Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 68, 69, 70  Następny
Wieści z WARS-u

Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)?
TAK
66%
 66%  [ 194 ]
NIE
21%
 21%  [ 64 ]
Niech zostanie tak jak jest
5%
 5%  [ 17 ]
Nie mam zdania
6%
 6%  [ 18 ]
Głosowań: 293
Wszystkich głosów: 293

Autor Wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 29-11-2010, 10:38    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Hmmm bardzo mnie zastanawia co się stało z tymi wszystkimi ludźmi co drążyli temat Warsu?? Temat normalnie umarł a przecież WARS to nadal gnój na gnoju....Czyżby Ci ludzie w jakiś sposób zostali uciszeni?..
Melduję, że nikt mnie nie uciszył ani nie przekupił. Po prostu WARS w przyszłym roku zmieni właściciela. Nie ma sensu zatem bić pianę.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 29-11-2010, 16:44    Odpowiedz z cytatem

Romuald Marczak, jak zmieni właściciela?

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 29-11-2010, 17:23    Odpowiedz z cytatem

Hmmm jakoś w to nie mogę uwierzyć....słyszałem to juz od 3 lat...rok w rok....i zawsze tym oszustom udawało sie...Matacze i oszuści zawsze pozostawali tam gdzie są....A jeśli to prawda kto jest tak silny i tak mocny finansowo by ten gnój wraz z kilkudziesięcioma złomami kupić....Bo warto przypomnieć ze wszystkie liftingi już bodajże za 3 lata idą nieodwołalnie na złom....zostanie tylko kilka restauracji i 3 barki XB...A jeśli znowu zostaną przebite na kolejne 5 lat to będzie znaczyło tylko jedno...kolejny przekręt kolejne oszustwo i świadome narażanie życia podróżnych...
A tak swoją droga wątpię by ta hołota z Al.Stanów Zjednoczonych 61a oddała sprzedała się w roku Euro czyli wtedy kiedy będzie walka na noże o wagony....już bez rozsądku i logiki wagony będą przebijane nie o 50% ale o 100-200%...byle na Euro mieć wagon...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marciin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2009

PostWysłany: 02-12-2010, 23:01    Odpowiedz z cytatem

Pawcio napisał/a:
Ostatni przetarg....cóż największe zakały i liżydupy Warsu - Klimczukowie dziwnym trafem zgarnęli 4 z 5 BWE...to już prawdziwa mafia

Mówisz o przetargu na nowy rok czy ten mijający 2010? No bo jeśli mijający to nie wiem jak policzyłeś "4 z 5" Wink
Z tego co ja wiem to oni sobie bardzo dobrze radzą, również w rankingach tajnych klientów wypadają bardzo dobrze. Sam nawet miałem okazję skorzystać z ich usłów i w porównaniu z innymi było naprawde dobrze więc nie wiem skąd masz takie raydykalne zdanie na ich temat?

_________________
Ponad 30 000 km z PKP Intercity w 2010
Jaka spółka, takie Pendolino
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 03-12-2010, 10:28    Odpowiedz z cytatem

Hmm widzisz Ty ich znasz jako obsługa konduktorska....dla Was są ochydnymi liżydupasami...byle sie Wam przypodobac...ja ich znam z nieco innej strony więc wybacz...Spokojnie raporty TG sa u nich przeinaczane...sam wiem że mieli po 50, 60%....nie ma szans by byli na 1 miejscu...Klimczuki to jest mafia to hołota która trzęsie całym Warsem ludzie pokroju Buczkowskiego i Supy....i wierz mi niestety wiem co mowie. Nawet nie masz pojęcia jak oni traktują swoich pracowników czy innych klientów...poprostu zygac sie chce i odradzam wszystkim korzystania z restauracji na BWE!!! PS tak tam sie przejezyczyłem z tym 4 z 5...sorki

//nie cytuj przedmówcy. ~Iktorn
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marciin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2009

PostWysłany: 03-12-2010, 10:53    Odpowiedz z cytatem

Pawcio napisał/a:
Hmm widzisz Ty ich znasz jako obsługa konduktorska....dla Was są ochydnymi liżydupasami...byle sie Wam przypodobac

Nie jestem konduktorem.
Nie wiem, może masz rację, tak jak mówię niewiele o nich wiem. Opróćz BWE mają Też Bolesława Prusa i chyba Krakusa / Górnika...

_________________
Ponad 30 000 km z PKP Intercity w 2010
Jaka spółka, takie Pendolino
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 03-12-2010, 11:18    Odpowiedz z cytatem

Dobrze wiesz....a nie wiem czy wiesz że franczyzobiorca ma prawo maksymalnie do dwóch składów a oni mają obecnie 4...kolejny wał potwierdzający przekręt...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marciin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2009

PostWysłany: 03-12-2010, 19:06    Odpowiedz z cytatem

Hmm ale mają po dwa na 2 różne nazwiska Cool
Czyli teoretycznie zgodnie z prawem, choć z duchem prawa może nie do końca Wink

_________________
Ponad 30 000 km z PKP Intercity w 2010
Jaka spółka, takie Pendolino
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

muzyk50 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2010

PostWysłany: 05-12-2010, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Pawcio masz racje ,od dawien dawna ,jak ta firma istnieje ,jest przekupstwo. Caly proceder przyznawania relacji zawsze byl szyty grubymi nicmi.Dawniej mieli do powiedzenia duzo ,kierownicy kontroli kierownicy dzialu gastronomicznego,teraz panmi przetargu to Pani Magda. Pan Buczkowski, Pan Artur i oczywiscie Prezes Supa.Klimczuk wraz ze swja tesciowa zawdzieczaja relacje tylko dzieki panu prezesowi Supie i jego dawnej popleczniczki, ktora dzieki niemu szybko awansowala i konczyla szkoly, studia na koszt Firmy, a nazywa sie Klimczuk i jest zona slynnego Mariusza Klimczuka i corka Jego tesciowej ,wiadomo ze pani Klimczuk pelni funkcje dyrektora w IC. Kim byla i co znaczyla dla pana Supy mozna przeczytac w wiesciach z Warsu i nie tylko.Pawciu miales racje ,obiegow na Berlinie jest 5,dwa obsulgiwac bedzie Klimczuk , dwa jego tesciowa i jeden pan Zielinski. co do pracy Klimczuka opisales cala prawdeprotokoly z kontroli trafialy do kosza ,Tajemniczy Gosc tez byl poprawiany.przd przetargiem byly kwalifikacje i wymagania relacji mieli nie otrzymac franczyzobiorcy,zadlozeni bez odpowiednich kwalifikacji zawodowych,[szkoly gastronomiczne] Dostali relacje i ci zadlozeni na ogromne sumy i Ci co maja zawody od slusarza do budowlanca nie majc pojecia o gastronom,i ale to caly Wars.Reszte moze opisze pozniej i bardzej dokladnie o numerach jakie tam odchodza,a panu Buczkowskiemu zycze wysokiej prowzji od Wlochow za rosnaca sprzedaz Piady. Pozdrawiam Cie Pawciu nie boj sie pisz dalej prawde jak kiedys pisal Marczak, Krycha, Fury. Czy Wars znikne za rok nie wierze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

IC_prukfa Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 06 Lis 2009

PostWysłany: 08-12-2010, 23:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
wiadomo ze pani Klimczuk pelni funkcje dyrektora w IC

Nie ma w PKP Intercity osoby o takim nazwisku. Chyba masz nieaktualne informacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

muzyk50 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2010

PostWysłany: 09-12-2010, 13:06    Odpowiedz z cytatem

Przepraszam ,ale byla, chyba ze posluguje sie nazwiskiem panienskim, jestem peny ze pracowala tam jako dyrektor od spraw bezpieczenstwa podroznch, czy cos w tym rodzaju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 09-01-2011, 15:35    Odpowiedz z cytatem

Miałem już w tym miejscu nie wciskać swoich trzech groszy, ale to nie moje trzy grosze. Dziennik cotygodniowy "NIE", nr 51/2010, felieton Izy Kosmali, ponoć na faktach oparty:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=170920


Na stronie WARS S.A. czytamy:

Wieloletnia działalność firmy silnie utrwaliła markę WARS w  świadomości opinii publicznej. W  rezultacie WARS S.A. należy do wąskiego grona firm dysponujących w  Polsce marką o  niemalże 100% rozpoznawalności. W  świadomości większości podróżnych wagony gastronomiczne stanowią stały element każdego pociągu dalekobieżnego i  są w  jednoznaczny sposób kojarzone z  WARS-em.

I jeszcze to:

Usługi gastronomiczne realizowane są w  systemie franczyzowym - zatem w  ściśle określonych standardach WARS S.A.
Pracę usługową wykonuje około 80-ciu mikroprzedsiębiorstw.


Przy okazji zajrzałem do informacji dla mediów, a tam w dziale "Komunikaty prasowe" ostatnia z 12 sierpnia ub.r.:

WARS S.A. poinformował, że w  związku z  wydarzeniami, które miały miejsce 1 sierpnia br. w  pociągu relacji Szczecin Główny – Katowice Główne, w  wyniku których wózek inwalidzki niepełnosprawnej Oliwii Duży uległ uszkodzeniu, firma podjęła już kroki, mające na celu naprawę wyrządzonych w  wyniku zdarzenia szkód. Zgodnie z  wcześniejszą deklaracją złożoną przez Zarząd WARS natychmiast po otrzymaniu informacji o  zajściu, dla Oliwii zostanie zakupiony nowy wózek inwalidzki. Przedstawiciel WARS jest obecnie w  kontakcie z  Tatą Oliwii, w  celu ustalenia szczegółów technicznych dotyczących nowego wózka, który zakupi spółka. Zdecydowano także, za zgodą i  poparciem Taty Oliwii, że zniszczony w  wyniku zajścia wózek zostanie przez spółkę WARS zreperowany i  przekazany innej potrzebującej osobie niepełnosprawnej.(...)

W dziale "Media o nas" już lepiej. Ostatnia informacja świeża jak przysłowiowa bułeczka, z 31 grudnia ub.r.: artykuł "WARS: nowy wizerunek i... wizytówka".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Dominik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2007
Skąd: Polska

PostWysłany: 24-01-2011, 16:51    Odpowiedz z cytatem

Ministerstwo Skarbu Państwa zaprosiło do wzięcia udziału w aukcji 866 235 akcji firmy Wars SA, o wartości nominalnej 10 zł każda (42,48 proc. kapitału zakładowego spółki). Cena wywoławcza pakietu wynosi 13 mln 859 tys. 760 zł, a cena wywoławcza za jedną akcję to 16 zł.

Minimalną wartość postąpienia za cały pakiet określa się na 70 000 zł. Postąpienia ceny uczestnicy aukcji zgłaszać będą w formie ustnej. W przypadku niezgłaszania przez uczestników aukcji postąpień kolejne wywołania najwyższej ceny będą następowały w odstępach maksymalnie 1 minuty.

Zgłoszenia do udziału w aukcji należy składać do 18 lutego 2011 r. w siedzibie Ministerstwa Skarbu Państwa. Sama aukcja odbędzie się 23 lutego.

Wars jest jedyną w Polsce firmą wyspecjalizowaną w kompleksowej obsłudze osób podróżujących pociągami pasażerskimi, w tym: podróżujących wagonami sypialnymi, z miejscami „do leżenia” (kuszety) oraz świadczeniem usług gastronomicznych w pociągach (w systemie franczyzy).

Głównym odbiorcą usług świadczonych przez Wars SA jest PKP Intercity SA. Według stanu na dzień 31 lipca 2010 roku, obsługa pasażerów w wagonach sypialnych i z miejscami „do leżenia” (kuszety) obejmuje łącznie 44 połączenia krajowe oraz międzynarodowe. W 2010 roku Spółka WARS ma w swej dyspozycji 364 wagony, w tym: 169 sypialnych (WL), 88 z miejscami „do leżenia” (Bc), 18 restauracyjnych (WR), 89 barowych (WRb) oraz 4 wagony restauracyjne niemieckich kolei Deutsche Bahn.

Główne założenia strategii Spółki WARS SA do 2012 roku to dywersyfikacja źródeł przychodów, dalsze umacnianie pozycji rynkowej marki poprzez kontynuację procesu rebrandingu, optymalizacja systemu logistyki obu głównych obszarów działalności, podjęcie współpracy z nowymi przewoźnikami, wprowadzenie systemu zarządzania jakością, kompleksowe usługi hotelowe i gastronomiczne w pociągach dla kibiców Euro 2012.

Obecnie Skarb Państwa posiada 49,98% udziałów w spółce, natomiast PKP Intercity - 50,0 2% akcji firmy. Wars zatrudnia 510 osób. Wyniki finansowe za 2007 r. to 300 tys. zł zysku (przy 47 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,5 mln zł EBITDA), za 2008 r. - 1,4 mln zł "na plusie" (56 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,2 mln zł EBITDA), a za 2009 r. - 746,1 tys. zł zysku (przychody ze sprzedaży 58,8 mln zł, EBITDA - 2,4 mln zł).

Źródło:Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 24-01-2011, 18:35    Odpowiedz z cytatem

Czyli nic sie nie zmieni....dalej matactwo gonić będzie matactwo koleś kolesia będzie wsadzał na stołek koleś kolesiowi podaruje przed świętami wagon w lukratywnym pociągu z ominięciem zasad jakichkolwiek w przetargu....dopóki wszyscy co do jednego pustego łba nie zostaną wywaleni na zbity pysk rozliczeni i pociągnięci do odpowiedzialności karnej z al.stanów zjednoczonych 61a....swoją droga jestem ciekaw...za dwa lata 3/4 wagonów barowych MUSI isc do kasacji...czy może sfałszowane zostaną daty produkcji wagonów i dalej będą jeżdziły będąc bezpośrednim zagrożeniem dla ruchu kolejowego?...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Green_Tee Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 25 Sty 2011

PostWysłany: 25-01-2011, 13:20    Odpowiedz z cytatem

Chyba jednak coś się zmieni. Już kto inny będzie powoływał swoich przedstawicieli do RN i Zarządu. Do tej pory Skarb Państwa z racji posiadanych akcji wspólnie z IC budowali władze spółki, może teraz ktoś inny (czyt. rozsądny) dostąpi tej roli (zamiast upolitycznionego ministra). Może jestem naiwny (na pewno Smile ), ale przynajmniej w części spółka chroniłaby się przed takimi "kwiatkami" jak Andrzej Buczkowski, o którego zarządzaniu w Energoaparaturze SA, czy ZABREM Sp. z o.o. wspominało już wcześniej Forum. Jest cień szansy, że przyjdzie ktoś, kto zamiast mamić przez lata wszystkich dookoła o budowaniu "drugiej nogi WARS-u" (gdzie ta sieć lokali gastronomicznych w największych miastach?!?), po prostu będzie przygotowany do swojej roli i na koszt spółki nie będzie się dokształcał na rocznych kursach z teorii gastronomii, nie mnówiąc już o jakimkolwiek przygotowaniu z zakresu transportu, kolejnictwa, itd. Oczywiście i tak większościowy pakiet akcji pozostanie w rękach IC, więc z tej strony zmiany w polityce kadrowej raczej nie będzie. No ale to dobry krok, liczmy na to, że IC z braku oferentów wykupi od SP wszystko i wreszcie będzie mozna wcielić WARS do IC likwidując spółkę. Tak!, można pomarzyć... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 60 z 70 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 68, 69, 70  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl