Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Koleje Mazowieckie dokupią piętrusy?
Autor Wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 05-10-2010, 22:30    Odpowiedz z cytatem

Gdzieś zielone mazowsze napisało że w Mazovii wjeżdża do Warszawy coś około 1000 osób a podaż siedzących jest na poziomie 40%, czy jakoś tak. Więc opłaca się.

A z masami mamy tak: sterowniczy chyba 55, reszta 50 + 90 lok więc jak się przekracza 300ton to wszystko ma sens.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 06-10-2010, 10:49    Odpowiedz z cytatem

Do Płocka to sami kolejarze głównie jeżdżą .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06-10-2010, 10:55    Odpowiedz z cytatem

Płock - Warszawa to chyba jeden z wielu przykładów, gdzie pociąg jest mało konkurencyjny wobec autobusów...

Pomysł zakupienia nowych wagonów popieram - sam wiele razy jeździłem linią otwocką, więc potwierdzam - bardzo dużo ludzi korzysta z połączeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 06-10-2010, 18:30    Odpowiedz z cytatem

[quote"PKPowiec"]Dla większości pasibrzuchów z Płocka przesiadka to problem.[/quote]Oprócz kolejarzy, to praktycznie nikt nim nie jeździ pomiedzy Kutnem a Płockiem. Rzadko kiedy liczba osób przekracza kilkadziesiąt. Po prostu nie ma sensu puszczać kilkuwagonowego składu na tak marny potok pasażerski. Szynobus skomunikować w Kutnie z Mazovią i jest OK. A bespośrednio jest autobus. I nawet szybciej jedzie.

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 07-10-2010, 09:36    Odpowiedz z cytatem

loker napisał/a:
Płock - Warszawa to chyba jeden z wielu przykładów, gdzie pociąg jest mało konkurencyjny wobec autobusów...

Pomysł zakupienia nowych wagonów popieram - sam wiele razy jeździłem linią otwocką, więc potwierdzam - bardzo dużo ludzi korzysta z połączeń.


Nie trzeba do Otwocka puszczać piętrusów, ba nawet jest to utrudnione z powodu wiadomej "usterki" tunelu średnicowego Wink . Wystarczyłoby spokojnie miejsca, gdyby na pociągi do Dęblina i Pilawy dać 3 sztuki EN57 i już by była duża poprawa. Teraz jeżdżą podwójne składy (na Śródmieściu już wypchane na full), ale raz na kilka przejazdów mają fantazję dać pojedynczą sztukę - wtedy to jest zabawa. Tak sobie myślę tylko, że raczej flota sprawnych EN57 się zmniejsza a nie zwiększa, więc nie ma skąd ich brać na przedłużanie składów Sad .

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 07-10-2010, 17:07    Odpowiedz z cytatem

Wolfchen, nie będę z tobą rozmawiał, ponieważ "Kolei dziękujesz, wybierasz transport drogowy!". Informuję Cię, że dobrą ofertę, także taryfową buduje się na gęstej siatce połączeń. Tak więc jeśli jesteś przeciwny uruchamianiu pociągów, tak więc nie dziw się, że nie masz "jakichkolwiekzniżek".

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 08-10-2010, 14:57    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Informuję Cię, że dobrą ofertę, także taryfową buduje się na gęstej siatce połączeń.
Pod warunkiem, że nie sa to połączenia wożące powietrze (i kolejarzy), jak MAZOVIA na odcinku Kutno - Płock. Śmiech
Cytat:
Tak więc jeśli jesteś przeciwny uruchamianiu pociągów
Nie, jestem za tym, aby podaż miejsc była dostosowana do popytu.

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 08-10-2010, 16:00    Odpowiedz z cytatem

Skąd wiesz, że na odcinku Kutno - Płock jeżdżą tylko kolejarze Question Pracujesz w obsłudze pociągu Question Nawet jeśli nie jeździ nią wiele osób, to nie jest powód, dla którego mieliby ją likwidować. A rano jak jest..... dużo lepiej Język

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 09-10-2010, 17:37    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Skąd wiesz, że na odcinku Kutno - Płock jeżdżą tylko kolejarze
Miałem okazję korzystać z tego połączenia dość regularnie.
Cytat:
Nawet jeśli nie jeździ nią wiele osób, to nie jest powód, dla którego mieliby ją likwidować.
Absolutnie nie likwidować. Zastąpić szynobusem, skomunikowanym z właściwą MAZOVIĄ.

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 09-10-2010, 18:27    Odpowiedz z cytatem

Istotą tego połączenia jest bezpośrednia relacja Warszawa-Płock, więc uznaję za zasadne ciąganie 5 wagonów do Płocka. Można dyskutować nad wykorzystaniem 5-minutowego postoju w st. Kutno, na manewry, by odłączyć np. 3 wagony, ale to też się wiąże z kosztami.

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 10-10-2010, 17:56    Odpowiedz z cytatem

Problem w tym, że i dwa wagony, to za dużo na to połączenie... Neutral

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 01-01-2011, 19:24    Odpowiedz z cytatem

pierwszy TRAXX dla Kolei Mazowieckich już w drodze do Warszawy - ile mogą trwać jego testy (o ile w ogóle będą, nie znam się Razz) zanim zacznie wozić pasażerów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 01-01-2011, 19:36    Odpowiedz z cytatem

Dudzio napisał/a:
pierwszy TRAXX dla Kolei Mazowieckich już w drodze do Warszawy - ile mogą trwać jego testy (o ile w ogóle będą, nie znam się Razz) zanim zacznie wozić pasażerów?


http://www.trainzitaliafoto.com/data/551/E583_001DB.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

R90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: 01-01-2011, 21:32    Odpowiedz z cytatem

Mowili ze w gdzies w polowie tego roku maja jezdzic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 01-01-2011, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Kto tak skrzywdził tą lokomotywę.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl