DSDiK ogłosiła przetargi na rewitalizację linii kolejowych nr 308 i 345
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei z Wrocławia opublikowała 2 postępowania przetargowe na kompleksową odnowę infrastruktury kolejowej na Dolnym Śląsku. Pierwsze zadanie obejmuje linie kolejowe nr 308 i 345 na odcinku Ogorzelec – Kamienna Góra, drugie dotyczy linii nr 308 między Kowarami Górnymi a Kowarami. Oferty można składać do 30 grudnia 2025 r. do godz. 10. Na realizację obu kontraktów przewidziano po 2 lata, a prace zostaną wykonane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Ciekawie w Muzycznym Radiu mówiono o tunelu pomiędzy Kowarami a Ogorzelcem. Być może że pociagi nie będą tym tunelem jeździć... Ale miejmy nadzieję że będą... 🥰
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei ogłosiła przetargi na rewitalizację linii Jerzmanice-Zdrój – Lwówek Śląski i dwa odcinki na trasie z Kowar do Kamiennej Góry. Inwestycje mają za zadanie m.in. skrócić czas podróży z Legnicy, Lubina czy Głogowa do Jeleniej Góry i rozwinąć lokalny transport kolejowy.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Kolej wraca na Dolny Śląsk. Oto linie kolejowe, które w najbliższym czasie czeka rewitalizacja i otwarcie
Dolny Śląsk kontynuuje swój kolejowy renesans. Region jest drugim co do wielkości zarządcą infrastruktury kolejowej w Polsce. Samorząd województwa przejął już 368 kilometrów linii kolejowych i ma ambitny plan, aby w trakcie trzech lat wyremontować łącznie około 200 km torowisk. Które linie kolejowe czeka remont?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum