Ulga handlowa wykupiona 33 i 50% była honorowana, oferty promocyjne nie. Pewnie drużyny w KM stwierdzą, że nie interesuje ich to, co jest na stronie PR
Panowie, dzwoniłem do informacji i po dłuższych wyjaśnieniach przytaknięto mi.
Obowiązuje dalsze honorowanie.
[ Dodano: 09-03-2011, 20:48 ] psim, proponuję napisanie skargi do KM. Opisać całą sytuację, kiepską informację na stronie www oraz nieścisłości przy udzielaniu informacji pod numerem infolinii. Być może i w tym przypadku tak było, bo często pracownicy jak mówi się REGIO, myślą iR i powstają nieścisłości w udzielanych informacjach.
_________________ Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Mnie by najbardziej interesował jakiś konkretny dokument, który zawiera zapis o honorowaniu.
To co mi powiedzą na infolinii czy w kasie, to wiadomo gdzie mogę sobie wsadzić.
Konduktor czy kierownik, z całym szacunkiem, w razie wątpliwości może mi co najwyżej wystawić wezwanie do zapłaty (co z tego że 49-ciu nie wystawi, jak jeden wystawi?), i ja wtedy będę się musiał tłumaczyć, dlaczego miałem taki bilet a nie inny. Przydałby się dokument, a nie jakieś zapisy na WWW (które mogą zniknąć), czy ustna informacja...
Ostatnio były jakieś nowe regulacje. Na nowo podpisywali porozumienia o honorowaniu, ale co do PR to bez zmian.
Nie ma co na infolinii argumentować, napisz skargę na brak informacji i tyle.
_________________ Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Musi być podpisane jakieś porozumienie.
Nie słyszałem o jakiś zmianach dot. honorowania KM->PR i odwrotnie.
Nie polecam składania skargi ustnie w kasach lub na infolinii.
Napisz i wyślij w formie skargi pod adres:skargi@mazowieckie.com.pl
Nie pisz gdzie indziej, bo nie masz co liczyć na sensowną odpowiedź.
_________________ Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Jak nie będzie rozsądnej reakcji, to zrobię tak jak radzisz. Nie gardzę Twoimi sugestiami, po prostu zdążyłem wyslać jeszcze zanim poradziłeś, dokąd wysłać.
siwiutki91, na przykład po to żeby ludzie mogli się o tym dowiadywać... Ja wiem, że to może wydawać się niepojęte, ale na ogół właśnie w tym celu firmy budują sobie strony WWW - a niektóre oprócz skrótowych informacji, nawet umieszczają na nich pełne dokumenty źródłowe.
Co z wspólnej oferty, skoro wiedzą o niej wyłącznie czytelnicy forum infokolej, a sama informacja telefoniczna Kolei Mazowieckich już ma z tym problem...
3) Spółki „Przewozy Regionalne”:
a) przy przejazdach częściowo pociągami osobowymi REGIO uruchamianymi przez „Przewozy Regionalne” i częściowo pociągami osobowymi „Kolei Mazowieckich - KM” (tj. w relacjach poza województwo mazowieckie, przy przejazdach tylko częściowo po sieci obsługiwanej przez KM - podróż z przesiadkami), wydanych z zastosowaniem postanowień Taryfy TPR, z wyjątkiem:
opłat wg taryfy Razem:
- oferty - Ty i raz, dwa, trzy,
- przejazdów na podstawie REGIOkarta,
- przejazdów na podstawie REGIOkarta SENIOR,
- przejazdów: grup dzieci, młodzieży i osób dorosłych,
przejazdów na podstawie biletów REGIOpiątka,
przejazdów na podstawie REGIOkarnetu,
przejazdów na podstawie biletów turystycznych,
przejazdów kredytowanych;
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum