Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 153, 154, 155  Następny
Wadowice - czy można uratować tę stację?
Autor Wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 10-05-2010, 17:39    Odpowiedz z cytatem

Podstawowa uawga: IR do Bielska, a nie tylko do Wadowic. Same Wadowice nie wygenerują wsytarczających potoków podróznych. Dlaczego nikt nie pomyślał o porannym IR tą trasą, ale do Wawy i wieczorny powrót ze stolicy? To chyba jest ekonomicznie uzasadnione?
Jak już wcześniej napisałem, dziwny skład o 3.42. Jeśli to domknięcie obiegu, to ok, ale w innym przypadku to nie ma żadnego sensu.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Yehonathan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-05-2010, 17:52    Odpowiedz z cytatem

jak to ludzie z Kalwarii na 6 rano do pracy...do Bielska, pociąg o 22:36 z Bielska Białej wraca jako osobówka do Kalwarii... pozatym pamiętam że 4-5 lat temu z Bielska Białej pociągi o godzinie:
6, 13, 14, 22 jeździły docelowo do KZL, + 5 i 17 do Krakowa Głównego

_________________
http://ivri-lider.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 10-05-2010, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Trasą Wadowicką powinny jeździć pociągi takie jak np ORNAK(Częstochowa-Bytom)- Katowice-Bielsko-Wadowice-Zakopane czy np. R+ Opole-Kędzierzyn-Rybnik-Pszczyna-Cz.Dz.-Bielsko-Wadowice-Zakopane,to miałoby jakiś sens, obecnie ta trasa to dno totalne,a zniesienie nocnego BOSMANA Szczecin-Zakopane p/Wadowice dobiło jej znaczenie kompletnie.

[ Dodano: 10 Maj 2010, 19:08 ]
ten IR KREMÓWKA wymiata normalnie, ktoś ma nas..ne w głowie naprawdę, tak czy inaczej nie chce mi się wierzyć że nastąpią takie zmiany na trasie wadowickiej, uwierzę jak zobaczę na rozkładzie..szczególnie ten Cieszyn coś mi nie pasuje - odcinek Goleszów-Cieszyn jest nieczynny, już widzę tą chęć do przywracania tamtędy czegokolwiek..

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Yehonathan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-05-2010, 19:10    Odpowiedz z cytatem

Co wy macie z Tymi Regio+

już nie ma takiej kategorii pociągów!!

Regio+ od zwykłego przyspieszonego różnił się tym że miał 1 klasę...obecnie PR zrezygnowały z 1 klasy w swojej taryfie...bez względu na to czy są w składach czy nie, i tak jest to 2 klasa!!

a takie pociągi które mają być to dobry początek do ratunku dla tej trasy z kilkuletniej agoni.. lepsze 2 przyspieszoneRegio + osobówka na zakopane niż nic
bo taki podróżny jadący z Opola, Wrocławia do Zakopanego woli jechać z pominięciem KrK i nie nadrabianiu tych kilometrów...ważne żeby HAFAS go pokazywał...

a propo zaproponowanej przez Ciebie trasy ORNAKA - policz ile razy zmieniałby czoło...?

_________________
http://ivri-lider.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 10-05-2010, 20:50    Odpowiedz z cytatem

Jateż jestem tego zdania, i bardzo dobrze że coś się pozytywnego dzieje na tej trasie, dobrze że są w planach nowe pociągi. Tylko nauczony pekapiarskim podejściem do tematu wolę chuchać na zimne. Bo już wielokrotnie w Polsce uruchamiano pociągi o dziwnych porach lub relacjach po to, aby potem je uwalić i zamknąć trasę. Dlatego też wyraziłem wątpliwość co do pociagu startującego z Kalwarii o 3.42, bo kto o takiej godzinie dojeżdża z Kalwarii do Bielska, nawet jeśli miałby to być dojazd do pracy na szóstą? Poza tym ten pociąg nie ma żadnego skomunikowania w KZL.
Ten Regio R-34441 z Zakopca do Bielska będzie pewnie miał skomunikowanie w KZL z IR Gubałówka z Wawy, albo Gubałówka wylatuje od 1 VI (co jest bardziej prawdopodobne).
Olza, jak na przyspieszony, jedzie do Bielska około 20 minut dłuzej niż przed marcową korektą jechał wycięty wieczorny przyspieszony z Bielska do KRK.
Poza sezonem to jednak "Kremówka", jeśli ma być jakiś IR na tej trasie, to powinna startować rano z Bielska (kolo 5.00), KRK około 7.40 i wieczorem wracać z Wawy. Pisałem w tej sprawie do wadowickiego UM, też byli tego zdania. I nawet poszło pismo w tej sprawie do PR-ów przy okazji dyskusji o składzie papieskim, ale do dziś żadnej reakcji ze strony PR. Niestety. Pewnie trzeba będzie się przypomnieć.
A poza tym, to pociągi kategorii Regio Plus są i kursują. Np. Dunajec, Karolinka, Wanda, Orlik, Rzeszowianin.
P.S. Czekam niecierpliwie na drugą część tej tabeli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Yehonathan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-05-2010, 21:15    Odpowiedz z cytatem

moze nazwa została błędnie bo PRy nie mają już 1 klasy nigdzie...co do OLZY, faktycznie ale wydaje mi się to związane z mijankami na trasie Wadowice - Bielsko bo tutaj łapie ten czas dodatkowy wychodzi na to że stoi około lub ponad 15 minut w Kętach...

_________________
http://ivri-lider.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

anna50 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 06 Gru 2007

PostWysłany: 13-05-2010, 10:59    Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się Panowie że nie pora na takie inwestycje teraz musimy się powoli zwijać
Taka inwestycja to mogła być wcześniej ,pieniądze poszły w tory gdzie jeżdżą puste składy.Wyśle że tylko możemy ratować Zakopiankę . Mieliśmy pociąg papieski i myślę ze Kremówka nie pomoże ......
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Yehonathan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13-05-2010, 11:23    Odpowiedz z cytatem

nie zgodze się z Tobą, uwalając Wadowice - KZL czy Żywiec - Sucha Beskidzka, uwalimy Zakopiankę...a Kremówka jak najbardziej by tu pomogła...

_________________
http://ivri-lider.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 14-05-2010, 11:27    Odpowiedz z cytatem

Według mnie zamieszona tabela 139 jest stworzona przez jakiegiegoś MK, a nie PR, wy się wszyscy podniecacie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Yehonathan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 14-05-2010, 11:45    Odpowiedz z cytatem

tez się nad Tym zastanawiałem, ale skoro jest to ją zamieściłem...

_________________
http://ivri-lider.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 14-05-2010, 12:59    Odpowiedz z cytatem

Pani Anno, zamaist znów marudzić, to niech Pani podpowie coś konstruktywnego i rozwojowego. Ludzie Pani pokroju mentalnego rządzą koleją w Polsce od wielu lat, i od tych wielu lat trwa jedynie zwijka kolei właśnie.
Ja napisałem już wcześniej że ten IR Kremówka powinien jechać do Bielska. Pani ma jakieś pomysły? Czy tylko zwijka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

anna50 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 06 Gru 2007

PostWysłany: 14-05-2010, 13:15    Odpowiedz z cytatem

Wszyscy doskonale widzimy że teraz w świecie konkurencji musimy realnie myśleć aby się utrzymać , PKP nie myśli widocznie głową i mamy efekty robimy wszystko to aby ogłosić upadłość . Nie będziemy wiecznie liczyć straty . Nie ma miejsca na pociągi podmiejskie w których jest 10 % zapełnienia , jedynie można walczyć o naszą prace ale czy to coś da ??? .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Martin890724 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Wrz 2009

PostWysłany: 15-05-2010, 10:56    Odpowiedz z cytatem

Ale wśród tych 10% są osoby pracujące, uczące się, które nie chcą jechać pełnym busem. Polecam kiedyś jechać do BB rano czy popołudniu przed 14 czy 15 i dopiero oceniać ile ludzi jeździ Smile Tylko polecam dni nauki szkolnej i dni pracujące Smile Chociaż nawet w sobotę pociągiem pociągiem co jest w Bielsku po 16 jechało dość sporo ludzi Smile Idąc słowami użytkownika anna50 można wnioskować żeby zamknąć tą linie i byłby święty spokój. Została by rozkradziona a potem za 5 lat była by wielka wojna że infrastruktura zaniedbana i szukać winnych wszędzie. Poza tym nie każda linia jest nastawiona na zysk, niektóre spełniają misie społeczną tak jak np. PKS jadący w niedziele jak nie ma busów czy autobus komunikacji miejskiej w Kętach o 22:34 którym wracam od dziewczyny do domu. Czy to że jadę tą linią sam ma znaczyć że trzeba zlikwidować połączenie i mam wracać o 21?

_________________
K.K. PRIVILEGIRTE KAIS. FERD. NORDBAHN
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 16-05-2010, 16:57    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Y... To prawda ze cyt: ", uwalając Wadowice - KZL czy Żywiec - Sucha Beskidzka, uwalimy Zakopiankę"
Zniszczenie Chabowka -Sącz pokazało ograniczenie na zakopiance Kolej to naczynie połaczone, gdzie uwalenie czegokolwiek powoduje zaburzenie systemu

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Klałd Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2009
Skąd: Chicago/Wadowice

PostWysłany: 23-05-2010, 05:33    Odpowiedz z cytatem

Panie i Panowie, dawno na ten temat nie zaglądałem i widzę że jakieś cuda zaczęliście wypisywać. No może oprócz Pani Anny, bo ona zawsze pisze to samo Smile (pozdrawiam - też mam w rodzinie pracownika kolei), ale każdy ma do tego prawo.

Nie wierze w cudowne rozklady, ale jeśli wziąśc pod uwagę że jednostki są obsługiwane w Suchej i "pokryjomu" tam jeżdżą co kilka dni nie zabierając nikogo a marnując prąd i roboczo gidziny obsługi, to niektóre kursy należałoby wydłużyć, być chociaż kilku osobom pomogły. Miedzy innymi ta która się "ślizgnęła" na lodzie w zimie. U nas S-y też jeżdzą, ale przy pociagach miejskich jeżdżących na wazniejszych liniach tej aglomeracji 24/7 w odstępie 3...20min z mnóstwem przystanków, puszczenie S-a nie jest grzechem.

Z drugiej strony remont Wad - Kal w 2006 też był swego rodzaju cudem, niedoróbkom, ale cudem. Czyli czasem cud się zdarzy. Nie zrobiono wtedy po jednych pieniądzach najważniejszej łącznicy i pozostawiono mnóstwo 20tek przejazdowych zupelnie niepotrzebnych w szczerych polach i gorszy rozkład. No ale co się dziwić skoro PKP oduczyło się już remontów i bodowy, teraz tylko zwijanie torów, odprawy, kłótnie, straszenie pracowników, pasażerów i wcześniejsze emerytury.

2 lata przed zamknięciem 103, też S-y jeździły tam. Z 5 par jedna była zamknięta, a jednocześnie przyjeżdżała z Krakowa do Spytkowic, ale potem na złość pasażerom nakazywano im spadać w Spytkowicach. W drugą strone i o idealnej szczytowej porze 17:40 gdy ciezko w autobus sie zmiescic radośnie jechała pusta. Inna jechała z/do Kalwarii pusta o podobnej porze.
Podobnie na zlość ustawiano ujemne skomunikowania w oswiecimiu. Ot tak, by rozwinac busy.

Wiadome jest tym co jeździli kiedyś, że dalekobieżny Szcz-Zak nocny i Ornak (2xEN57) były pełne w czwartki, piatki, niedziele i poniedziałki (podobnie jak Hetman i inne nieodżałowane na innych liniach). Ten do Łodzi był pusty - ale jechałem tylko 3 razy nim. Chyba ze względu na niedogodną porę ( w Wad około 2).
Wiadomo, też że skoro nadal ktoś jeździ (a jeździ, bo 19.12.09 w sobotę jechałem i widziałem ze 20 osób, co mnei zaskoczyło) na trasie Krk Wad, to znaczy ze ludzie nadal chcą kolei, bo inaczej przesiedli by się do autobusów które są średnio co 30...40min i do samochodów. ....coś dużo tych MK. Niektórzy nie tesknią za asfaltem, smrodem, korkiem. Mają to na codzień i w weekend, na urlopie chcą odpocząć. Co za rożnica że pojadą chwilę dłużej?
Jeśliby zwiększyć ilość pociągów, to zrobi się z tego przyzwoita liczba (ze 12...16par, a to dziś science fiction, ale pamiętam 14), ale musi być czas jazdy, cena (dopiero teraz dobra) i reklama (ta jest tylko anty). Na niezbyt szybką linię (w porównaniu ze zniszczoną dzisiaj KRK-Kat, czas całkiem niezły) w dobrym geograficznie miejscu, na dzień dzisiejszy pozostają najlepszym rozwiązaniem tylko dalekobieżne weekendowe i wakacyjne. Jeśli ktoś z Katowic będzie wybierał między autobsem a pociągiem do Zakopca to często wybierze pociąg choćby jechał nieco dłużej o ile cena będzie podobna. Proste - wygodniej, jest wc, mozan kosci rozprostować, poczytać, zdrzemnąć się. Byleby nie jechał EN57 plastik, a taki cud widziałem na R+ oraz Ornaku.
Jak ktoś za komuny zazdrościł sąsiadowi jedynemu w bloku na 40 innych, który miał samochód, to wybierze auto i proste, niech się cieszy (moi rodzice kupili pierwszeego starego malucha w 86r i nie nadawał sie zabardzo do jazdy, ze względu na paliwo na kartki).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 37 z 155 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 153, 154, 155  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl