Tylko że te pociągi podawane przez Myszkę są niezgodne z projektem, więc traktowałby to z dużym dystansem.
Za to zgodne z skrj-tem. Pozdrawiam.
Wrocław Główny
- TLK WOLIN Kraków Główny - Świnoujście (łącznik z Bielska-Białej Głównej będzie dołączany)
- TLK KARKONOSZE Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- TLK ROZEWIE Kraków Główny - Gdynia Główna
- IC OLEŃKA Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC KRAKOWIANKA Kraków Główny - Kołobrzeg
- EIC ŚLĘŻA Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC LEDNICA Wrocław Główny - Gdynia Głowna (11.XII.22-19.VI (1)(6)(7); 4.IX-9.XII.23 (1)(6)(7); 24.VI-3.IX (1)(6)(7); przez resztę dni z Poznania)
- IC DĄBROWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC BOSMAN Wrocław Główny - Kołobrzeg
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin Charlottenburg
- EIP Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Szczecin Główny/Kołobrzeg
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC MIESZKO Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
- IC WYSPIAŃSKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC GWAREK Katowice - Słupsk/Ustka
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC KONOPNICKA Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC MAMRY Wrocław Główny - Olsztyn Główny/Giżycko
- IC MEHOFFER Zielona Góra Głowna - Przemyśl Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC SIEMIRADZKI Wrocław Główny - Przemyśl Główny
- IC ASNYK Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC MALCZEWSKI Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC BOLKO Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC POMORZANIN Gdynia Głowna - Wrocław Główny/Jelenia Góra
- EIC PANORAMA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC ŚNIEŻKA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC HEWELIUSZ Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC BOZNAŃSKA Kraków Główny - Wrocław Główny
- IC FREDRO Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC JEZIORAK Olsztyn Główny - Wrocław Główny
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Głowna - Słupsk/Ustka
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC BACZYŃSKI Lublin Główny/Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC SZKUNER Słupsk - Wrocław Główny
- IC ASNYK Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- IC HETMAN Zielona Góra Główna/Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- IC PIAST Gdynia Główna - Kraków Główny
- TLK ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC SŁOWACKI Wrocław Główny - Ełk
- IC JAMNO Ustka - Wrocław Główny
Jaworzno Szczakowa
- IC PRZEMYSLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- IC CHOPIN Graz HBF - Warszawa Wschodnia
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- TLK WOLIN Świnoujście - Kraków Główny
- TLK ROZTOCZE Bohumin - Lublin Główny
- TLK BURSZTYN Kołobrzeg - Kraków Główny
- TLK ROZEWIE Gdynia Głowna - Kraków Główny
- TLK SUDETY Kraków Główny - Jelenia Góra
- IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- IC PUŁASKI Kraków Główny - Poznań Główny
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Poznań Główny
- IC WYBICKI Poznań Główny - Kraków Główny
- IC PIAST Kraków Główny - Gdynia Główna
- TLK GALICJA Praha Hl. N. - Kraków Główny
- IC OSTERWA Szczecin Główny - Kraków Główny
- IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny
- IC KRAKOWIANKA Kołobrzeg - Kraków Główny
Lubliniec
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- EIC ŚLĘŻA Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- EIP Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC WYBICKI Poznań Główny - Kraków Główny
- IC ŚIEŻKA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- EIC PANORAMA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC PUŁASKI Kraków Główny - Poznań Główny
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Poznań Główny
- IC ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC FREDRO Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- TLK PIRAT Bohumin - Kołobrzeg
- IC PODHALANIN Zakopane - Szczecin Główny
- IC SPODEK Katowice - Poznań Główny
- IC OSTERWA Szczecin Główny - Kraków Główny
Tczew
- TLK USTRONIE Kraków Główny - Kołobrzeg
- TLK KORSARZ Hel - Kraków Główny
- TLK SŁUPIA Kołobrzeg - Łódź Kaliska
- TLK WYDMY Hel - Bohumin
- IC POMORZANIN Gdynia Głowna - Wrocław Główny/Jelenia Góra
- IC NIEGOCIN Gdynia Główna - Giżycko
- EIP Gdynia Głowna - Kraków Główny
- TLK MAŁOPOLSKA Zakopane - Gdynia Głowna
- TLK KARPATY Zakopane - Gdynia Głowna
- IC STOCZNIOWIEC Gdynia Główna - Poznań Główny
- TLK DOKER Gdynia Głowna - Katowice
- EIP Gdynia Główna - Warszawa Zachodnia
- IC ŻUŁAWY Olsztyn Główny - Szczecin Główny
- EIP Gdynia Główna - Gliwice
- IC WYBRZEŻE Gdynia Główna - Warszawa Zachodnia
- IC PIAST Gdynia Główna - Kraków Główny
- TLK BIEBRZA Gdynia Główna - Warszawa Wschodnia
- TLK BORY TUCHOLSKIE Gdynia Główna - Kostrzyn
- TLK FLISAK Gdynia Główna - Katowice
- IC LAZUR Łódź Fabryczna/Warszawa Zachodnia - Ustka
- EIP Warszawa Centralna - Gdynia Główna
- IC GEDANIA Gdynia Główna - Berlin HBF
- IC STAŃCZYK Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC BRYZA Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- TLK DELFIN Warszawa Centralna - Łeba
- EIP Gdynia Główna - Bielsko-Biała Głowna
- TLK LUBOMIRSKI Kołobrzeg/Gdynia Główna - Kraków Główny
- IC ARTUS Hel - Przemyśl Główny
- TLK MIERZEJA Hel - Lublin Główny (łącznik do 82150 "Mierzeja")
- IC PARSĘTA Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC LAGUNA Warszawa Centralna - Gdynia Główna
- IC SŁOWINIEC Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- IC WITKACY Zakopane - Gdynia Główna
- IC SOBIESKI Gdynia Główna - Wien HBF
- IC RYBAK Białystok - Szczecin Główny
- IC GRYF Szczecin Główny - Olsztyn Główny
- IC HEWELIUSZ Gdynia Główna - Wrocław Główny
- EIP Rzeszów Główny - Gdynia Główna
- TLK POBRZEŻE Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC BACHUS Gdynia Główna - Zielona Góra Głowna
- IC HUTNIK Gdynia Główna - Bielsko-Biała Główna
- IC KOCIEWIE Gdynia Główna - Łódź Fabryczna
- IC LEDNICA Gdynia Główna - Wrocław Główny/Poznań Główny (Wrocławia 11.XII.22-23.VI (5)(6)(7); 8.IX-9.XII.23 (5)(6)(7); 24.VI-3.IX (5)(6)(7); Poznań 12.XII.22-22.VI (1)(2)(3)(4); 4.IX-7.XII.23 (1)(2)(3)(4); 26.VI-31.VIII (1)(2)(3)(4))
- IC BAŁTYK Gdynia Główna - Poznań Główny
Kutno
- TLK UZNAM Świnoujście - Warszawa Wschodnia
- IC BEROLINUM Warszawa Wschodnia - Berlin HBF
- TLK CHEMIK Płock - Katowice
- IC GAŁCZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Szczecin Główny
- IC BRDA Bydgoszcz Główna - Warszawa Wschodnia
- IC KAZIMIERZ Bydgoszcz Głowna - Kraków Główny
- IC KILIŃSKI Poznań Główny - Warszawa Wschodnia
- IC KOPERNIK Warszawa Wschodnia - Bydgoszcz Główna
- EIC WISŁA Warszawa Wschodnia - Berlin HBF
- TLK NOTEĆ Piła Główna - Warszawa Wschodnia
- EIC CHROBRY Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
- IC LUBUSZANIN Zielona Góra Główna - Lublin Główny
- IC HUTNIK Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna
- EIC ODRA Warszawa Wschodnia - Berlin HBF
- IC STASZIC Lublin Główny - Szczecin Główny
- EIC VARSOVIA Berlin HBF - Warszawa Wschodnia
- IC KUJAWIAK Bydgoszcz Główna - Chełm
- IC BARBAKAN Kraków Główny - Poznań Główny
- IC GÓRSKI Rzeszów Główny - Szczecin Główny
- TLK DOKER Gdynia Główna - Katowice
- IC ZIELONOGÓRZANIN Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia
- IC MONIUSZKO Warszawa Wschodnia/Warszawa Główna - Bydgoszcz Główna
- EIC WARTA Warszawa Wschodnia - Berlin HBF
- IC REJEWSKI Bydgoszcz Główna - Warszawa Wschodnia
- IC PODLASIAK Świnoujście - Suwałki
- TLK FLISAK Katowice - Gdynia Główna
- IC MEWA Świnoujście - Warszawa Wschodnia
- IC WITKACY Zakopane - Gdynia Główna
- EIC SPREE Warszawa Wschodnia - Berlin HBF
- IC ZAMOYSKI Hrubieszów Miasto - Kołobrzeg
- IC DIONIZOS Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia
- IC KOCIEWIE Gdynia Główna - Łódź Fabryczna
Atoman, zarządzanie taborem jest następujące: puszczać dany tabor tam, gdzie jest on najbardziej potrzebny, czyli np. wagony restauracyjne do najbardziej frekwencyjnych składów, gdzie będą one wykorzystane. Ale w przypadku niektórych składów ta ekonomia jest wywalana do kosza tylko dlatego, że jadą przez KRK albo Wrocław (IC Matejko, Przemyślanin - te pociągi aż takie frekwencyjne wcale nie są, i są przesłanki od IC, że WR z nich wylecą). Niektóre pociągi jadące z Lbn generują całkiem dobrą frekwencję. A jeśli chodzi o wiadomość, że kiedyś w każdym jadącym przez pół Polski był WR, to nie chodzi o chęć, żeby tak było tylko o tym, że kiedyś nie było takiej taborowej zapaści i w większości pociągów dalekobieżnych był WR. Zresztą PKP IC rzekomo dąży do usług gastronomicznych w każdym pociągu. I tak nie jest źle, jest sporo Dartów, w których jest taka usługa. I to nie chodzi już o moją "upartość" o wagony restauracyjnie, tylko po prostu nie lubię gdy zachód jest traktowany lepiej od wschodu, choć i tak w Lublinie nie jest najgorzej. Z tego powodu, że przyszły rozkład będzie podobny do obecnego, akurat się cieszę, bo obecny jest moim zdaniem dobry, Dart w godzinach porannych, do 10 co godzinę poc. w kierunku warszawy, kolejny Dart w południe, dobre skomunikowania z pociągami do Gdyni. Szkoda, tylko że Regio z Chełma nie ma skomunikowania z Baczyńskim.
sprzątamwagonic, czego ten Wschód nakradł? Pytam, bo żem jest ciekaw?
dinxles, a Panorama do Lublina
Atoman, zarządzanie taborem jest następujące: puszczać dany tabor tam, gdzie jest on najbardziej potrzebny, czyli np. wagony restauracyjne do najbardziej frekwencyjnych składów, gdzie będą one wykorzystane. Ale w przypadku niektórych składów ta ekonomia jest wywalana do kosza tylko dlatego, że jadą przez KRK albo Wrocław (IC Matejko, Przemyślanin - te pociągi aż takie frekwencyjne wcale nie są, i są przesłanki od IC, że WR z nich wylecą). Niektóre pociągi jadące z Lbn generują całkiem dobrą frekwencję. A jeśli chodzi o wiadomość, że kiedyś w każdym jadącym przez pół Polski był WR, to nie chodzi o chęć, żeby tak było tylko o tym, że kiedyś nie było takiej taborowej zapaści i w większości pociągów dalekobieżnych był WR. Zresztą PKP IC rzekomo dąży do usług gastronomicznych w każdym pociągu. I tak nie jest źle, jest sporo Dartów, w których jest taka usługa. I to nie chodzi już o moją "upartość" o wagony restauracyjnie, tylko po prostu nie lubię gdy zachód jest traktowany lepiej od wschodu, choć i tak w Lublinie nie jest najgorzej. Z tego powodu, że przyszły rozkład będzie podobny do obecnego, akurat się cieszę, bo obecny jest moim zdaniem dobry, Dart w godzinach porannych, do 10 co godzinę poc. w kierunku warszawy, kolejny Dart w południe, dobre skomunikowania z pociągami do Gdyni. Szkoda, tylko że Regio z Chełma nie ma skomunikowania z Baczyńskim.
sprzątamwagonic, czego ten Wschód nakradł? Pytam, bo żem jest ciekaw?
dinxles, a Panorama do Lublina
O chłopie, pojęcia nie masz co się dzieje w Matejce i Przemyślaninie, przy tym drugim to frekwencja nie powala, ale w części Słupskiej. Przestań wypisywać bzdury. Po czym uważasz, że zachód jest lepiej traktowany od wschodu?
Wiecie, gdyby IC potrafiło zapewnić regularność nie musiałby nazywać każdego pociągu osobno.
Akurat EIC Warszawa - Berlin mogłyby uzyskać wspólną nazwę ale nie BWE bo to już staro i mikolsko brzmi.
Jednocześnie cieszmy się że rządzący nie wpadli na taki sam pomysł jak w Wielkiej Brytanii czyli nazywania linii od wydarzeń i osób związanych z Rodziną Królewską.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum