Ładowanie strony... proszę czekać!

Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj

FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Podwyżka a ukończenie studiów
Autor Wiadomość

mietekzuqwertyl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik

PostWysłany: 23-03-2013, 16:37   Podwyżka a ukończenie studiów Odpowiedz z cytatem

Witam
To mój pierwszy post ale forum obserwuję już ze 2 lata;p
Obecnie kończę studia a studiuję kierunek związany z moją pracą (według intranetu PLK mogę liczyć na 75% dofinansowania) ale nie jest sponsorowany przez firmę tylko sam go opłacam.
Czy gdy otrzymam tytuł inż. i przedstawię dyplom to mam szansę otrzymania podwyżki?
Czy podwyżka w takim przypadku to obowiązek dyrektora zakładu czy dobra wola?
No i w przypadku gdy waloryzacja pensji w PKP PLK ma być w czerwcu (do wypłaty w lipcu przynajmniej jest tak w PDO) a ja obronię się we wrześniu to czy mogę liczyć na podwyżkę ze względu na wyższe kwalifikacje?
I drugie moje pytanie w przypadku gdybym podpisał umowę z firmą na sponsoring moich studiów byłaby szansa na podwyżkę? O ile bez umowy podwyżka nie jest możliwa.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel

PostWysłany: 23-03-2013, 16:58    Odpowiedz z cytatem

Zapomnij o tym!! Papierek robisz dla siebie, a nie dla innych. Jedynie może za kilka-kilkanaście lat awansujesz gdzieś dalej (ale władza nie lubi konkurencji). Sam ukończyłem kilka fakultetów (nawet te które są związane z koleją) i żadnej podwyżki nigdy nie dostałem. I studia też robiłem za swoje, ciągle coś kombinując zamieniać, podmieniać uciekać z zajęć aby tylko być w pracy, i nikt mi podwyżki nie dał.
Co do 2 opcji - jw.

Użytkownik

PostWysłany: 23-03-2013, 17:00    Odpowiedz z cytatem

Ok a może jednak to zależy od podejścia dyrektora czy miłej pani kadrowej;p
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor