Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Z Katowic do Kołobrzegu w 20 godzin
Autor Wiadomość

Scotty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Lis 2010

PostWysłany: 04-08-2011, 15:15    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15, przepisy nie zezwalają na pociągi dłuższe niż 16 wagonów, bodjże tylko centralny pomieści więcej niż 16.

29./30.VII też jechałem 38508 (13 wagonów), nawet nie było szans dostać się do kibla w 1klasie.

Jstem za przywróceniem pociągów hotelowych zestawionych z wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia, dodatkowo to tych pociągów dołączane wagony z miejscami do siedzenia 1 klasy i wagon barowy, i wtedy mamy cały skład z rezerwacją miejsc.

Np. 38700 w relacji Kraków Gł. - Kołobrzeg/Hel
Lok-WL-WL-Bc-Bc-Bc-Bc-Bar-1-1/1-1-Bc-Bc-WL

a godzinę wcześniej puścić np. 38508 w tej samej relacji w zestawieniu
Lok-1-2-2-2-2-2-2-2/2-2-2-2-2-1
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

zinacef Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lip 2009

PostWysłany: 04-08-2011, 15:33    Odpowiedz z cytatem

jakie 16 wagonów, widziałem na własne oczy 18 (słownie - osiemnaście ) wagonów + lokomotywa jak jechała ze Szczecina do Świnoujścia i też nie było miejsca - można? - MOŻNA !!! tylko trzeba chcieć no i pewnie wysiadać poza peronami, ale pewnie lepiej by było puścić dwa składy po 10 - 12 wagonów i wtedy by wszyscy się zmieścili ale to dodatkowe koszty przecież są.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 04-08-2011, 21:40    Odpowiedz z cytatem

twardypt91 napisał/a:
Dla mnie jechać pociągiem nad morze taki kawał to jakaś desperacja.

A jechac autobusem nad morze taki kawał to nie desperacja Question
Poza tym ilu pasażerów może zabrac autobus, a ilu nawet tylko pięciowagonowy skład pociągu?
Do tego pociągu w Katowicach jeszcze jacyś ludzie wsiedli, do autobusu takiej samej relacji nie wsiadł by już nikt.

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 04-08-2011, 21:55    Odpowiedz z cytatem

Uśredniając 1 bus to pół wagonu. 5 wagonów to ok 10 busów...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 04-08-2011, 23:53    Odpowiedz z cytatem

tylko przy 16 wagonach to juz trzeba by drugą siódemkę dołączyć. Ostatnio nagminnie się palą loki na ołtarzu Twoich Linii Kolejowych..

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kns Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 05-08-2011, 01:37    Odpowiedz z cytatem

Romanek napisał/a:
twardypt91 napisał/a:
Dla mnie jechać pociągiem nad morze taki kawał to jakaś desperacja.

A jechac autobusem nad morze taki kawał to nie desperacja Question
Poza tym ilu pasażerów może zabrac autobus, a ilu nawet tylko pięciowagonowy skład pociągu?
Do tego pociągu w Katowicach jeszcze jacyś ludzie wsiedli, do autobusu takiej samej relacji nie wsiadł by już nikt.
Rezerwacja Smile Znając zapotrzebowanie łatwo puścić dodatkowy autobus - Nawara Trawel na trasie Kraków - Kołobrzeg puszczał w zeszłym roku po 3 pełne 60cio miejscowe autobusy (a jest jeszcze na tej trasie PKS i Telesfor). Gdyby we wszystkich pociągach nad może obowiązywała miejscówka to problemu by nie było- rezerwacji tyle i tyle dołączamy wagon (upsss... nie ma czego dołączyć Hmm ).

Zobaczcie ile jeździ choćby z Krakowa autobusów nad morze - w tym roku wystartowało kilku nowych przewoźników, uruchomiono nowe połączenia i jak IC dalej tak będzie obcinać składy to w przyszłym roku w autobusach będzie więcej miejsc niż w pociągach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-08-2011, 09:36   

Dla Ciebie każdy wątek jest dobry żeby prowadzić autobusową propagande....
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-08-2011, 10:02   

kns, To nie jest forum autobusowe. Jeszcze jeden taki post nie na temat i będzie ostrzeżenie.
Powrót do góry

Papero Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2008
Skąd: Łużyce Górne

PostWysłany: 05-08-2011, 10:04    Odpowiedz z cytatem

Dziś rano, w Pytaniu na śniadanie na TVP 2, Sitkowska próbowała wytłumaczyć całą sytację 24-godzinnej podróży i oczywiście usprawiedliwić PKP Intercity - z marnym skutkiem.

Jedyne co zrozumiałem z jej bezskładnego bełkotu, to to, że "takie sytuację się zdarzają", "winni są też inni pasażerowie" oraz radziła, by na przyszłość wybierać 1 klasę w TLK, kuszetkę lub... droższy pociąg z całkowitą rezerwacją miejsc (EIC lub Ex).

(W ogóle kobieta była mocno zestresowana bo ciągle się powtarzała i nawet porządnego zdania nie umiała skleić. Jaka firma, taki rzecznik prasowy.)

PKP IC jak zwykle nie ma sobie nic do zarzucenia. Nie padły też żadne przeprosiny na wizji, a mogła przecież to zrobić w imieniu spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-08-2011, 10:42   

A co według Ciebie powinien powiedziec rzecznik PKP Intercity ? No co bys zrobił? W sumie to nie jej wina że spolka olała rewizje i nie ma czym jezdzic... jesli by powiedziala prawde, to by wyleciala z roboty. Zdaniem rzecznika jest przedstawianie stanowiska spolki. A spolka przeciez nie powie przed kamerami, że wali sie w posadach i nie panuje nad sytuacja.
Powrót do góry

Papero Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2008
Skąd: Łużyce Górne

PostWysłany: 05-08-2011, 11:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A co według Ciebie powinien powiedziec rzecznik PKP Intercity ? No co bys zrobił?


Co bym zrobił ? Proszę bardzo, już mówię:

1. Głośno, wyraźnie i oficjalnie przeprosić wszystkich pasażerów za tą i podobne sytuacje (Sitkowska w imieniu spółki nie przeprosiła)
2. Wyjaśnić że spółka ma problemy taborowe (wyjaśnień nie było, natomiast Sitkowska chwaliła się że spółka ciągle rewizuje i modernizuje wagony, tylko jakoś na torach ich nie widać)
3. Nie dawać idiotycznych rad, żeby ludzie jeździli 1 klasą lub EIC (ludzie mogą to odebrać że IC ma gdzieś pasażerów jeżdżących 2. klasą)
4. Nie zwalać winy na pasażerów, bo winna jest spółka (klient kupił bilet i go nic innego nie powinno interesować)
5. Przygotować się do rozmowy, a nie powtarzać ciągle te same głupoty i "argumenty" które wszyscy znają na pamięć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alf1923 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sie 2008

PostWysłany: 06-08-2011, 09:34    Odpowiedz z cytatem

Najgorsze jest to, że rzeczywiście ludzie burzą się i zrywają rezerwacje. Nie raz nie dwa tak było.
Ale nie rozumiem jednego. Jeśli w Katowicach wsiada grupa z co najmniej 5 zajętymi przedziałami to powinni byli dołączyć wagon. Dyspozytura z dupy wyjęta zna frekwencję-bo kiero powyżej 100% już ją informuje. Dlaczego to wszystko jest takie mozolne i biurokratyczne. Jakiś czas temu dołączyli wagon do pociągu z lublina do Kołobrzegu, bo było 5 rezerwacji od wschodniej , a znali frekwencyjność tego pociągu. Kier zadzwonił, że kolejarze i nie tylko zrywają mu rezerwacje. Co taki jeden z drugim kanar może zrobić, jeśli tłum domaga się przedziału tłocząc się na korytarzu? w łeb dostać? Jeszcze tego było by mało, żeby za PKP w mordę obrywać. Zapomnijcie. Kanar upomni, powie co i jak, ale i tak przedziały zostaną otworzone,tym bardziej przy takiej frekwencji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

stargard_ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lip 2010

PostWysłany: 06-08-2011, 10:06    Odpowiedz z cytatem

ja mam pytanie, czy płaci się coś dodatkowo za rezerwację przedziału?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 06-08-2011, 12:57    Odpowiedz z cytatem

bartek 27, nie ma już wagonów mających przydział "st.mac.Katowice". Spółka przeniosła je min. do Krakowa.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Geralt z Rivii Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lip 2011

PostWysłany: 06-08-2011, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Ja chciałbym prosić Pana geordi, aby rozwinął swoją myśl na temat lok. EU 07 uzasadniając dlaczego do 16-sto wagonowego poc. (ok. 650 ton) należy włączyć dwie lok. EU 07? Ogólnie wiadomo,że pociągi pasażerskie o max masie 650 ton może ciągnąć 1 EU 07 z max prędkością 125 km/h, a pociągi towarowe o max masie 2000 ton z prędkością max 70 km/h. Oraz jaki ma wpływ masa pociągu do zdarzających się pożarów lokomotyw? Pytanie to kieruję niejako za wielu użytkowników tego forum, którzy jeżdżą na EU07 i zapewne przecierają oczy ze zdumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl