Po pierwsze Mateusz Żmuda - niezależnie od tego czy pracuje w PR czy też nie (bo tacy ludzie właśnie POWINNI tam pracować) - od dawien dawna WALCZY o lepszą kolej, podpisując się wszem i wobec imieniem i nazwiskiem (nawet kiedy niegdyś zajadle krytykował szczeciński ZPR), czego nie potrafi zrobić większość uczestników tego oraz innych forów. Żadna sztuka rzucać bluzgi lub słuszną krytykę spod maski anonimowości.
Jego wybór, jego wola. Fakt, że jeden kolejarz-Mateusz podpisuje się nazwiskiem nie oznacza, że wszyscy tak muszą robić. Ja nie jestem związany z PKP, a wcale nie mam zamiaru ujawniać swoich danych, bo i po cóż miałbym to robić?
Poza tym gdyby taka Krycha, Beatrycze, Lady Makbet czy Naczelnik ujawnili się to popełniliby zawodowe samobójstwo w PKP, o czym Ty Gurdol jako eks-kolejarz znający realia w PKP powinieneś wiedzieć najlepiej. I tak podziwiam tych ludzi, że walczą z idiotyzmami w PKP i z betonem w taki sposób na jaki mogą sobie pozwolić. Nie popadli w marazm, nie marudzą jak związkowcy tylko coś robią, np. choćby prowadząc to forum, które świetnie wypełniło lukę w "kolejowym" internecie.
Tak więc więcej szacunku i uznania dla naszych anonimowych kolejarzy!
_________________ Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Jeżeli masz problem z dostępem do tego wydawnictwa chętnie odeśle Ci jeden egzemplarz.
Myślę, że w odniesieniu do tej gazeciny słowo wydawnictwo jest conajmniej nieporozumieniem.
Proponuję wstrzymać się z komentarzami do czasu, aż nie zapoznamy się z treścią tej "Pasażerki".
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
W kwesti formalnej: pan Prześluga, ostatnio na IC forum pan Warsewicz. Na pmk kiedyś p. Chańko i p. Ruta się wypowiadali. Czyli Mateusz nie jest aż takim unikatem.
Jeśli o wiedzę o tej pasażerce czy innych sprawach chodzi: on pracuje w PKP PR, czyli zna ten temat i jego szczegóły doskonale. Krycha i większość kolejarzy nja tym forum jest z PLK. Oni znają działania DZPR z obserwacji i rozmów z kolegami-kolejarzami z PRu.
A z innej beczki: propaganda sukcesu zawsze musi byc! Gdyby było pozwolenie na jawną krytykę PKP PR, to ta firma już dawno by nie istniała!
Natomiast proszenie Krychy o kontakt w celu wysłania jej egzemplarza PASAŻERKI zakrawa conajmniej na żart. Może Krycha ma ci podać swój domowy adres i nazwisko, żebyś zameldował zaraz komu trzeba licząc na szczególną przychylność betonu PKP PR?
Dziękuje za zakwalifikowanie mnie do szeregu betonowych trzęsidupków.
Co do kontaktu to :
primo - to Krycha ma interes w uzyskaniu tego wydawnicta a nie ja w jego daniu więc do niej powinien należeć pierwszy kontakt w tej sprawie
secundo - po to podałem adres prywatny by omówić anonimowy sposób przekazania tej gazetki by nie musiała się ujawniać przed "temu betonowemu kolejarzykowi Żmudzie"
PS Jeżeli myślicie, że cała centrala ze strachem ogląda to co tu się pisze i prowadzi masowe działania na rzecz likwidacji tego forum... to naprawde chyba mocno ktoś Was okłamał.
PS2 Chodziło mi o PR Forum.
[ Dodano: 19-08-2006, 12:38 ]
Noema napisał/a:
Ten tzw. managment, czyli mówiąc po polsku beton PKP też potrafi nieźle ściemniać i lać wodę. Takie gazetki służą tylko promowaniu ich osób i ich decyzji - niczemu więcej. Dyrektorzy i naczelnicy uważają nas szeregowych kolejarzy za bandę głupków i debili i pewnie łudzą się, że ludzie uwierzą w ich wypociny w tychże gazetkach. Poza tym PKP PR nie ma czym się pochwalić, bo ta spółka odnosi wyłącznie same porażki, więc o czym można pisać w takiej "Pasażerce"? Może nam zdradzisz MaTe?
Na szybko z tegoco pamiętam to :
- dość obszerny materiał o modernizacji wagonów i EZT ze SPOTu ( no kłamstwo jak cholera - te wredne kolejarze pewnie pomalowały te wagony same i udają, że kase z uni mają )
- dość obszerny materiał o Biurze Marketingu - opis zadań, wydzaiłów itd.
- wywiad z prezesem
- kolumny poswięcone na krótkie informacje z regionów
Rzeczywiście... same kłamstwa i propaganda.
pozdrawiam
MaTe
Mateusz Żmuda
[ Dodano: 19-08-2006, 13:32 ]
Anonim napisał/a:
Poza tym gdyby taka Krycha, Beatrycze, Lady Makbet czy Naczelnik ujawnili się to popełniliby zawodowe samobójstwo w PKP, o czym Ty Gurdol jako eks-kolejarz znający realia w PKP powinieneś wiedzieć najlepiej. I tak podziwiam tych ludzi, że walczą z idiotyzmami w PKP i z betonem w taki sposób na jaki mogą sobie pozwolić. Nie popadli w marazm, nie marudzą jak związkowcy tylko coś robią, np. choćby prowadząc to forum, które świetnie wypełniło lukę w "kolejowym" internecie.
Tak więc więcej szacunku i uznania dla naszych anonimowych kolejarzy!
Efekty działalności są wręcz zniewalające... szkoda, że nie dopatrzyłem się jeszcze żadnych.
.. no ale anonimowi zawsze łatwo rzucić w kogoś błotem kto imieniem i nazwiskiem sie podpisuje.
Szkoda tylko, że koleżanka Krycha jakoś monopolu na prawdy objawione nie ma a wiele z jej niusów okazało się już być niusami na poziomie radia erewan ( uprzedzam zajadłych - że nei jestem jej przeciwnikiem a staram się zachować obiektywność )
Na szybko z tegoco pamiętam to :
- dość obszerny materiał o modernizacji wagonów i EZT ze SPOTu ( no kłamstwo jak cholera - te wredne kolejarze pewnie pomalowały te wagony same i udają, że kase z uni mają )
- dość obszerny materiał o Biurze Marketingu - opis zadań, wydzaiłów itd.
- wywiad z prezesem
- kolumny poswięcone na krótkie informacje z regionów
Rzeczywiście... same kłamstwa i propaganda.
Nie bądź takim cynikiem Doskonale wiesz, że każdą informację można przedstawić w różny sposób.
Gdyby mi ktoś powiedział, że w ostatnim "Wprost" ukazał się artykuł o Herbercie, to czy mógłbym się do tego tekstu (bez uprzedniego przeczytania) ustosunkować? Powiedz mi: jaki miałoby to sens?
Tak więc nie rób dobrej miny do złej gry, bo tylko tracisz na wiarygodności.
Jeżeli myślicie, że cała centrala ze strachem ogląda to co tu się pisze i prowadzi masowe działania na rzecz likwidacji tego forum... to naprawde chyba mocno ktoś Was okłamał.
A kto tak myśli? Ja? Nie spotkałam się z taką opinią na tym Forum. Nie wiem dlaczego przypisujesz mi kwestie, których nigdy nie wypowiedziałam.
MaTe_ napisał/a:
primo - to Krycha ma interes w uzyskaniu tego wydawnicta a nie ja w jego daniu więc do niej powinien należeć pierwszy kontakt w tej sprawie
A jakiż ja mogę mieć w tym interes? Zapewniam Cię, że mam w d... to co wypisują w tej "Pasażerce", a temat poruszyłam, żeby reszta forumowiczy dowiedziała się co dzieje się w Centrali PKP PR. Mimo wszystko dzięki za dobre chęci, ale nie skorzystam dla twojego dobra. Mam lepsze źródła informacji, bezpośrednio w Centrali...
Poza tym, jak już powiedział jeden z przedmówców, ośmieszasz się zabierając głos w dyskusji na temat betonu PKP PR. W twoim interesie jest mnie ośmieszać jak i całe PR Forum i bronić swoich zwierzchników służbowych. Myślę, że każdy to wie kto ma choć trochę oleju w głowie.
MaTe_ napisał/a:
Jeżeli myślicie, że cała centrala ze strachem ogląda to co tu się pisze i prowadzi masowe działania na rzecz likwidacji tego forum... to naprawde chyba mocno ktoś Was okłamał.
Nikt tak nie myśli, a na pewno nie ja. Zresztą widzę, że masz dość krótką i wybiórczą pamięć, bo chętnie przypomniałabym Ci pewną sytuację sprzed kilku tygodni. Skojarz fakty i posyp głowę popiołem...
Na szybko z tegoco pamiętam to :
- dość obszerny materiał o modernizacji wagonów i EZT ze SPOTu ( no kłamstwo jak cholera - te wredne kolejarze pewnie pomalowały te wagony same i udają, że kase z uni mają )
- dość obszerny materiał o Biurze Marketingu - opis zadań, wydzaiłów itd.
- wywiad z prezesem
- kolumny poswięcone na krótkie informacje z regionów
Rzeczywiście... same kłamstwa i propaganda.
Nie bądź takim cynikiem Doskonale wiesz, że każdą informację można przedstawić w różny sposób.
Gdyby mi ktoś powiedział, że w ostatnim "Wprost" ukazał się artykuł o Herbercie, to czy mógłbym się do tego tekstu (bez uprzedniego przeczytania) ustosunkować? Powiedz mi: jaki miałoby to sens?
Tak więc nie rób dobrej miny do złej gry, bo tylko tracisz na wiarygodności.
Tak, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Wszystko byłoby jednak dobrze gdyby nie wpajano ludziom swojego punktu widzenia, niezawsze słusznego, przez takie gazetki ( nie twierdzę, że "Pasażerka" przekazuje takie treści, gdyż nie wiem co w niej jest opisywane, a raczej nie co, tylko w jaki sposób) jest małym nietaktem. Pewne kwestie, dotyczące działania przedsiębiorstw, powinny być omawiane w różnego rodzajach pism, ale raczje niezależnych, bo wiadomo, jak można zmienić fakty na swoją korzyść i pokazać sprawę w całkiem innym świetle, niezawsze prawdziwym.
_________________ Pozdrawiam z Jastrzębia Zdroju, więcej informacji:
[quote:f1a10655f0="WIKIPEDIA"]Jastrzębie jest największym miastem w Polsce nie posiadającym kolei pasażerskiej.[/quote]
A jakiż ja mogę mieć w tym interes? Zapewniam Cię, że mam w d... to co wypisują w tej "Pasażerce", a temat poruszyłam, żeby reszta forumowiczy dowiedziała się co dzieje się w Centrali PKP PR. Mimo wszystko dzięki za dobre chęci, ale nie skorzystam dla twojego dobra. Mam lepsze źródła informacji, bezpośrednio w Centrali...
Jeżeli to te samo źrodło co połączyło koligacjami rodzinnymi dwie osoby, które mają tylko wspólne nazwisko kręcąc wokół tego afere to ja jednak radze rozwazyć skorzystanie z innego bardziej wiarygodnego
Krycha napisał/a:
Poza tym, jak już powiedział jeden z przedmówców, ośmieszasz się zabierając głos w dyskusji na temat betonu PKP PR. W twoim interesie jest mnie ośmieszać jak i całe PR Forum i bronić swoich zwierzchników służbowych. Myślę, że każdy to wie kto ma choć trochę oleju w głowie.
Uwierz - logiczne jest to tylko dla osób, które od razu szufladkują kogokolwiek pracującego w PR jako betona. Znajdź mi gdziekolwiek miejsce w sieci, w którym wychwalałbym któregokolwiek szefa tej spółki - bo ja chętnie znajde takie w którym krytykuje podpisując się imieniem i nazwiskiem. Co do ośmieszania Ciebie - sama przyznasz, że kiilka z twoich informacji okazało się mooocno przekłamanymi.
Krycha napisał/a:
MaTe_ napisał/a:
Jeżeli myślicie, że cała centrala ze strachem ogląda to co tu się pisze i prowadzi masowe działania na rzecz likwidacji tego forum... to naprawde chyba mocno ktoś Was okłamał.
Nikt tak nie myśli, a na pewno nie ja. Zresztą widzę, że masz dość krótką i wybiórczą pamięć, bo chętnie
przypomniałabym Ci pewną sytuację sprzed kilku tygodni. Skojarz fakty i posyp głowę popiołem...
A informacja ta okazała się nieprawdziwą w późniejszym czasie. Jeżeli nie wierzysz popatrz na niektóre hosty, z których napisałem swoje posty.
pozdrawiam
Mateusz Żmuda
[ Dodano: 19-08-2006, 21:23 ]
Mulligan napisał/a:
Nie bądź takim cynikiem Doskonale wiesz, że każdą informację można przedstawić w różny sposób.
Gdyby mi ktoś powiedział, że w ostatnim "Wprost" ukazał się artykuł o Herbercie, to czy mógłbym się do tego tekstu (bez uprzedniego przeczytania) ustosunkować? Powiedz mi: jaki miałoby to sens?
Tak więc nie rób dobrej miny do złej gry, bo tylko tracisz na wiarygodności.
A jakie można kłamstwa podać wymieniając suche informacje o zakresie modernizacji czy ulubionej zupie prezesa?
Dla pełni jasności dodam, że nie ma tam ani jednego artykułu napisanego przez kogokolwiek z zarządu a większość artykułów jest autorstwa szeregoweych ludzi z biur.
Nie bądź takim cynikiem Doskonale wiesz, że każdą informację można przedstawić w różny sposób.
Gdyby mi ktoś powiedział, że w ostatnim "Wprost" ukazał się artykuł o Herbercie, to czy mógłbym się do tego tekstu (bez uprzedniego przeczytania) ustosunkować? Powiedz mi: jaki miałoby to sens?
Tak więc nie rób dobrej miny do złej gry, bo tylko tracisz na wiarygodności.
A jakie można kłamstwa podać wymieniając suche informacje o zakresie modernizacji czy ulubionej zupie prezesa?
Mylisz pojęcia. Nigdy z góry nie zarzucam nikomu kłamstwa. W artykule Wprost (pozwól, że się będę trzymał tego przykładu) też niby nie było kłamstw. Poza tym suche, to mogą być dane. Informacja jest ujęta zawsze w jakimś kontekście. Nie będę się dłużej nad tym rozwodził, bo masz tę przewagę, że czytałeś Pasażerkę, a ja nie. Ty piszesz o tym co tam przeczytałeś, a ja o tym, czego się tam spodziewam, więc się nie rozumiemy.
MaTe_ napisał/a:
Dla pełni jasności dodam, że nie ma tam ani jednego artykułu napisanego przez kogokolwiek z zarządu a większość artykułów jest autorstwa szeregoweych ludzi z biur.
Nie wiem o czym ten fakt ma świadczyć? O wyższym poziomie literackim?
Drogi MaTe_, absolutnie nie mam zamiaru z Tobą dyskutować na temat PKP PR. Jako jawny pracownik tej spółki jesteś dla mnie osobą mało wiarygodną mówiącą publicznie tylko to co jest Ci na rękę, tak aby sobie nie zaszkodzić w miejscu pracy i by nie narazić się na szykany ze strony swoich przełożonych. Taka jest prawda, której chyba nie ośmielisz się zaprzeczyć?
Gdy ja zaraz po maturze zaczęłam pracować na kolei, Ty srałeś jeszcze w pieluchy. Przepracowałam w PKP kilkanaście lat na wielu różnych stanowiskach oraz działałam w związkach zawodowych. Poznałam PKP dokładnie z każdej strony, poznałam też wielu ludzi, ich mentalność i podejście do pracy. Poznałam wreszcie (i wciąż poznaję) układy rządzące koleją. Tak więc nie pouczaj mnie, bo widzę, że młodzi ludzie mają jakąś dziwną ciągotkę do pouczania starszych i bardziej doświadczonych od siebie. Popracuj z 10 lat w PKP to wtedy możemy pogadać...
I zejdź ze mnie, bo to nie jest forum poświęcone mojej skromnej osobie tylko spółce PKP PR, którą Ty jawnie reprezentujesz. Miłej niedzieli!
MaTe_, chłopie opanuj się. Skąd ta nagła zaciekłość? Zachowujesz się jakbyś został tu przez kogoś nasłany. Rób tak dalej a na pewno dostaniesz w pracy premię uznaniową!
I nie zmieniaj tematu. Rozmawiamy a jakiejś gazetce, a jak masz coś do Krychy to załatwiaj to na PW, a nie na forum publicznym. Chyba że pokusa podlizania się swoim przełożonym jest silniejsza od zdrowego rozsądku? W moich oczach ośmieszasz się po prostu.
MaT_ napisał/a:
Dla pełni jasności dodam, że nie ma tam ani jednego artykułu napisanego przez kogokolwiek z zarządu a większość artykułów jest autorstwa szeregoweych ludzi z biur.
Tym gorzej! Osoby redagujące tę gaztekę będą chciały nabić punkty u zarządu, czyli podlizać się, więc nie będą obiektywne, żeby sobie nie zaszkodzić. Będą pisać to co odpowiada zarządowi a co nie zawsze musi odpowiadać rzeczywistym faktom.
Niestety, ale muszę zaprowadzić dyscyplinę w tym temacie, bo Admin jest zbyt pobłażliwy. Przypominam temat dyskusji: Pasażerka - propagandowa gazecina PKP PR i proszę się jego trzymać, bez osobistych wycieczek!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Drogi MaTe_, absolutnie nie mam zamiaru z Tobą dyskutować na temat PKP PR. Jako jawny pracownik tej spółki jesteś dla mnie osobą mało wiarygodną mówiącą publicznie tylko to co jest Ci na rękę, tak aby sobie nie zaszkodzić w miejscu pracy i by nie narazić się na szykany ze strony swoich przełożonych. Taka jest prawda, której chyba nie ośmielisz się zaprzeczyć?
Oczywiście, że ośmielam się zaprzeczyć. Nie występuje tu oficjalnie jako pracownik spółki PKP PR a wyrażam poprostu swoją prywatną opinie.
Krycha napisał/a:
Gdy ja zaraz po maturze zaczęłam pracować na kolei, Ty srałeś jeszcze w pieluchy. Przepracowałam w PKP kilkanaście lat na wielu różnych stanowiskach oraz działałam w związkach zawodowych. Poznałam PKP dokładnie z każdej strony, poznałam też wielu ludzi, ich mentalność i podejście do pracy. Poznałam wreszcie (i wciąż poznaję) układy rządzące koleją. Tak więc nie pouczaj mnie, bo widzę, że młodzi ludzie mają jakąś dziwną ciągotkę do pouczania starszych i bardziej doświadczonych od siebie. Popracuj z 10 lat w PKP to wtedy możemy pogadać...
No tak - widze w pełni firma wpoiła w Ciebie to czemu sama zaprzeczasz - uwierz staż nie jest najważniejszy.
Na chwile obecną reprezentujesz typowe stanowisko ludzi rządzących w pkp - ja tu jestem najlepszy bo mam długi staż pracy... a jak sama wiesz - gówno to prawda.
Tak pozatym całkiem Ciekawe podobieństwo można zauważyć z władzą rządzącą obecnie w kraju - jeżeli ktoś ma inne zdanie na jakiś temat niż jedyne słuszne tu prezentowane znaczy się że jest beton/kłamca/włazidup *- niepotrzebne skreślić.
Cóż - gotujce sie dalej we własnym sosie - ja spadam
Tak pozatym całkiem Ciekawe podobieństwo można zauważyć z władzą rządzącą obecnie w kraju - jeżeli ktoś ma inne zdanie na jakiś temat niż jedyne słuszne tu prezentowane znaczy się że jest beton/kłamca/włazidup *- niepotrzebne skreślić.
Nie przesadzaj człowieku. Nie chodzi o twoje odmienne zdanie na ten czy na inny temat tylko o twoje osobiste wycieczki pod adresem innego użytkownika (konkretnie Krychy) tego forum, a tego zarówno ja jak i moderatorzy tolerować nie będziemy! Do prywatnych "porachunków" służy PW, e-mail lub GG, a nie forum publiczne.
Na chwile obecną reprezentujesz typowe stanowisko ludzi rządzących w pkp - ja tu jestem najlepszy bo mam długi staż pracy... a jak sama wiesz - gówno to prawda.
Tak pozatym całkiem Ciekawe podobieństwo można zauważyć z władzą rządzącą obecnie w kraju - jeżeli ktoś ma inne zdanie na jakiś temat niż jedyne słuszne tu prezentowane znaczy się że jest beton/kłamca/włazidup *- niepotrzebne skreślić.
Brawo, brawo... Jeszcze najlepiej wlepić kolejne ostreżenia dla MaTe nie wiadomo za co - chyba za CZYNNY udział w odbudowie i rozwoju kolei lokalnej w Zachodniopomorskim i współpracę z - moim zdaniem - obecnie NAJLEPSZYM dyrektorem ZPR - ów Andrzejem Chańko (który udzielał się również np. na pmk i wtedy bywał poddawany krytyce przez Mateusza).
W ten sposób CZĘŚĆ osób z tego forum zniechęca do dyskusji i wymiany poglądów różnych takim, w tym powoli mnie. Albowiem inna część uczestników lub tylko czytelników z wielką ochotą poczytałaby różne wypowiedzi, informacje oraz opinię właśnie pracowników administracji PR - NAWET betonów, jeśliby chcieli pisać. Na tym forum wszak polega - w teorii - na wolności słowa polega i na wolności wypowiadania kontrowersyjnych poglądów.
Zastanawiam się, kto tu w końcu jest betonem, bo - jak wiadomo - beton reaguje alergicznie na każda krytykę lub próbę zwrócenia uwagi.
A tak ogólnie to jeszcze "nikt" tej gazetki nie czytał, a już taki MaTe dostał opieprz i ostrzeżenia. Nie znam Mateusza osobiścię, ale śledzę w miarę możliwości jego działalność. I dlatego jeszcze na tym forum (bo zaczynam mieć wątpliwości co do dalszego sensu pisania tu) - przekazuję p. Mateuszowi Szacunek i Ukłony. I gówno obchodzi mnie kogokolwiek wiek oraz staż na PKP lub poza nim. Po czynach ich poznacie...
Jak to już napisał Prześluga (rzecz dotyczyła zwolnionego członka zarządu PLK p. Szafrańskiego) - buty mogę Panu czyścić za wkład w ratowanie i rozwój koleji wraz z dyr. Chańko i ludźmi postępu, których stara się skupić wokół siebie (a to przecież również kolejarze z PR).
A taki Dolny Śląsk i jego DZPR powinien brać wzór z szczecińskiego ZPR - u. Natomiast alergia NIEKTÓRYCH kolejarzy jest dla mnie niezrozumiała (może zazdrość?)
Pozdrawiam ciepło
Robert Wyszyński
PS. Moim zdaniem im dłuższy czas pracy w tej firmie, tym mniejsza możliwość szerszego spojrzenia i zewnętrznego oglądu. Tym większa frustracja z efektem postrzegania świata w sposób: "Każdy z PR to beton".
PS 2. Może ktoś wreszcie poskanuje coś z tej osławionej "Pasażerki", bo chciałbym się w miarę fachowo do tego odnieść - wszak na pismaczeniu trochę się znam akurat Poza tym... ładna nazwa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum