 23-04-2011, 18:33    Odpowiedz z cytatem

Może 71-17 poszedł w czasową delegację do Katowic, tak jak pewien czas temu wrocławska 71-043 jeździła w delegacji w MZPR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 23-04-2011, 19:46    Odpowiedz z cytatem

EN71-017 od ponad roku jeździ w delegacji w PR Bydgoszcz Język

Jeden skład Bursztyna zestawia PR Katowice a drugi PR Bydgoszcz

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 25-04-2011, 22:36    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj trochę zamieszania z IR "Bystrzyca" z Lublina do Warszawy Zach. Około godziny 14:15 na tor przy peronie 1A tradycyjnie jak na tym składzie podstawiła się jedna jednostka EZT. Gdy około 25 minut przed planowym odjazdem skład był prawie pełny, konduktor gdzieś zadzwonił mówiąc, że frekwencja już sięga około 90%. Po 5 minutach pasażerowie zostali poproszeni o opuszczenie składu, gdyż zostanie podstawiony skład z dwoma jednostkami. I tu się zaczął cały bałagan i zamieszanie i ciągłe zmienne komunikaty informujące, ze raz ten pociąg podstawi się na tor przy peronie 1a, raz że na tor 4 przy peronie 2. Tak ze trzy razy zmieniano a zdenerwowani i zdezorientowani pasażerowie biegali po lubelskim dworcu. W końcu zrezygnowany konduktor stwierdził, że sam juz nie wie. W ostateczności opisywany IR odjechał z Lublina planowo ale z toru 4 przy peronie 2, z dwiema jednostkami EN57, obydwie skajowe, ta pierwsze chyba łódzka, druga lubelska. Z jednej strony dobrze, że PR tak "dbają" o pasażerów i zdecydowały się na doczepienie dodatkowej jednostki, ale z drugiej strony można przecież było przewidzieć, wzmożoną frekwencję w 2 Dzień Swiąt i od razu podstawić skład złożony z dwóch jednostek. Oszczędziłoby to i czasu i nerwów. Drogowców co roku zaskakuje zima, a kolejarzy święta i inne okresy w ciągu roku o wzmożonej frekwencji pasażerów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 26-04-2011, 15:55    Odpowiedz z cytatem

Przez święta w czechowicach na torach postojowych stały dwie jednostki SPOT - y jako rezerwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

white_snoopy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2011

PostWysłany: 26-04-2011, 17:54    Odpowiedz z cytatem

dzisiaj miałem okazję jechać IR Bystrzyca. Była to zarazem moja pierwsza daleka podróż kiblem i ogólnie PR. Frekwencja coś koło 60-70%. Ale czy ktoś może mi powiedzieć czy każda podróż kiblem wygląda tak samo? Trzęsie jak cholera, głośno jakby samolot startował, coś stuka, puka, wali, a wagony kołyszą się jak łajba na wodzie. Czasem narzekałem na TLK, że miały kiepski skład, ale ta podróż to była dla mnie najbardziej męczaca dotychczas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 26-04-2011, 18:00    Odpowiedz z cytatem

IR jest tańsze i dla wielu w tym dla mnie liczy się własnie cena. Jak chcesz zeby było ciszej i mnie trzesło trzeba bylo jechać TLK albo innym picem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 26-04-2011, 18:03    Odpowiedz z cytatem

Nie pasuje jedź TLK-a, szczególnie jak masz zniżkę studencką. Dla wielu jednak liczy się niższa cena i krótszy czas przejazdu a to IR gwarantuje.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

white_snoopy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2011

PostWysłany: 26-04-2011, 18:16    Odpowiedz z cytatem

jechałem o tej bo mi godzina pasowała. już się tak nie oburzajcie, bo za 3 zł taniej standart powinen być lepszy, biorąc pod uwagę żę na tej trasie IR weszło zamiast TLK. bo ja nie rozumiem czemu na identycznych składach jeździ się Lublin-Chełm w taryfie Regio, a już Lubin - Warszawa w taryfie IR. Jeżeli cena byłaby o 1/3 niższa niż w TLK to bym zrozumiałm, ale tak co byście nie powiedzieli są pewne granice, których PKP nie powinno przekraczać na liniach między miastami wojewódzkmi

a i jeszcze dodam, że jeżeli ludzie wolą jechać trochę taniej, ale wysiadać z pociągu czując się jakby ktoś ich pobił to my w tym kraju daleko nie zajedziemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sokyl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Paź 2010

PostWysłany: 26-04-2011, 18:37    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Nie pasuje jedź TLK-a

jakbym słyszał Grabarza Śmiech
czy skład jadący przez większe pół Polski na trzęsącym się kiblu to powód do dumy? A no fakt- ważne, że jedzie! Zg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 26-04-2011, 18:55    Odpowiedz z cytatem

white_snoopy napisał/a:
jechałem o tej bo mi godzina pasowała. już się tak nie oburzajcie, bo za 3 zł taniej standart powinen być lepszy, biorąc pod uwagę żę na tej trasie IR weszło zamiast TLK. bo ja nie rozumiem czemu na identycznych składach jeździ się Lublin-Chełm w taryfie Regio, a już Lubin - Warszawa w taryfie IR. Jeżeli cena byłaby o 1/3 niższa niż w TLK to bym zrozumiałm, ale tak co byście nie powiedzieli są pewne granice, których PKP nie powinno przekraczać na liniach między miastami wojewódzkmi

a i jeszcze dodam, że jeżeli ludzie wolą jechać trochę taniej, ale wysiadać z pociągu czując się jakby ktoś ich pobił to my w tym kraju daleko nie zajedziemy.


To wszystko kwestia przyzwyczajenia. Ja od grudnia przejechałem takim EN57 trasę Lublin - Wrocław z 10 razy i wcale nie byłem bardziej zmęczony niż jazda TLK... A nawet wole jechać takim IR gdzie frekwencja wynosi 50% niż w TLK z 8 osobami na przedział. To jest dopiero męka.
A tak w ogóle IR to nie jest pociąg PKP, tylko Przewozów Regionalnych czyli innej firmy. Ludzie powinni się cieszyć że chociaż ta firma ma ochotę jeździć na tej trasie jak PKP Intercity nie ma specjalnej ochoty. A że nie ma lepszych składów to wina rządu i ich pseudo reformy PKP sprzed 3 lat ale to już musisz podziękować za to panom Tuskowi i Grabarczykowi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 26-04-2011, 19:27    Odpowiedz z cytatem

sokyl, Wszystko zależy od stanu infrastruktury
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sokyl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Paź 2010

PostWysłany: 26-04-2011, 21:28    Odpowiedz z cytatem

QbaOSW oczywiście, że tak. Jednak braki w infrastrukturze można zminimalizować poprzez dobranie odpowiedniego taboru (W MIARĘ MOŻLIWOŚCI). Dlatego chwała PR za InterRegio, ale trzeba przyznać, że poziom tych usług pozostawia wiele do życzenia. Nawet mając na względzie cenę (gdzie zresztą jest sporo tras, na których IR są droższe od TLK).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 120 z 269 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 267, 268, 269  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl