Aż tak fantastycznie z frekwencją to nie jest. Średnio szacuje na 50% na trasie. Czasami sięga do 70-80% Ale jakby dać pojedynczą jednostkę to by trochę za ciasno było. Takie mam odczucia po 6 przejazdach na całej trasie
Teraz od marca może trochę być więcej ludzi bo intercity skasowało jeden z dwóch swoich pociągów na trasie Lublin - Wrocław.
@Pułtuś:
Po drodze masz (wypisuję z pamięci, mogę coś pokręcić):
Opole, Katowice/GOP, Kielce, Radom.
Katowice i przyjaciele to duże miasta generujące same z siebie duże potoki pasażerskie i przy okazji ważny węzeł przesiadkowy zwłaszcza w kierunku wschodnim i północnym. Opole, Kielce i Radom to duże miasta z niedosytem połączeń (to drugie dotyczy zwłaszcza Kielc i Radomia). Do tego doliczmy najwyraźniej trafione godziny kursowania - i oto cała geneza sukcesu Bolka (wiem, tego się nie odmienia).
Ciekawe, czy od przyszłego rozkładu lub od korekty czerwcowej zmieni się zestawienie tego pociągu na wagonowe?
Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 21-02-2011, 17:40, w całości zmieniany 1 raz
IR BOLKO to prawdziwy strzał w 10 frekwencja tygodniowa to ok.80-90% czesto obserwoje ten poc,relacja do stacji Chełm byla by bardzo dobrym rozwiazaniem.
IR BOLKO to prawdziwy strzał w 10 frekwencja tygodniowa to ok.80-90% czesto obserwoje ten poc,relacja do stacji Chełm byla by bardzo dobrym rozwiazaniem.
Pisałem do PR w sprawie wydłużenia IR Bolko do Chełma jako Regio to odpisali ,że nie chcą łączyć ruchu regionalnego z dalekobieżnym.
To nie jest głupie uzasadnienie, sądzę jednak, że gdyby jednak scalić te dwie relacje i dać w Lublinie planowy 20-25 minutowy postój to w razie opóźnień po prostu nie byłoby postoju i skład od razu by jechał. Ponadto opóźnienia nie byłyby wtedy tak dotkliwe w ruchu regionalnym.
ET40, z tymi postojami to niezagalopowujmy się, bo za postój przy krawędzi peronowej PLK sobie dobrze policzy:) choc to by było dobrym rozwiązaniem ale drogim.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-02-2011, 00:08
Minuta- 1 zł. 25 minut- 25 zlotych x 30 dni w miesiacu = 750 zł. Rocznie wychodzi 10 000 złotych prawie
Patrząc, że codziennie cóś ok. 10 par pociągów Chełm- Dęblin (Łuków/Terespol) stoi w lublinie w jedną stronę 10min, a w drugą 15- razem 25 min. razy 10 to 250 zł dziennie to wychodzi, że to nie złe rozwiązanie, a Bolko ma większą frekwe niż te regio
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
lubelak195, ale Regio są dotowane a IR jak pewnie wiesz to już są komercyjne.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Ale na odcinku Lublin- Chełm Bolko jako regio byłby dotowany i postój w lublinie możnaby potraktować jako podstawienie regio- wszystkie regio zaczynające bieg w Lublinie stoją przy peronach tak ok. pół godziny przed odjazdem.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Pisałem do PR w sprawie wydłużenia IR Bolko do Chełma jako Regio to odpisali ,że nie chcą łączyć ruchu regionalnego z dalekobieżnym.
Przez lata łączyli i to się sprawdzało, a teraz się nie da? Przecież dzięki temu można przyciągnąć rzesze nowych klientów. Niestety PR-y powoli zaczynają funkcjonować jak PKP IC. Przez lata Wetlina była pospiesznym z Warszawy do Jasła dalej do Zagórza jako osobowy i jakoś nigdy nikomu to nie przeszkadzało, a dodatkowo było to korzystne dla pasażerów. Ale teraz Pr-y mówią nam nie bo nie...A przecież to kura znosząca złote jaja, połączenie ruchu lokalnego z dalekobieżnym. Czy księgowa PR-ów nie podoła zadaniu i nie poprowadzi oddzielnej księgowości? Przecież i tak w przypadku Lublina skład tutaj zmieniałby numer.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum