A wystarczyłoby tylko dzielić skład złożony z kilku EN57 na pojedyncze lub podwójne. Tym samym byśmy mieli 3x EN57 na starcie z Gdyni, w Tczewie skład byłby dzielony w taki sposób że jeden EN57 grzeje na Bydgoszcz, dwa EN57 grzeją w kierunku Malborka. Jeżeli by było zapotrzebowanie to jadą do Elbląga dwa, jak nie ma dużego zapotrzebowania to jeden. jeżeli Jeden to można by drugiego do Iławy podesłać. Ewentualnie w Tczewie po odczepieniu dwóch na Malbork/ Elbląg/ Iława, dodać osobnego EN57 na Bydgoszcz żeby były dwa. W tym momencie mamy 3 połączenia w 1. Ale w PL to niemożliwe bo albo jakieś kosmiczne ceny albo uj wie co jeszcze innego stoi na przeszkodzie.
Elbląg powinien być obsługiwany w całości przez Województwo Pomorskie - wszystkie pociągi zmierzające do Elbląga z kierunku Malborka powinny być obsługiwane przez Województwo Pomorskie.
Ale najlepszym rozwiązaniem by było przyłączenie Elbląga i najbliższych okolic do naszego województwa, przy reformie z 99 Elbląg chciał do nas żeby nie sponsorować i uchronić przed upadkiem Olsztyn.
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum