Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 88, 89, 90  Następny
Rozkład jazdy 2013/2014
Autor Wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 14-10-2013, 20:28    Odpowiedz z cytatem

No to dlaczego nie robią tego regularnie ? Przecież takich wos-ów jest setki. Można wyliczyć tylko w moim rejonie 7-8 w promieniu 20-30 km.
Tak jak pisałem wcześniej. Jak robili nowy tor na CMK, to od razu 160 km/h było. Jak robili
odcinek w mojej okolicy, to cały rok było 30 km/h, bo komuś nie chciało się wos - u zdjąć.
Od pół roku z łaską jest 100tka. A ostatnio zgłosiłem do UTK pewne ograniczenie prędkości, to je zdjęli.
Da się ? da.....
Na stabilizację toru wystarczy niewiele czasu. 2 tygodnie ? 3 ? Nie uwierzę że na nowym torze, świeżo wyprofilowanym nie można po miesiącu ustawić vmax i regularnie np. raz na tydzień kontrolować jego stan. Jak coś nie gra, to skorygować. Drezyniarze siedzą na szopie po 8 godzin i nie wyjeżdżają, więc jaki problem przejechać tą drezyną kilka razy w miesiącu każdy kilometr toru.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 14-10-2013, 20:37    Odpowiedz z cytatem

danio napisał/a:
Drezyniarze siedzą na szopie po 8 godzin i nie wyjeżdżają, więc jaki problem przejechać tą drezyną kilka razy w miesiącu każdy kilometr toru.


A w jakim celu ? Jazda dla jazdy ? To nie czasy komuny gdzie spokojność jazdy badano szklanką wódki podczas objazdu. Wystarczą pomiary np. z taśmy EM120 lub toromierza mikroprocesorowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 14-10-2013, 22:30    Odpowiedz z cytatem

1. Tak, mam bezpośrednie doświadczenie na stanowisku związanym z tzw. diagnostyką nawierzchni i podtorza;
2. "Klasa C" to nie są "nierÓwności" tylko usterki;
3. Pokażcie mi szopę, gdzie drezyna stoi 8 godzin; na terenie chociażby mojego IZ takowej nie ma;
4. Drezyna pomiarowa EM-120 jeździ tylko dwa razy w roku i to tylko po liniach magistralnych i pierwszorzędnych; powód-są tylko dwa jej egzemplarze;
5. Toromierz elektroniczny ("mikroprocesorowy") lub "ręczny" nie przyda się, bo jest za mało diagnostów;
6. A'propos zgłoszonego do UTK ograniczenia to w końcu wiem, kto je napisał Zg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 15-10-2013, 06:09    Odpowiedz z cytatem

Dużo osób zgłasza różne kwestie. Skąd wiesz że to akurat ja zgłosiłem to konkretne ograniczenie ?
ad.3
Z chęcią bym Ci powiedział, ale niestety wydałoby się wtedy gdzie mieszkam Smile
Bynajmniej są takie miejsca. Nie chce też publicznie opisywać niektórych zachowań z drezyn.
Powiem tylko jedno - są niekiedy skandaliczne.
@rail_user
Zwyczajne monitorowanie szlaku. Uzupełnianie braków itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrzej_sz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lis 2008

PostWysłany: 15-10-2013, 10:58    Odpowiedz z cytatem

hanys, potwierdzają się czarne scenariusze. O sprawie pisze dziś Nowa Trybuna Opolska

Nie wiadomo, kiedy pociągi wrócą na trasę Opole-Częstochowa. Linia będzie zamknięta jeszcze co najmniej osiem miesięcy. - Dostaliśmy pismo z PKP Polskie Linie Kolejowe, które remontują tory, że ze względu na rozszerzenie prac na obiektach inżynieryjnych linia będzie zamknięta jeszcze przez co najmniej osiem miesięcy - wyjaśnia Ireneusz Cieślik z Opolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych. - To komplikuje nam sprawę, bo wraz z nowym rozkładem jazdy, który wchodzi w życie 15 grudnia, chcieliśmy wznowić przewozy pasażerskie do Zawadzkiego.

PKP Polskie Linie Kolejowe wyjaśniają, że remont linii kolejowej wydłuży się co najmniej do 14 czerwca przyszłego roku.

Powód? Gorszy niż wcześniej przypuszczano stan mostów, wiaduktów i przepustów. Ale jak przyznają w anonimowych rozmowach opolscy kolejarze, nie jest wykluczone, że prace potrwają jeszcze dłużej i nie o stan mostów czy wiaduktów tu chodzi.

- Proszę przejechać się wzdłuż linii i zobaczyć, jak wygląda postęp prac - mówi jeden z kolejarzy. - Roboty są daleko w lesie...

Więcej tutaj: http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131015/REGION/131019650
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 15-10-2013, 17:36    Odpowiedz z cytatem

danio napisał/a:

@rail_user
Zwyczajne monitorowanie szlaku. Uzupełnianie braków itp.


Monitorowanie szlaku przejazdem derezyną ? I co zobaczysz podczas przejazdu w prędkością 40 - 60 km/h.To akurat powinien robić toromistrz czy obchodowy podczas obchodów.

[ Dodano: 15-10-2013, 18:41 ]
aanniiaa napisał/a:

2. "Klasa C" to nie są "nierÓwności" tylko usterki;
3. Pokażcie mi szopę, gdzie drezyna stoi 8 godzin; na terenie chociażby mojego IZ takowej nie ma;
4. Drezyna pomiarowa EM-120 jeździ tylko dwa razy w roku i to tylko po liniach magistralnych i pierwszorzędnych; powód-są tylko dwa jej egzemplarze;
5. Toromierz elektroniczny ("mikroprocesorowy") lub "ręczny" nie przyda się, bo jest za mało diagnostów;
6. A'propos zgłoszonego do UTK ograniczenia to w końcu wiem, kto je napisał Zg


Ad.2 również - nierówności pionowe lub poziome. Chyba wiesz jak wygląda taśma EM120 i co zawiera ?
Ad.3 Ja wiem kiedy 8 ( a nawet 24 godziny) derezyna stoi - gdy jest zdefektowana Very Happy
Ad.4 Zdarzają się również drugorzęde.
Ad.5 A toromistrz nie potrafi przeprowadzić pomiarów zwykłym toromierzem ?

Może by wrzucić co niektóre posty do działu Infrastruktura - bo się trochę rozmijamy z tematem ?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 15-10-2013, 18:28    Odpowiedz z cytatem

witam jest już zarys nowego rozkładu 2013/14 przewozów regionalnych? jak tak to gdzie go szukać? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 15-10-2013, 19:07    Odpowiedz z cytatem

boze chlopie urwales się z choinki ma stronie plk masz rozkłady plakatowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 16-10-2013, 07:53    Odpowiedz z cytatem

W nocy drezyną wystarczy 10-20 km/h. Dużo rzeczy widać z kabiny....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 16-10-2013, 10:56    Odpowiedz z cytatem

Na stronie DB jest już nowy rozkład jazdy. Dla Polski na razie tylko pociągi międzynarodowe. Ciekawostką jest brak pociągu EC "Wawel".

http://www.bahn.de/i/view/POL/pl/index.shtml

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 16-10-2013, 13:31    Odpowiedz z cytatem

danio napisał/a:
W nocy drezyną wystarczy 10-20 km/h. Dużo rzeczy widać z kabiny....


Tak jest w nocy - szczególnie dużo zobaczy. Może jeszcze we mgle.Zapewne masz ogromne doświadczenie w tej materii ( za dużo filmów z Y_T Śmiech ).Chłopie weź na wstrzymanie bo jak się Ciebie czyta to pusty śmiech człowieka ogarnia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 17-10-2013, 06:08    Odpowiedz z cytatem

Nie korzystam z youtube, Nie znasz mnie, to nie wiesz. We mgle to się nie wyjeżdża i tyle. Ale normalnie w zwykłą noc jaki jest problem zostawić 4-5 pracowników w jednym miejscu. Maszynista podjeżdża 10 km i oni spokojnie sprawdzając szlak idą do drezyny. Jest to do zrobienia naprawdę tanim kosztem. Zresztą szlaki
są oświetlone, a w dzisiejszym świecie istnieje coś takiego jak latarka itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 17-10-2013, 07:29    Odpowiedz z cytatem

Korzystałeś kiedyś we mgle z latarki? Chyba nie. Ja owszem - uwierz mi, że prawie nie pomaga; mgła skutecznie tłumi światło. Tyle tylko, że robi się jaśniejsza i czasami są niezłe zjawiska świetlne - efektowne, lecz niepomagające w pracy.

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 17-10-2013, 07:40    Odpowiedz z cytatem

Ja mówiłem o nocy bez mgły .... Oraz wyraźnie napisałem, że jak widoczność nie pozwala to po prostu
nie ma wyjazdu i koniec. Jednak często jest piękna błękitna noc gdzie można spokojnie przejść te 10 km i sprawdzić. Czytaj moje posty dokładnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 17-10-2013, 10:58    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Na stronie DB jest już nowy rozkład jazdy. Dla Polski na razie tylko pociągi międzynarodowe. Ciekawostką jest brak pociągu EC "Wawel".

http://www.bahn.de/i/view/POL/pl/index.shtml


Jest Bus rel. Kraków-Katowice-Wrocław (godz.14.00)-Berlin w rozkładzie jazdy. Widać DB wchodzi z komunikacją autobusową do Polski.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 90 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 88, 89, 90  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl