Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Rozebrane linie w Warmińsko-Mazurskim
Autor Wiadomość

fox35 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lut 2010
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 18-03-2010, 18:22    Odpowiedz z cytatem

różnica w dystansie wynosi ok.9,5 km a więc tyle co nic jeśli węźmiemy pod uwagę trasę pociągu a nie dystans pomiędzy wspomnianymi stacjami.Poza tym gdy wszystko jeszcze pięknie działało na PKP to Korsze były ważnym węzłem przesiadkowym na Bartoszyce i Skandawę i generowały by dużo większe potoki podróżnych. Reszel nawet gdyby teoretycznie coś tamtędy przemykało nigdy by nie dorównał węzłowej stacji w Korszach pod względem potoków pasażerskich. Za wujka Adolfa linia miała znaczenie lokalne zaś głównym węzłem tej okolicy były Korsze.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 18-03-2010, 19:32    Odpowiedz z cytatem

W rozkładzie jazdy 37/38 linia Sątopy-Reszel-Kętrzyn ujęta jest jako fragment ciągu Słobity-Lidzbark W.-Sątopy-Kętrzyn-Węgorzewo ale nie ma ani jednego pociągu przejeżdżającego całą trasę. Najdłuższa relacja w tym roku na tej trasie to Kętrzyn(5.00)-Słobity(8.20), Słobity(9.00)-Kętrzyn(12.29) 121 km. i w robocze dni Lidzbark Warm.(15.44)-Węgorzewo(18.40) 94km.

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 19-03-2010, 13:21    Odpowiedz z cytatem

Linia Nidzica - Wielbark jest przejezdna w całości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 25-07-2010, 09:50   

Właśnie obecnie trwają prace rozbiórkowe na lini Iława Główna -Nowe Miasto Lubawskie,szyny są już zdemontowane i przygotowane do usunięcia ,tak więc kolejna linia w naszym województwie znika z powierzchni ziemi,nie wiem jak z odcinkiem N.Miasto-Brodnica ,ale zapewne cała linia jest demontowana PKP PLK jest dobre w te klocki tak więc uwiną się szybko
Powrót do góry

Adam85 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 25-07-2010, 10:14    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie, chętniej rozbierają linie niż modernizują. Szkoda tej linii, kiedyś warmińsko mazuskie miało dość gęstą sieć linii kolejowych, teraz zostało niewiele. Pocieszający jest fakt otwarcia odcinka Pisz-Ełk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Doctor No Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lut 2010
Skąd: Poznan

PostWysłany: 25-08-2010, 12:25    Odpowiedz z cytatem

Pośmiejemy się, i to gromko równo za rok, z PKP, KGB, PLK, HWD, kiedy sprawa wyczerpania ropy stanie na parkiecie giełdowym. Jak myślicie, do ilu w panice dojdzie baryłka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl