Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 21, 22, 23  Następny
Remont Nadodrzanki
Autor Wiadomość

Mijus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2007

PostWysłany: 13-02-2009, 15:42   ale jazda Odpowiedz z cytatem

Żeby nie było tak miło między Zieloną Górą a Czerwińskiem jeździmy 40 km/h
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 13-02-2009, 20:08    Odpowiedz z cytatem

Ponieważ przygotowywana jest budowa kolejowej obwodnicy Czerwieńska, mówi się, że i odcinek "Odrzanki" między Zieloną Górą a Cz. ma być zmodernizowany. Mam nadzieję, że to nastąpi już wkrótce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mijus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2007

PostWysłany: 14-02-2009, 11:15   .. Odpowiedz z cytatem

co ma ograniczenie prędkości, do zamierzonej budowy obwodnicy Czerwińska która nie wiadomo kiedy ruszy może 2010 może 2015
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 14-02-2009, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Sądziłem, że owe ograniczenie prędkości na tym odcinku jest związane z nie najlepszym stanem torów. Wobec tego, planowana na 20?? budowa kolejowej obwodnicy Czerwieńska wymusi modernizację tej części "Odrzanki" przynajmniej w okolicach rozgałęzienia w kierunku Pomorska i Sulechowa. Jeżeli więsz coś więcej lub napisałem coś co mija się z faktami, to proszę o skorygowanie mnie.

BTW, liczę, że tę obwodnicę zaczną budować choćby w 2010 r. (byle nie później).
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 15-02-2009, 10:49    Odpowiedz z cytatem

Na te cudowne wiadomości, związane z obwodnicą Czerwieńska, remontem na 140, i innych obietnic, mam pewne antidotum. Proszę zobaczyć, z jaką prędkością turla się (bo nie jedzie) pociąg pospieszny Ślązak. Film nakręcony na odcinku Brzeg Dolny - Księginice...

http://www.youtube.com/watch?v=QN25vL3M87U
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 15-02-2009, 21:59    Odpowiedz z cytatem

Kasa na budowę obwodnicy jest, tylko nie znam zakresu budowy i jednoczęsnie modernizacji Odrzanki na odcinku ZG - Czerwieńsk.

Bartek znakomity film, ale doskonale wiemy, że winowajcą jest nasyp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 21-02-2009, 14:31   Ślązak Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy pociąg pospieszny Ślązak - Brzeg Dolny = jeden wielki syf.... ponadto 40 minut opóźnienia.... Już dawno nie widziałem tak obskurnych wagonów na tym pociągu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 21-02-2009, 16:52    Odpowiedz z cytatem

Bartek, nienarzekaj na Ślązaka..jest czysty Razz

http://www.youtube.com/watch?v=tHaR4wFRmts&feature=channel_page Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 24-02-2009, 19:00    Odpowiedz z cytatem

Wg wstępnych planów/propozycji (nieoficjalnych) PLK ma ze względu na brak środków zrezygnować z budowy kolejowej obwodnicy Czerwieńska. Nie udało mi się ustalić, co z CE59, ale obawiam się, że może być nieciekawie, a wręcz dramatycznie (moje przypuszczenia). Wiem, że priorytetem jest E20, Warszawa - Łódź (?) oraz Warszawa - Gdańsk.
(część danych za TVP Gorzów Wlkp.)

A co z E30 (Kraków - Katowice), CE59, linią 274 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 24-02-2009, 19:10    Odpowiedz z cytatem

Ale na łącznice daje urząd woj. lubuskiego, nie PLK - więc coś tu nie tak.

Wysokie priorytety też ma E59 i E65
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 24-02-2009, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ale na łącznice daje urząd woj. lubuskiego, nie PLK - więc coś tu nie tak.


Wynika z tego, że być może jest inaczej. Bądź istnieje inny powód (którego niestety nie znam). Wiem tylko, że lubuski zepół parlamentarny ma się udać z delegacją do PLK i interweniować w sprawie kolejowej obwodnicy Czerwieńska oraz linii Gorzów - Zbąszynek.

Wysokie parametry mają linie E65 (czyli Warszawa - Gdańsk), no i E59 (najważniejszy odcinek to Wrocław - Poznań). W głowie mi się nie mieści, dlaczego nie robią E30 (Kraków- Katowice), a i "Odrzanka" rówież jest trasą międzynarodową !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 24-02-2009, 19:32    Odpowiedz z cytatem

Człowieku, tez chciałbym znać odpowiedź, ale na E30 Katowice - Kraków wystarczy remont na 120 km/h na jakieś 5 lat, a w tym czasie wykonać dokumentacje projektową.

Odrzanka, jak najbardziej jest międzynarodową linią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 27-02-2009, 00:21    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj miałem okazję podróżować "Odrzanką" między Wrocławiem i Zieloną Górą i muszę powiedzieć, że zauważyłem postęp modenizacyjny. Generalnie nieźle prezentuje się stan torowisk na odcinku Głogów - Brzeg Dolny ( z pewnymi wyjątkami). Ponadto, w okolicy stacji Wrocław - Pracze zauważyłe stosy podkładów i jakichś nowych szyn (nie do końca wiem, co to mogło być) - przypuszczalnie remont linii 273 jest faktem! Very Happy

I mówiąc szczerze wracając dzisiaj "Ślązakiem" do ZG, skład niemal na każdej stacji stał dłużej (w Bytomiu Odrzańskim chyba z 10 min.), gdyż był pojawiał się przed wyznaczonym w rozkładzie czasem.
Konkluzja: "Ślązak na trasie ZG - Wrocław nie musi jechać 3:23, lecz znacznie krócej. Pytanie brzmi o ile ? Otóż wg rozkładu jazdy najszybciej ten odcinek pokonuje...osobowy "Pionier" (Wrocław - Szczecin) - 3:11 i to mimo iż zatrzymuje się na wszystkich stacjach. Czy więc naprawdę nie da się szybciej ? Czy stan "Odrzanki" jest rzeczywiście tak fatalny, że ze względu na kwestię prędkości na tej linii kursuje tędy tylko 1 pociąg pospieszny i to mimo ogromnego popytu ?[/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 27-02-2009, 08:34    Odpowiedz z cytatem

Ja powiem lepiej, wczoraj z Nowej Soli do Brzegu jechałem Ślązakiem, niemalże na każdej stacji stał po 5-15 minut. Rekordzista to Ścinawa - 15 minut.

Dalszy ciąg pracy przy magistrali Odrzańskiej są widoczne!

Odcinek Wołów - Brzeg Dolny, przy torze nieparzystym trwają prace przy wykonaniu odwodnienia.
Odcinek Wrocław Pracze - Wrocław Kuźniki, trwają prace przy wymianie torowiska (obecnie kopią). Zamknięto przejazd przy danym środku rekracyjno sportowym? Prace wskazują, że to ma być kompleksowa wymiana szyn.

Pozostają pytanie co z odcinkami:

Wr Pracze - Księginice (tor nieparzysty) szlakowa 20-50 km/h
Wołów - Ścinawa (oba tory), w ostatnim czasie na torze parzystym powstałe "wąskie gardło" zwolnienie z 70 km/h do 20 km/h.
Rudna Gwizdanów - Głogów (oba tory) szlakowa 30-70km/h

Na koniec prezentuje wam film mojego autorstwa Smile

http://www.youtube.com/watch?v=HSs7FjU_7e8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

BvL Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2008
Skąd: Głogów

PostWysłany: 27-02-2009, 13:51    Odpowiedz z cytatem

Witam, wczoraj podróżowałem "Ślązakiem" przez 273 Wrocław - Głogów, i też stanowczo powiem że szybkość jazdy poprawiła się w znaczny sposób. To co zauważyłem, do poprawy pozostały: nieparzysty Wrocław Pracze (kilkaset metrów za stacją) - Księginice (parzysty już wyremontowany), jeszcze ten felerny odcinek Orzeszków - Ścinawa. Co do plusów które są ważniejsze Smile -> Brzeg Dolny - Wołów na torze nieparzystym na całej długości 100 km/h, Wołów - Orzeszków na starym drewnie 100 km/h (aż miło skacze i buja) z dwoma ograniczeniami (jeden na przejazd, drugi nie wiem dlaczego). Wiadomo już że Ścinawa - Rudna Gw. to prędkość bajkowa Smile

Tak więc podsumuję, na stan 27.02.2009 na torze właściwym Wrocław - Rudna Gw. do pełni szczęścia pozostało do remontu:
-ok. 12 km odcinka Wrocław Pracze - Księginice
-znieść dwa krótkie ograniczenia psujące efekt na odcinku Wołów - Orzeszków
-ok. 6 km odcinka Orzeszków - most przed Ścinawą (zaraz za peronami Orzeszkowa pociąg przyspiesza do 70, ale po chwili hamuje i się dalej wlecze)

Nawet na jednotorowym odcinku Księginice - Brzeg Dolny pociąg lekko przyspieszył (było 20 km/h kilka miesięcy temu, teraz jest wg mnie 40)

_________________
"Opolskie, tutaj zostaję"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 23 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 21, 22, 23  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl