^^ To znaczy że pasażerowie ze 124-tysięcznego Elbląga mieliby jechać do 40-tysięcznego Malborka, żeby wsiąść do pociągu jadącego później przez Elbląg? Postój handlowy w Elblągu jest jak najbardziej słuszny, a zysk czasowy byłby marginalny, bo pociąg bez zatrzymania w Elblągu i tak by jechał przez tę stację z prędkością ok. 40 km/h
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-11-2014, 23:09
p4402, jeśli stała trasa tych pociągów by przebiegała przez Elbląg, to postój byłby uzasadniony, ale jest to tylko trasa objazdowa. Postój w Olsztynie jest konieczny ze względu na zmianę kierunku, a w Elblągu już takiej potrzeby nie ma.
A tak z innej beczki, skoro zostały wyznaczone postoje handlowe w Olsztynie i Elblągu, to pewnie kilometraż także się liczy teraz tą trasą. Morał z tego taki że nie dość że dłuższy czas przejazdu, to w dodatku bilet droższy.
^^ Skoro mamy jedno utrudnienie w postaci objazdu i dłuższej o 2 godziny podróży, to nie ma sensu robić jeszcze jednego utrudnienia pasażerom z dość dużego w końcu miasta. Z wieczornego Norwida nie mieliby nawet jak wrócić z Malborka do Elbląga.
Ktoś się orientuje czy teraz, na długi weekend będą dodatkowe wagony? Bo przykładowo na takiego Cegielskiego we wtorek miejsc już brak. A też kilka innych pociągów już jest na czerwono w tym momencie.
Patrze wlasnie na tabele na stronie intercity, od jutra 16.11 Warszawa - Bydgoszcz - Gdynia oraz Warmia zmiana kategorii na IC. Czy to jest to nowe IC? Czy beda nowe wagony?
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Hej! Czy dysponuje ktoś SRJP 2013/2014? Potrzebuje dane na temat pociągów Warszawa - Gdynia, które kursowały w tamtym okresie Ktoś ma? Podzieli się ktoś?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum