1000 respondentów na 38 mln mieszkańców Polski (sondaże badające preferencje wyborcze całego nadrodu). No i co?
A tak w ogóle to o co ci chodzi? Czepiłeś się tej ankiety jak rzep psiego ogona. Coś poszło nie po twojej myśli? Może ulubiona spółeczka zdołowała i nie możesz tego strawić? Sonda już dawno zakończona, a ty nadal przeżywasz, jak przysłowiowa mrówka okres.
Nie brałem udziału w ankiecie, ale też byłbym za PR. Naprawdę, wolę trzema kiblami i SA102 pojechać z dolnego śląska na pomorze środkowe niż dać zarobić złodziejom z PKP IC, gdzie w TLK nawet miejscówka nie daje gwarancji miejsca siedzącego (a jest wymagana). Z PR trasę Wrocław Główny - Przytocko przez Ostrów mam za 41 zł (REGIO), a przez Leszno byłoby nawet za 39 zł. Jakbym jechał z TLK, to w Szczecinku i tak przesiadka na SA102 PR, no i ponad 70 zł za same bilety. A gdzie jeszcze miejscówka...
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Jest! Koleje Dolnośląskie wyprzedziły PIC! Bardzo mnie ucieszyły te wyniki, bo ze sprawiedliwości stała się zadość. Trochę dziwi mnie wysoka pozycja PR, no ale przecież to nie tylko zakład w Zielonej Górze. Zresztą po tym, jak kupiłem super bilet za 9 zł moja złość na Peery nieco zelżała.
Niebawem ruszam w dłuższą trasę, także TLKami, także jest szansa na poprawienie wizerunku, drogie PKP. Ale jest też na całkowity pojazd. Także starajcie się, starajcie... :>
>Pirex<, to napisałem ja,>blakop< tylko zacytował.
Żeby było ciekawiej, to "Gazeta Prawna.pl" podała,że w 2013 roku Spółki PKP IC i PR straciły łącznie ok 20 mln pasażerów. PKP Intercity straciło 4 mln. Komu zatem "uciekło" pozostałe 16 milionów ? To tylko przykład na to, że wszelkie ankiety nie oddają rzeczywistości.
_________________ W czasach zakłamania, mówienie prawdy, jest czynem rewolucyjnym - Orwell
Brajdak, doskonale wiesz, że tak znaczny spadek pasażerów PR spowodowany jest tym, że PR straciły rynek lokalny na rzecz KŚ, KD i KW, co akurat jest niezależne od PR tylko od samorządów wojewódzkich tworzących własne spółeczki kolejowe.
No i nie zapominajmy o odebraniu pociągów pośpiesznych PR-om i przekazaniu ich PICowi. To co Przewozom zostaje? Życie od jednej dotacji do drugiej od lokalnych samorządów. Na Rynku Kolejowym wypowiedział się w tej sprawie Bogdan Nowak - w-ce marszałek lubuskiego:
Cytat:
Formuła dotowania spółki Przewozy Regionalne, niezależnie od efektów jej pracy, już dawno się wyczerpała, a koszty tego przewoźnika na terenie woj. lubuskiego systematycznie rosną. Należy jednak zwrócić uwagę na wzrost kosztów działalności tej firmy przy niewielkim wzroście przychodów. Trzeba zatem zmienić stosunek firmy do prowadzonej działalności, gdyż jest ona nastawiona w znacznej mierze na dotacje z samorządu
i jeszcze jeden cytat:
Cytat:
Nie można natomiast obarczać samorządu województwa całą działalnością należącą do przewoźnika. Obecnie już nawet tabor do obsługi połączeń jest na większości linii zapewniany przez województwo, a przewoźnik nie dysponuje nawet prostą rezerwą.
O! No ale jak mniemam rzeczywistość PR Zielona Góra to nie stan całych Przewozów Regionalnych...
sZakOOu, mam nadzieje, że PR Zielona Góra nie wygra przetargu na obsługę połączeń 2014/2015, najgorszy tabor, fatalna obsługa, skąd tych ludzi biorą do pracy??? Nie raz jak jechałem z rowerem byłem świadkiem awantury konduktora z maszynistą o np. brak wymaganego wyposażenia
Konduktorom nawet nie chce się sprawdzać biletów!! podróżuje wiele po Polsce przede wszystkim pociągami PR-ów, ale zakład w ZG oceniam jak jeden z najgorszych !!!!!!!!!!! Jedyną rzeczą jaką robi zakład PR w Zielnej Górze to pobieranie dotacji, corocznie większej przy spadku jakości, liczę na przejecie przewozów regionalnych w lubuskim przed KD lub KW albo DB Regio, ale całą spółkę (Przewozy Regionalne) oceniam bardzo pozytywnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum