Nawiasem - dla niewiedzących - artykuł jest tymczasowym uwieńczeniem naszej wspólnej akcji (Forum PR, Forum IC, Obywatelski Komitet Obrony Kolei przed Betonem PKP itd.), dotyczącej uświadamiania społeczeństwa, co jest przyczyną zapaści i betonowatości zdziadziałych struktur PKP. Jej efektem - oprócz całego szumu na forach etc.- były m.in. artykuły w Rzeczpospolitej, Wyborczej, Pulsie Biznesu, a także reportażyk w TVN 24.
Przy okazji ponad stu naczelnych, zastępców, sekretarzy redakcji oraz innych dziennikarzy (szefów działów) dostało linki do naszych forów, które regularnie są przeglądane. Bardzo ich zainteresowało spojrzenie miłośników, kolejarzy oraz... olewanie tych opinii przez władców PKP.
Robercie, gratuluje tego, ze dzieki Tobie udalo sie dotrzec SZEROKO do mediow. Zgadzam sie, ze artykul napisany jest swietnie. Szczegolnie ta dawka ironii, miodzio !!!!
Czy "Polityka" robi wydanie internetowe? Może ktoś zrobi skan tego artykułu i wklei na Forum?
Nawiązując do wypowiedzi Gurdola potwierdzam, że od jakiegoś czasu obserwujemy w statystykach odwiedzin sporo wejść z redakcji różnych mediów. Wielu dziennikarzy nawet zarejestrowało się (anonimowo) na naszym Forum. Tak więc niech beton PKP ma się na baczności! To nie my musimy biegać do dziennikarzy - oni sami przyszli do nas i bezwzględnie to wykorzystamy!
Nie jestem pewien, ale chyba po kilku dniach jest już w necie cały artykuł. Będzie, to wkleimy. A super jest tekścior. Kapitalny. Klasowy jak się patrzy. Zresztą w "Polityce" piszą zazwyczaj bardzo dobrzy autorzy, w przeciwieństwie do tych, którym się wydaje, że takimi są
RW
PS. Jedyna pomyłka, że niby Prześluga powołał firmowe forum internetowe (w każdym razie nie ode mnie ta "informacja" - autor korzystał z różnych, których nie zdradzimy). Prawda jest taka, że forum powstało jako niezależna inicjatywa Andrzeja i spółki Raczej chodziło w domyśle o to, że zachęcał do kontaktu mailowego pracowników spółki IC, podając wszystkim swój adres mailowy i zapewniąc o nietykalności za poglądy, polemikę oraz krytykę.
To miłe, że odchodzącemu prezesowi urządzono takie pożegnanie na dworcu. Szkoda jednak, że tylko J. Prześluga z całej kadry kierowniczej PKP zasługuje na takie pożegnanie. Prezes PKP IC odchodzi z klasą i z żalem większej części kolejowego środowiska - to ewenement w PKP, bo inni zasługują tylko na gwizdy i jajka.
Mam nadzieję, że nowy prezes nie roztrwoni tego co osiągnął Prześluga. Chociaż po Warsewiczu akurat nie spodziewałabym się niczego dobrego. Oby on był tylko p.o. i oby nie za długo! A potem niech wraca do ciosania tych swoich drewnianych kapliczek.
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Nie chcę krakać, bo nikomu źle nie życzę. Ale jeśli prezesem PKP IC zostanie jakiś beton z nadania kolesiowsko-kogucio-mocherowo-(PiS)partyjnego (a do tego wszystko zmierza) to raczej czarno widzę przyszłość tej spółki.
Dorobek Prześlugi budowany przez półtora roku jakiś nieudacznik może zniweczyć w ciągu kilku miesięcy. Tutaj potrzebny jest menadżer z prawdziwego zdarzenia, a takich w PKP nie widzę!
Serdecznie zapraszam do oddawania głosów na pana Jacka Prześługę w konkursie "Człowiek roku - przyjaciel kolei" (w kategorii menadżer roku oczywiście).
kliknij
Nie chcę krakać, bo nikomu źle nie życzę. Ale jeśli prezesem PKP IC zostanie jakiś beton z nadania kolesiowsko-kogucio-mocherowo-(PiS)partyjnego (a do tego wszystko zmierza) to raczej czarno widzę przyszłość tej spółki.Dorobek Prześlugi budowany przez półtora roku jakiś nieudacznik może zniweczyć w ciągu kilku miesięcy. Tutaj potrzebny jest menadżer z prawdziwego zdarzenia, a takich w PKP nie widzę!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum