Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 79, 80, 81  Następny
Nieudolność Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 10-09-2010, 10:43    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak skoro Ci panowie są tacy doświadczeni to dlaczego w zimie do układu ogrzewania lali wodę zamiast odpowiedniego płynu? I wasze szynobusy przyjeżdżały do naprawy????
Po przeglądach w Jeleniej Górze to trzeba było ich poprawiać bo nawet porządnie klocka hamulcowego nie włożyli!

Bonifas nie chodzi mi o maszynistów tylko o mechaników czyli tzw. serwisantów. Też mieli szereg szkoleń.

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455


Ostatnio zmieniony przez Jerry dnia 10-09-2010, 14:30, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 10-09-2010, 10:50    Odpowiedz z cytatem

Jerry, jeżeli zauważyłeś taki błąd pracowników PR Wrocław, to w myśl lojalności moim zdaniem ten fakt w tym okresie powinieneś zgłosić przełożonym PR Wrocław Exclamation .
Dlaczego tego nie uczyniłeś Question Żeby nie być podejrzany o tzw "uprzejmie donoszę" mogłeś anonimowo zgłosić ten fakt np. do naczelnika sekcji, dyspozytury zakładu, czy jednostek.

Jerry, a przypomnij sobie jak w okresie zimy i nie tylko uprawnieni pracownicy z jeleniej Góry wasze szynobusy naprawiali Question . O tym nie piszesz, a dlaczego Question .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 10-09-2010, 11:05    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak z pełnym szacunkiem do Ciebie ale tutaj cały czas się najeżdża na KD i pracowników. Spójrz jak się nazywa temat: "NIEUDOLNE KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE", mnie to obraża! Jestem częścią tej spółki i się po prostu bronię.

spójrz na podpis użytkownika amadeoen57.
cutuję:
KD WON z Dolnego Śląska!
KD do likwidacji!!! Dość naszkodziliście!
Podróżuj tylko z Przewozy Regionalne!
Jestem wrednym kolegą z konkurencji.

...i co ja mam powiedzieć o moich kolegach z konkurencji?

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 10-09-2010, 11:17    Odpowiedz z cytatem

Jerry, rzeczywiście masz rację. Jednym słowem - jak i PR Wrocław i KD występują pewne niedociągnięcia z którymi staramy się wszelkimi sposobami eliminować.
Zgadzam się z Tobą, że bronisz dobrego imienia waszej Spółki i nikt temu nie zaprzecza. Tylko czasami, jak coś piszesz, to miej w rękawie prawdziwe informacje.

Ja powiem Ci jedno - mnie osobiście wspaniale układa się współpraca z dyspozytorami KD Very Happy .
I tak trzymać Exclamation

A co do użytkownika amadeoen57, nie będę w tej materii zabierał głosu.

Pozdrawiam Cie kolego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 10-09-2010, 11:38    Odpowiedz z cytatem

Jerry, już ja znam tych doświadczonych maszynistów z KD. Większość z nich to ludzie z PKP Cargo lub innych spółek, którzy wcześniej jeździli tylko na lokomotywach i dopiero w KD uczyli się jeździć na szynobusach. Tak więc nie pluj na maszynistów z PR Wrocław, bo tam w przeciwieństwie do KD nie przyjmuje się ludzi, którzy z poprzedniej pracy wylecieli za alkohol.

A co do serwisu technicznego, owszem jest w KD paru dobrych specjalistów, ale niektórzy jednak to zbieranina z "łapanki" i kolesie Cichowicza, chłopaki bez konkretnego technicznego wykształcenia, którzy potrafią tylko przynieść, podać i pozamiatać. No i w ogóle większość serwisantów to faceci bez jaj:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=135579#135579

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 10-09-2010, 11:49    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze ale ja nic nie mówiłem o maszynistach! Znam dużo maszynistów z PR i relacje między nami się bardzo dobrze układają.

Wasz kolega z PR amadeoen57. (o ile on jest kolejarzem), tymi swoimi głupimi tekstami na Info Kolej psuje wizerunek Kolei Dolnośląskich jak i Przewozów Regionalnych.

Dolnoślązak również pozdrawiam i mam nadzieję że układy między spółkami będą jeszcze lepsze Very Happy

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

nieznajomy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Mar 2009

PostWysłany: 10-09-2010, 13:12    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze, barwo trafilas w sedno sprawy Smile
Jerry, bez urazy ale
1. Większość maszynistów, którzy zaczęli pracę wraz z otwarciem KD pochodzi właśnie z PR Wrocław lub ICe, jak dla mnie są o wiele lepszymi maszynistami niż inni przewoźnicy piasku na bocznicach itp...Maszynista jeżdzący np EU07 120km/h z wagonami na haku chyba ma lepsze doświadczenie w przewozie ludzi niż inni wożący węgiel czy złom składami towarowymi.

2. 134-005 to chyba jeden z lepszych pojazdów (najmniej awaryjny) na Dolnym śląsku

3. Nie boisz się konsekwencji ujawnienia kim jesteś? Jerry internet jest teraz dostępny nawet na wsi Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 11-09-2010, 21:46    Odpowiedz z cytatem

Mimo nicku jestem tylko pasażerem, najczęściej korzystającym z usług Przewozów Regionalnych, z KD korzystałem rzadko. Niemniej chciałbym zwrócić uwagę na to, że jeżeli KD chce się pchać w rejon Jeleniej Góry, to moim zdaniem powinna tam być druga baza, tak aby nie trzeba było ciągle wracać do Legnicy (a tam bez naprawienia odcinka Legnica-Lwówek dojechać bardzo ciężko). Widziałem bowiem, że spółka miała chęć wjechać do Szklarskiej Poręby i może także Karpacza.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 12-09-2010, 10:54    Odpowiedz z cytatem

Ta spółka rzutem na taśmę wszędzie chce wjechać tylko pytanie czym. W ubiegłym roku KD zaplanowało na lwóweckiej 7 par pociągów które rzekomo od grudnia miały jeździć, tyle że wyszło zapotrzebowanie na 4 szynobusy co stanowi 50% całego taboru KD. Więc okrojono RJ i zostawiono ochłapy. Wg KD i UMWD to było najlepsze rozwiązanie. Jestem pewien że podobne cyrki co w tym roku na lwóweckiej od czerwca 2011 zaczną się na lubańskiej. Bo Jelenia Góra jest firmie nie po drodze, mówią pracownicy KD - pytanie po co zatem się do Jeleniej Góry pchają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 12-09-2010, 12:52    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z przedmówcą. Paradoks polega na tym, że KD pod wodzą Genowefy Ładniak pchają się na linie, które kiedyś Genowefa Ładniak zwalczała jako dyr. PR Wrocław i pełnomocnik zarządu PKP PR na Dolny Śląsk.

Wszyscy przecież pamiętamy jak kilka lat temu linia lwówecka wisiała na włosku. Beton PKP postanowił zaorać tę linię i tylko stanowczy sprzeciw lokalnych samorządów i mieszkańców uratował tę linię przed zamknięciem. Pamiętacie kto wtedy był dyr. PR Wrocław? Bingo! Genowefa Ładniak. To ona najbardziej uwzięła się na linię lwówecką. I jako prezeska KD dopięła swego.

Myślę, że to jest taka jej zemsta, bo po tamtej akcji sprzed lat została wywalona z PR Wrocław i za karę awansowała (tak, w PKP za karę betony dostają kopa w górę!) do centrali PKP PR.

Na samą myśl o tym, że KD szykują się teraz na linię lubańską ciarki mnie przechodzą, bo raczej na pewno powtórzy się wariant lwówecki, czyli najpierw pogorszenie oferty, potem ustawiczna KKZ małym busem, co w konsekwencji doprowadzi do wygaszenia popytu i całkowitego zawieszenia połączeń pasażerskich. Dlatego apeluję do ludzi, którym zależy na kolei w regionie jeleniogórskim, aby sprzeciwili się planom UMWD i KD. Dość niszczenia kolei regionalnej na Dolnym Śląsku przez Genowefę Ładniak!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 12-09-2010, 16:08    Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieję, że nie powtórzy się sytuacja sprzed kilku lat, gdy zarówno na Lwówku, jak i Węglińcu były dwie pary pociągów i obie ze złowróżbnym G, czyli kursuje do odwołania. Swoją drogą w tamtym czasie prawie całkowicie padła Szklarska Poręba. A KD w Karkonosze do Szklarskiej nie wjechało pewnie dlatego, że oprócz odległości od Legnicy samorządowa spółka nie ma koncesji na przewozy zagraniczne, a po powrocie kursowania do Czech przez 311 trudno sobie wyobrazić, żeby sprzęt PR stacjonował w Szklarskiej.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-09-2010, 18:13   

Ostatnia w miarę przyzwoita (tak infrastrukturą, jak i rozkładem) lokalna linia obsługiwana trakcją spalinową na Dolnym Śląsku to Legnica - Żary. Tam też pchają się Koleje Dolnośląskie, mając nawet przygotowany "grunt" pod swoje wejście - coraz częstsze KKZ. Obawiam się podobnego scenariusza, co na wszystkich innych trasach KD.
Powrót do góry

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-09-2010, 18:28    Odpowiedz z cytatem

morpheo, z tego co wiem to KD mają jeździć na trasie Legnica - Żary - Węgliniec. Nie wyobrażam sobie KKZ w takiej relacji. To będzie porażka! Dziwię się, że władze woj. lubuskiego idą na taki układ, bo ludzie będą obwiniać lubuski urząd marszałkowski za wpuszczenie na ich teren Kolei Dolnośląskich.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 12-09-2010, 18:33    Odpowiedz z cytatem

Co by nie mówić, KD ma na razie zbyt mało i zbyt awaryjny sprzęt. Może po zakupach to się zmieni, niemniej żeby dobrze funkcjonować na dolnym śląsku, KD powinno mieć jeszcze ze dwie bazy poza Legnica, najlepiej w Kłodzku i Wrocławiu, a jeśli myślą o kursowaniu w Karkonosze lub Góry Izerskie tudzież polską cześć Łużyc (Lubań, Węgliniec, Zgorzelec), to powinna być jeszcze baza przynajmniej w Jeleniej Górze.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 12-09-2010, 19:05    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Bo Jelenia Góra jest firmie nie po drodze, mówią pracownicy KD - pytanie po co zatem się do Jeleniej Góry pchają.

Nie ma się co dziwić, że węzeł Jelenia Góra jest KD nie po drodze, bo to szmat drogi od Legnicy, a obecnie KD nie ma tam zaplecza. Tym bardziej jeżeli przez Lwówek jedzie się drastycznie wolno. KD do Jeleniej Góry się nie "pcha". W przyszłym roku pociągi JG - Lwówek będzie obsługiwać PR, podobnie jak połączenia do Szklarskiej Poręby i Korzeniowa.

Cytat:
powtórzy się wariant lwówecki, czyli najpierw pogorszenie oferty

Ale szynobusy z nieba nie spadają. Dlatego nie dziwi mnie decyzja UMWD że lepiej szynobusami jeździć 120 ze Zgorzelca do Węglińca, niż 30 do Lwówka - z całym szacunkiem dla tego pięknego miasta i regionu. Prawda jest bardzo nieprzyjemna, ale niestety to jest prawda - bez remontu tej linii nie ma mowy o sensownej ofercie. A PLK nie chce oddać linii samorządowi, ani jej wyremontować.

Cytat:
potem ustawiczna KKZ małym busem, co w konsekwencji doprowadzi do wygaszenia popytu i całkowitego zawieszenia połączeń pasażerskich.

Ok, to jak następnym razem zdechnie jakiś szynobus to zadzwoń do KD i powiedz żeby puścili KKZ na którymś obiegu "kłodzkim" albo jeszcze lepiej - do Trzebnicy. Z pewnością zapewnisz im duuuużo radości.
Mnie też absolutnie nie podoba się KKZ na Lwówku, ale w wypadku braku sprawnego taboru to jedyne rozsądne posunięcie, bo tylko na tej linii KKZ jest w stanie dotrzymać rozkład jazdy.

Cytat:
Tam też pchają się Koleje Dolnośląskie, mając nawet przygotowany "grunt" pod swoje wejście - coraz częstsze KKZ.

No właśnie kompletnie nie wiesz o czym mówisz kolego Wink. Właśnie dlatego że tą linię obsługiwał PR nie było możliwości uniknięcia KKZ w okresie letnim - PR ma w Legnicy tylko jeden szynobus i dlatego jego awaria od razu implikuje KKZ na tej linii. W momencie kiedy linię będzie obsługiwać KD awaria jednego pojazdu będzie łatwiejsza do rozwiązania, bo na miejscu będą też inne pojazdy.

Cytat:
To będzie porażka! Dziwię się, że władze woj. lubuskiego idą na taki układ, bo ludzie będą obwiniać lubuski urząd marszałkowski za wpuszczenie na ich teren Kolei Dolnośląskich.

To proponuję się spytać w PR Zielona Góra, dlaczego na porannej parze pociągów Żary - Węgliniec - Żary kursuje bodaj od marca nieprzerwana KKA. To dopiero jest PORAŻKA, a nie to że w KD padają kolzłomy.

Cytat:
KD powinno mieć jeszcze ze dwie bazy poza Legnica, najlepiej w Kłodzku i Wrocławiu

Pewnie że powinno, tyle że to kosztuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 81 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl