prezes11, prawda sam się zastanawiam dlaczego tak się nie zrobi, może ktoś władny to uczynić czyta to forum Inna rzecz, że samo istnienie PWDC nie wystarczy - trzeba je jeszcze jakoś zareklamować mieszkańcom (np: reklama w prasie lokalnej, wiadomościach parafialnych) bo większość mieszkańców nie wie o tym, że na kolei są jakieś ciekawe promocje, że jest więcej Regio na trasie (wreszcie jakaś zmiana na plus po latach likwidowania kolejnych pociągów) itd.
No to czekamy na szybkie wprowadzenie oferty PWDC, może także na trasie Wrocław-Brzeg. Od jutra wchodzi oferta PKP IC z biletem na TLK za 10zł (tyle samo co w pociągach Regio). Coraz bardziej podoba mi się ta konkurencja
[ Dodano: 27-03-2010, 11:52 ]
PWDC na trasie Brzeg-Opole już trochę funkcjonuje, lecz niestety są dwa problemy
Ostatnio kupowałem bilet w kasie PR na dworcu w Opolu. Niestety kasjerka nie zaproponowała z automatu PWDC, tylko bilet w taryfie normalnej. Dobrze, że nie zdążyła jeszcze wydrukować biletu i udało mi się kupić go w tańszej ofercie
Druga sprawa, brak jakiejkolwiek informacji o obowiązywaniu tej ofert. Czyli marketing by PR
INFORMACJA O ZMIANACH W ROZKŁADZIE JAZDY POCIĄGÓW 2011/2012
1. Pociąg relacji Opole Główne (17:17) – Strzelce Opolskie (17:53) będzie kursował od dnia 19.XII w dni robocze oprócz 30.IV; 2,4.V; 8.VI i 2.XI.
2. Pociąg nr 64322 relacji Opole Główne (5:07) – Gliwice (6:39) będzie kursował w skróconej relacji: Opole Gł. (5:07) – Strzelce Opolskie (5:43) w dni robocze w następujących okresach: do 21.XII; 2-13.I; 30.I – 29.VI oprócz 5,6,10.IV; 2,4.V; 8.VI; i od 3.IX oprócz 2.XI. W stacji Strzelce Opolskie będzie zachowane skomunikowanie do Gliwic pociągiem odjeżdżającym o godz. 5:53
Na trasach Nysa - Brzeg i Nysa - Kędzierzyn-Koźle wprowadzono wczoraj autobusową komunikację zastępczą. Utrudnienia potrwają dopóki nie zostaną naprawione dwa pojazdy - donosi "Nowa Trybuna Opolska".
Przewozy Regionalne w woj. opolskim mają 57 elektrycznych zespołów trakcyjnych i 11 spalinowych zespołów trakcyjnych i wagonów motorowych. PR aż trzy z nich trzymają w rezerwie, jednak i tak okazała się ona niewystarczająca. Jak podaje "NTO", W zakładach Pesy naprawiany jest wciąż szynobus typu SA 134, który z początkiem września wykoleił się na dworcu w Opolu. Jeden z trzech pojazdów SA 103 jest na przeglądzie w Chojnicach. Drugi czeka na wymianę zestawów kołowych, ale przetarg na nie rozstrzygnięty zostanie nie wcześniej niż pod koniec października. Natomiast awarie unieruchomiły najstarszy z szynobusów SA 109, w którym zepsuł się czujnik ciśnienia powietrza i najnowszy typu SA 137, w którym urwał się wał napędowy.
- To stało się w miniony piątek i kurierzy dopiero dziś dostarczyli nam niezbędne części do naprawy, która odbędzie się w Kędzierzynie-Koźlu - mówi wczoraj "NTO" Ireneusz Cieślik, naczelnik działu Przewozów Gospodarki, Eksploatacji i Utrzymania Taboru. Dziś pociągi mają już kursować normalnie.
P.S. Nie muszę pewnie wiele tłumaczyć dlaczego tę informację umieściłem w dziale "Absurdy...". Onegdaj ciężkiej zimy i nie tylko z resztą jakoś dało się uruchomić spalinówkę z jednym wagonem. Dziś przerasta to decydentów. Bez komentarza...
Nie wiedziałem w którym temacie napisać więc wbije się tutaj. Orientuje się ktoś co to za zwolnienie na linii Brzeg- Nysa na odcinku Olszanka- Czeska Wieś? Degradacja torów czy inne cudo? Jaka tam prędkość oficjalna figuruje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum