Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Beton Kolei Mazowieckich
Autor Wiadomość

pepe Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2008
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 13-11-2009, 12:35    Odpowiedz z cytatem

Najbardziej rozbawiło mnie stwierdzenie: Jakub Majewski jest symbolem tego kraju Razz Taki z niego symbol że większość ludzi nawet nie wie kto to jest

_________________
Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 15-11-2009, 12:27    Odpowiedz z cytatem

W dniu mojego jubileuszu internetowej walki z Betonem Kolejowym zachęcam Was Moi Drodzy Waleczni do podpisania petycji, która jest apelem w sprawie przywrócenia Jakuba Majewskiego na stanowisko prezesa Kolei Mazowieckich.

klknij tu w celu podpisania petycji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Fankol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Maj 2008

PostWysłany: 15-11-2009, 21:23    Odpowiedz z cytatem

Petycja powinna się nazywać " poprzyjcie frajerzy nową ładniejszą i ugłaskaną wersję betonu w wersji z PO" gdyby Ci naprawdę zależało na zmianach w KM namawiał byś do podpisania petycji o OTWARTY PUBLICZNY KONKURS NA PREZESA KM a nie o przywrócenia cwanego aparatczyka po szemranej pod względem kompetencji z dziedziny kolejnictwa uczelni.
Prezes KM powinien być z Konkursu i po Transporcie z Politechniki lub zarządzaniu w Transporcie a nie aparatczyk z nadania partyjnego po studiach na uczelni humanistycznej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 15-11-2009, 21:30    Odpowiedz z cytatem

Fankol, zgadzam się z Tobą. W Kolejach Dolnośląskich był konkurs na prezesa zarządu. Ale KM to przecież bękart PKP, więc nie oczekuj europejskich standardów.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 15-11-2009, 22:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Petycja powinna się nazywać " poprzyjcie frajerzy nową ładniejszą i ugłaskaną wersję betonu w wersji z PO"

Uważam, że przesadziłeś. Nie wiesz kto może być przygotowywany na jego miejsce. Podejrzewam, że jakiś zatwardziały partyjniak z PSLu z rodowodem agrarnym.

Cytat:
namawiał byś do podpisania petycji o OTWARTY PUBLICZNY KONKURS NA PREZESA KM

Wiesz przecież, że te wszystkie konkursy na stanowiska w państwówkach to "szopka", takie śpichy chichy a kandydat już dawno przygotowany. Wielokrotnie jest tak, że jego CV jest przekazane duzo wcześniej i na tej podstawie układają wymagania. Np. jesli ten, który ma wygrać ma wykształcenie np. rolnicze a ubiega się o posadę w banku to w wymaganiach będzie: wymagane wykształcenie wyższe. Jeśli jest inżynierem, a ubiega sie o poadę w państwowej stoczni to w wymaganiach napiszą wymagane wyższe techniczne itd itp. Poza tym od strony prawnej nie zawsze musi być przeprowadzony taki konkurs.

[ Dodano: 2009-11-15, 22:06 ]
Cytat:
a nie o przywrócenia cwanego aparatczyka po szemranej pod względem kompetencji z dziedziny kolejnictwa uczelni.

Uniwersytet Warszawski nie zajmuje się kolejnictwem. Trochę z tym masz rację. Każdy kto ukończył taką uczelnie szczyci sie tym, informując, że jest magistrem np. prawa albo np. socjologii. A ten przemilczał to, co sugeruje, że mógł ukończyć studia na uniwersytecie w. ale 1 roczne - podyplomowe.

[ Dodano: 2009-11-15, 22:26 ]
Cytat:
Prezes KM powinien być z Konkursu i po Transporcie z Politechniki lub zarządzaniu w Transporcie a nie aparatczyk z nadania partyjnego po studiach na uczelni humanistycznej

W tym przypadku całkowicie nie masz racji. Aby być prezesem warto mieć wiedzę z zakresu: zarzadzania, ekonomi, psychologii czy nawet socjologi lub politologii (ta ostatnia wymieniona była jako pierwsza w dziedzinie sprawowania władzy, potem nauki dzielono na podgrupy i tak wydzieliło się np. zarządzanie). Politechnika nie jest tu konieczna. Nie chcę ci umniejszać ale znam się wystarczająco na kolejnictwie i wielokrotnie bywa, że ci humaniści zatrudnieni w działach technicznych są lepsi od tych z politechnik bo praca w kolejnictwie pasjonuje ich i wykonują ją z większym zaangażowaniem niż ci z umysłami ścisłymi (nie ściśniętymi).
Przecież poprzedni w KM prezes - kobieta była z wykształcenia prawnikiem. Wcześniej kierowała jako prezes spółką WKD a jeszcze wcześniej była dyrektorem na kolei i pociągi nie wykolejały się Neutral Poza tym zauważ, że w PKP Intercity poprzedni członek zarzadu -dyrektor ds. technicznych K. Supa był magistrem teologii (teraz w WARSie prezesem). A jego następca członek zarzadu -dyrektor ds. technicznych K. Kołodziejski też nie ma wykształcenia wyższego technicznego.
Są dziedziny studiów po których idzie się tyrać i są dziedziny po których mozna pracując stale dłubać w nosie nieźle zarabiając. A tak w ogóle czy na tą zacofaną kolej potrzebny jest inżynier ? No może w PLK ale w spółkach przewozowych to chyba nie. Zresztą kolejnictwo to dziedzina tak uproszczona, że łatwo nauczą się jej rolnicy, humaniści, pedagodzy itd. itp. Inżynier na kolei czułby się sfrustrowany nie majac mozliwości wykazania się. Prymitywna dziedzina i prymitywni ludzie na wysokich posadach kolejowych.

[ Dodano: 2009-11-15, 22:31 ]
A co dzisiaj warta jest ukończona szkoła wyższa. Może z niej wynieść tylko zepsucie moralne, szczególnie ci mieszkający w akademikach studenckich.
Przeczytaj Szkoły z klasą ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dominik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2007
Skąd: Polska

PostWysłany: 16-11-2009, 10:26    Odpowiedz z cytatem

Majewski zostanie przywrócony?

Według niepotwierdzonych informacji, zawieszony 9 listopada przez radę nadzorczą Jakub Majewski, prezes samorządowej spółki Koleje Mazowieckie, zostanie w najbliższym czasie przywrócony na stanowisko.

W obronie zawieszonego przed kilkoma dniami prezesa stanęły m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Życie Warszawy” oraz Stowarzyszenie Integracji Społecznej Komunikacji SISKOM, które wystosowało do marszałka województwa mazowieckiego Adam Struzika apel w sprawie przywrócenia Jakuba Majewskiego na stanowisko prezesa Kolei Mazowieckich.

Oto fragment treści wspomnianego apelu:

„W naszej ocenie osoba Jakuba Majewskiego, jako prezesa Kolei Mazowieckich, gwarantuje wprowadzenie potrzebnych zmian i rozwój spółki. Dlatego zwracamy się do Rady Nadzorczej i Organów właścicielskich o przywrócenie prezesa Jakuba Majewskiego i udzielenie mu pełnego poparcia w reformowaniu działalności spółki. Koleje Mazowieckie powinny stać się dzięki temu nowoczesnym przedsiębiorstwem, sprawnie funkcjonującym i konkurującym na otwartym rynku kolejowych usług przewozowych w Unii Europejskiej.

W najbliższych dniach będą Państwo musieli dokonać wyboru. Czy stawiacie na rozwój firmy, czy na jej stagnację i upolitycznienie. Głęboko wierzymy w to, że wygra ta pierwsza opcja i dacie Państwo szansę Jakubowi Majewskiemu na realizację jego wizji Kolei Mazowieckich oraz przeprowadzenie wszystkich zaproponowanych przez niego reform.

Domagają się tego od Państwa pasażerowie i nie wolno Wam zlekceważyć ich woli”.

Źródło:Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 16-11-2009, 13:57    Odpowiedz z cytatem

Przeciwko betonowi na kolei

Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji SISKOM apeluje, by nie odwoływać prezesa Kolei Mazowieckich Jakuba Majewskiego.

Petycję można podpisać na stronie www.petycje.pl. Prezesa zawieszono w zeszłym tygodniu. Główną przyczyną były zmiany, jakie proponował: likwidacja pociągów o niskiej rentowności, które służyły głównie jako taksówki kolejarzom, czy przyjazne pasażerom zmiany w rozkładach.

Źródło: Życie Warszawy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 17-11-2009, 10:59    Odpowiedz z cytatem

http://bi.gazeta.pl/im/3/4089/m4089863.gif

Wojna o zawieszonego szefa Kolei Mazowieckich

Pasażerowie podpisują petycję w obronie zawieszonego prezesa Kolei Mazowieckich. Decyzja rady nadzorczej spółki w sprawie Jakuba Majewskiego podzieliła też polityków PO i PSL. Jego losy rozstrzygną się w piątek.

Prezes Majewski szykował duże reformy. Planował m.in. ekspresy regionalne z Warszawy do największych miast na Mazowszu, poprawę rozkładów jazdy, w tym np. likwidację kursów, z których korzystają głównie kolejarze. Szykował też centrum zarządzania kryzysowego, dzięki któremu można by lepiej informować pasażerów o wszelkich utrudnieniach. Natrafił jednak na opór części pracowników i związkowców. Pojawiły się głosy, że Majewski skonfliktował załogę.

Coraz więcej osób jednak go broni. Stowarzyszenie SISKOM, które walczy o budowę nowych dróg i rozwój komunikacji, skierowało petycję do marszałka Mazowsza Adama Struzika w sprawie przywrócenia Majewskiego na stanowisko. Działacze stowarzyszenia piszą, że prezes Majewski gwarantuje wprowadzenie potrzebnych zmian i rozwój spółki. Od soboty do poniedziałku do godz. 15 petycję podpisało 300 osób, dziewięć było przeciw.

Wczoraj podczas sesji sejmiku Mazowsza wyjaśnień zażądali radni współrządzącej województwem Platformy Obywatelskiej. - Spółka pod rządami Jakuba Majewskiego szła w stronę nowoczesności i dbania o pasażera. Do zmian przekonał opinię publiczną, która stanęła za nim murem. Powinien wrócić na stanowisko - stwierdził radny Grzegorz Kostrzewa-Zorbas, szef komisji rozwoju regionalnego w sejmiku. - To jest kompletnie niezrozumiałe, że zawiesza się prezesa, który chciał reform. To wbrew interesom mieszkańców Mazowsza. Tej sprawy nie odpuścimy - stwierdził radny klubu PO Marcin Święcicki.

Odpowiedzialny za koleje wicemarszałek Mazowsza Piotr Szprendałowicz (PO) też twierdzi, że zmiany zaproponowane przez Majewskiego idą w dobrym kierunku. Na jego wniosek za tydzień zbierze się zarząd województwa i jako właściciel kolejowej spółki będzie zastanawiał się nad jej przyszłością.

Przeciwnikiem zawieszonego prezesa jest marszałek Mazowsza Adam Struzik (PSL). - Pan Majewski doprowadził do konfliktów w spółce. Oprócz marzeń, które prezentował, trzeba mieć też zdolności przywódcze i umiejętność przekonywania pracowników - oznajmił Adam Struzik.

"Gazecie" wreszcie udało się też krótko porozmawiać z szefem rady nadzorczej Kolei Mazowieckich, a jednocześnie dyrektorem urzędu marszałkowskiego Waldemarem Kulińskim. - To nie jest tak, że proponowane przez Majewskiego reformy są złe. Chodzi tu jednak o sposób ich realizacji. Nie potrafił przekonać do zmian pracowników - uważa Kuliński. Zapowiada, że trzyosobowa rada nadzorcza Kolei zbiera się w piątek i wtedy zdecyduje o losie prezesa. Dziś Kuliński zamierza z nim rozmawiać. W czwartek spotka się zaś ze związkami zawodowymi działającymi w spółce.

źródło: Krzysztof Śmietana, Gazeta Wyborcza Stołeczna

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 17-11-2009, 11:15    Odpowiedz z cytatem

PSL i PO toczą wojnę o Koleje Mazowieckie

Czy zawieszony prezes kolejowej spółki Jakub Majewski wróci na stanowisko? Rządzący Mazowszem podzielili się na dwie grupy: „beton” i „reformatorów”.

Prezes Kolei Mazowieckich został odsunięty od kierowania spółką w ubiegłym tygodniu w atmosferze konfliktu ze związkowcami i działaczami PSL. Dyskusja w tej sprawie zdominowała wczorajsze obrady sejmiku Mazowsza.

– Pod rządami prezesa Majewskiego Koleje Mazowieckie miały szanse zacząć spełniać oczekiwania podróżnych – grzmiał radny Grzegorz Kostrzewa-Zorbas (PO). – Odstąpienie od programu reform będzie zagrożeniem dla istnienia spółki – stwierdził.

Jakub Majewski próbował wprowadzić nowe rozkłady (z przesunięciem niektórych kursów na „biurowe” godziny). Obiecał też uruchomić przy ul. Targowej centrum zarządzania Kryzysowego, które pozwoliłby opanować chaos podczas awarii. Obiecywał ukrócić rozbuchane przejazdy służbowe, np. opisywaną na naszych łamach „kolejarską taksówkę”, czyli linię wydłużoną specjalnie dla kolejarzy do miejscowości Bobrowniki. – Musimy dowiedzieć się, dlaczego zawiesza się reformatora. Nie odpuścimy tej sprawy – mówił radny Marcin Święcicki (PO).

O zawieszonym prezesie ostro wypowiadał się marszałek Adam Struzik (PSL).– Od początku prezes stwarzał konflikty w spółce. Jakub Majewski chciał tworzyć centrum kryzysowe? To trzeba było robić, a nie tylko mówić – mówi Adam Struzik.

Według Jakuba Majewskiego, każdy jego pomysł oprotestowywali związkowcy i rada nadzorcza. – Prezes ma wizje, ale też problem z ich realizacją. Duża wiedza na temat przewozów regionalnych to za mało. Trzeba przekonać innych do swoich pomysłów – mówi przewodniczący rady nadzorczej Waldemar Kuliński (kojarzony z PSL).

Czy Majewski będzie odwołany? Decyzja zapadnie w piątek podczas zebrania rady nadzorczej spółki. Na stronie www.siskom.waw.pl można podpisać apel w sprawie przywrócenia Jakuba Majewskiego.

Źródło: Życie Warszawy

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Fankol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Maj 2008

PostWysłany: 17-11-2009, 12:58    Odpowiedz z cytatem

mam naprawdę dosyć tej taniej propagandy uprawianej przez chyba środowisko PO na temat Pana Majewskiego oto garść faktów.

Jakub Krzysztof Majewski (ur. 1976)

1. Firma: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o. (Warszawa, KRS 0000206762) od 2008-12-03 do teraz

1. Stanowisko: Członek Zarządu od 2008-12-03 do teraz


Osoby występujące w KRS w związku z tą organizacją w tym samym czasie:
Krzysztof Bugla, Tadeusz Gajewski, Piotr Machlejd, Jerzy Obrębski, Grzegorz Pietruczuk, Krzysztof Skolimowski i Leszek Walczak.
Osoby występujące w KRS w związku z tą organizacją w innym czasie (nierównocześnie):
Krzysztof Celiński, Leszek Cybulski, Piotr Galas, Michał Hamryszak, Anna Olbrycht, Paweł Pitera, Stanisław Plewako, Paweł Przychocki, Ludwik Rakowski i Henryk Wójcik.

2. Firma: Instytut Rozwoju i Promocji Kolei Sp. z o.o. (Warszawa, KRS 0000256119) od 2006-04-27 do teraz

1. Stanowisko: Prezes Zarządu od 2006-04-27 do teraz


Osoby występujące w KRS w związku z tą organizacją w tym samym czasie:
Piotr Rachwalski.
3. Firma Koleje Mazowieckie
członek rady nadzorczej KM od kwietnia 2007

Dokonania Pana Majewskiego:
"Niech Was nie zmyli nazwa "instytut". IRiPK to w rzeczywistości komercyjny podmiot gospodarczy (spółka z o.o.), którego prezes zarządu Jakub Majewski (kreujący się w mediach na kolejowego eksperta) zasiada w radzie nadzorczej Kolei Mazowieckich.

IRiPK prowadzi działalność komercyjną (np. badanie potoków podróżnych, konstrukcja rozkładów jazdy, marketing przewozów kolejowych itp.) na rzecz spółek kolejowych, w tym Kolei Mazowieckich:

- Przygotowanie kampanii promocyjnej nowego połączenia kolejowego Sierpc - Kutno oraz Płock - Warszawa poprzez akcję plakatową oraz kolportaż ulotek z rozkładem. Akcję przygotowano na zlecenie Spółki Koleje Mazowieckie.

- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej nowe taryfy kolejowe na trasie Radom - Drzewica. Przygotowanie plakatów oraz ulotek z nową taryfą - projekt przygotowany dla Spółki Koleje Mazowieckie.

- Akcja promocyjna wspierająca rewitalizację linii Kutno - Płock. Przygotowanie plakatów z rozkładem jazdy - projekt przygotowany dla Spółki Koleje Mazowieckie.

- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej nowe, uruchamiane od września połączenie Radom-Drzewica, oraz Siedlce-Siemiatycze. Przygotowanie akcji plakatowej, ulotek z rozkładem jazdy, współpraca z mediami i samorządami lokalnymi - projekt przygotowywany dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

- Działania na rzecz promocji bezpośredniego połączenia kolejowego Ostrołęka-Warszawa. Przygotowanie plakatów i akcji promocyjnej w mediach lokalnych - projekt przygotowywany dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Przypominam...
Prezes spółki z o.o. "Instytut Rozwoju i Promocji Kolei", która prowadzi komercyjną działalność na rzecz Kolei Mazowieckich i od tych KM otrzymuje za to pieniądze jest jednocześnie członkiem rady nadzorczej tychże Kolei Mazowieckich! Czyż to nie modelowy przykład konfliktu interesów, a nawet zakamuflowanej korupcji?"
źródło: Infokolej.pl

I tak:1. Pan Majewski nie jest kandydaturą apolityczną jest człowiekiem marszałka Szprendałowicza, jego rodzina jest wysoko w strukturach samorządowych PO.
2. Zasiadał w radach nadzorczych dwóch KONKURENCYJNYCH firm rywalizujących o pieniądze od tego samego płatnika za te same usługi a konkretnie od ZTM Warszawa już to jest chyba nielegalne.
3. Jego aktywność jako członka zarządu owych spółek była ZEROWA tzn. zero wniosków własnych.
4 Jego wiedza na tematy specyficznie kolejowe tj. wykraczające poza sferę "zwykłego" zarządzania np. gospodarka taborem, planowanie obiegów jest ŻADNA patrz wypowiedzi dla prasy czy SPRZECZNE z przepisami PLK czy nawet ze sobą nawzajem wydane zarządzenia.
5. Tzw. pomysły "własne" pana Majewskiego np.Ekspresy Regionalne -pomysł znany od czasów PR Mazowiecki czyli pociągi Regio+, nazwa niemiecka wzięta z DB Regio

Żądajmy publicznego konkursu na Prezesa KM gdzie w wymaganiach będzie warunek doświadczenia w pracy jak i odpowiedniego wykształcenia. Pan Majewski to zamiana "betonu" PSL na "beton" PO tylko w ładniejszym opakowaniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 17-11-2009, 19:15    Odpowiedz z cytatem

I jakie konkretnie z Twojego tekstu mają wynikać zarzuty dla Majewskiego? Półki co przedstawiasz zbiór insynuacji.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Fankol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Maj 2008

PostWysłany: 17-11-2009, 20:40    Odpowiedz z cytatem

Sheva17 Jakich insynuacji ? Dla Ciebie wyciąg z KRS czy oficjalna informacja rzecznika KM z kwietnia 2007 to są insynuacje? czy może informacje zebrane przez Krychę przedstawione w innym wątku? Czy może zrządzenia Pana Majewskiego?Zapraszam do najbliższej lokomotywowni KM lub do Centrali można się tam z nimi zapoznać o ile znasz przepisy ruchowe PLK i jesteś wstanie je ocenić merytorycznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 17-11-2009, 21:51    Odpowiedz z cytatem

Co nie podoba się prezes Majewski bo kazał zadbać o swój estetyczny wygląd niektórym pracownikom biurowym. Nie podoba się, że narzuca nowe standardy, które wszędzie w biurach obowiązują tylko nie na kolei. Przychodzenie do pracy w biurze w garniturze sprawia ogromną trudność a nawet przykrość różnym zapyziałkom kolejowym. Kobiety też narzekają bo w biurze trzeba wyglądać elegancko a nie w wełnianym rozciągniętym sweterku. Teraz już wiem dlaczego pracownicy KM przyjeżdżają do pracy tak wcześnie i nie chca zmiany w rozkładzie jazdy. Kobiety chcą tak jak do tej pory bo mają wymówkę, że ona by musiała o 3 rano obudzić się aby zadbać o siebie bo ma pociąg do roboty na 7 rano i nie zdąży uczesać się i zrobić makijażu itd. No cóż jeśli chce aby jak najszybciej wrócić z pracy to i chce jak najwcześniej zacząć. A po powrocie do swojej zapyziałej miejscowości trzeba krowy wydoić i świniom żreć dać. A nie myśleć o tym, że jutro trzeba dobrze w biurze wyglądać i nie cuchnąć.
Od pacownicków niebiurowych jakoś nie słychać aby narzekali na przesunięcie godzin przyjazdu pociągów. Słychać od związkowców, którzy wykonują etatową pracę biurową a dojeżdżają z zadupia kilkadziesiąt kilometrów do stolicy.
To przeciwnikom przeszkadza. Byłem kiedyś kilkanaście minut w tym biurowcu kilka tygodni przed utworzeniem KM (wówczas był to Zakład Mazowiecki). Widziałem tych ludzi, którzy tam pracują w biurach. Tak, nadal pracują bo po utworzeniu KM otrzymali gwarancję zatrudnienia na KM. Toż to jak nie jakiś z wyglądu twarzy pijak to jakaś młoda babina wiejska chodząca po schodach i korytarzu w kapciach. Ogółem szczyt buractwa. Ogarnijcie się wreszcie i przestańcie robić dziadostwo, pensji słabych nie macie. Są młodsi chętni na wasze miejsca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20-11-2009, 15:21    Odpowiedz z cytatem

Koleje Mazowieckie: Jakub Majewski odwołany!

Niestety nie potwierdziły się informacje z początku bieżącego tygodnia o tym, że zawieszony prezes Kolei Mazowieckich, zostanie przywrócony na stanowisko. Przewoźnik wydał właśnie oficjalny komunikat, w którym poinformował, że decyzją rady nadzorczej spółki, Majewski został dzisiaj odwołany.

W komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej Kolei Mazowieckich czytamy:

Rada Nazdorcza Kolei Mazowieckich podjęła uchwałę o odwołaniu Pana Jakuba Majewskiego z funkcji Prezesa Zarządu Spółki z dniem 20 listopada 2009 roku. Rada dziękuje Prezesowi Majewskiemu za jego dotychczasową pracę.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 20-11-2009, 18:20    Odpowiedz z cytatem

Beton zatriumfował!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl