Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Pracownicy PR Wrocław boją się utraty pracy
Autor Wiadomość

Wrocławiak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sie 2008

PostWysłany: 22-09-2014, 17:28    Odpowiedz z cytatem

Cytat z Kuriera Kolejowego:

kondi
Pewnie chodzi o pozostawienie Sekcji w Jeleniej Górze!!!. Brawo Panie Dyrektorze Zakładu we Wrocławiu. Pracowników z działu ruchu się będzie przenosić, a administrację się pozostawi. DLACZEGO?. ....

Właśnie zaczęło się przygotowanie wręczania wypowiedzeń zmieniające miejsce pracy tj. z Jeleniej Góry do Wrocławia Exclamation . Opracowana punktacja przez Dyrektora PR Wrocław, która nie została zaakceptowana przez związki zawodowe PR Wrocław w odczuciu wielu pracowników jest nie sprawiedliwa.
Dla przykładu kierownika pociągu przenosi się do Wrocławia, a konduktora się zostawia. SUPER Exclamation

Panie Marszałku UMWD - z tego co mi jest wiadome często spotyka się pan ze związkami zawodowymi PR. I w tym przypadku warto się spotkać z pracownikami i zapytać się, co sądzą o tej weryfikacji zatwierdzonej bez zgody związków jako ciała doradczego Exclamation .
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-09-2014, 22:41    Odpowiedz z cytatem

Rozmowa z prezesem KD Piotrem Rachwalskim, m.in. o przejmowaniu pracowników PR Wrocław:

http://wolnadroga.pl/index.php?s=7&n=318878

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 30-09-2014, 12:58    Odpowiedz z cytatem

Panie Prezesie wypowiedź super Exclamation
Odnośnie przejmowania pracowników PR do KD. Do dnia dzisiejszego "Porozumienie" nie zostało podpisane Exclamation . Stare "Porozumienie", które związki zawodowe PR otrzymały dopiero od Pana Marszałka UMWD, które nie zawierało żadnych istotnych elementów dotyczących warunków pracy zgodnie z KP. Mimo zapewnień Pana Prezesa, Dyrektora PR Wrocław w obecności Marszałka a także Departamentu Infrastruktury, Wydziału Transportu UMWD, że będzie wynegocjowane na piśmie wcześniej nowe ustalone na spotkaniu te "Porozumienie". Nie ma tego do dzisiaj Exclamation . Właśnie w dniu dzisiejszym są wręczane wypowiedzenia zmieniające miejsce pracy z Jeleniej Góry do Wrocławia mimo braku akceptacji związków zawodowych i wcześniejszych ustaleń z Panem, Marszałkiem oraz Dyrektorem PR Wrocław Exclamation . Zapytam krótko - DLACZEGO Question .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 30-09-2014, 13:21    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, nie podzielam twego entuzjazmu.

Prezes KD mówi:
"Każdy kandydat, dotyczy to także osób, które przechodzą z Przewozów Regionalnych, musi przejść rozmowę kwalifikacyjną. Jeżeli dysponuje odpowiednim doświadczeniem, kwalifikacjami i spełnia nasze oczekiwania, wówczas taką osobę zatrudniamy na okres próbny, aby sprawdzić jej umiejętności. Dla pracowników przyjmowanych z PR upraszczamy naszą typową rekrutację, rezygnując z standardowego okresu próbnego. Uzgodniliśmy także lepsze warunki pierwszej umowy na czas określony, a także dopuściliśmy odstępstwa w wymogach dotyczących wykształcenia. Wszystko to wynegocjowaliśmy i ustaliliśmy na spotkaniach z związkowcami przy udziale Marszałka Jerzego Michalaka."

Mamy więc nierówne traktowanie kandydatów do pracy w KD, polegające m.in. na tym, że byli pracownicy PR są faworyzowani poprzez mniejsze wymagania dotyczące wykształcenia, brak okresu próbnego, lepsze warunki pierwszej umowy na czas określony. Ewidentnie sprawa dla PIP, a nawet dla sądu pracy jak ktoś się uprze. Dziwię się, że związkowcy akceptują taką dyskryminację na kolejowym rynku pracy! Dziwię się również, że prezes Rachwalski nadstawia głowę pod topór, aby udobruchać beton związkowy PR Wrocław. O ile mi wiadomo, zadaniem prezesa KD jest dbać o interesy KD, a nie o interesy PR.

Co na to pracownicy i związki zawodowe z KD? Godzicie się na to, aby być gorzej traktowani niż nowi pracownicy, którzy przyszli z PR?

Polecam:
Zakaz dyskryminacji przyszłych pracowników w czasie rekrutacji
Dyskryminacja w zatrudnieniu - nierówne traktowanie pracowników

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 30-09-2014, 14:27    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dolnoślązak, nie podzielam twego entuzjazmu.

Beatrycze, nie chodzi tu o dyskryminacje. Pracownicy PR Wrocław, którzy zamierzali przejść do nowego Pracodawcy na podstawie negocjowanego 'Porozumienia" dotyczyło wykwalifikowanych zawodów, takich jak maszynista, kierownik pociągu. Tych stanowisk na "ulicy", czy w Pośredniaku się nie znajdzie. I efekt jest taki, że na dzień dzisiejszy tylko (ochrona danych) niewielu zdecydowało się przejść z PR do KD. Gdyby weszło w życie te "Porozumienie" , to wówczas z pewnością więcej byłoby chętnych do pracy w KD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 30-09-2014, 14:38    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, takie "porozumienie" oznaczałoby przejście pracowników z PR do KD z automatu, bez żadnej weryfikacji. Tymczasem w KD opracowano procedurę rekrutacji, która powinna obowiązywać wszystkich bez wyjątku:

https://www.kolejedolnoslaskie.eu/sites/default/files/procedura_rekrutacji.pdf

Nawet najbardziej wykwalifikowany pracownik PR powinien przejść wszystkie etapy rekrutacji, tak aby kadra kierownicza KD wiedziała kogo zatrudnia i z kim będzie miała na co dzień do czynienia. To chyba oczywiste?

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 01-10-2014, 08:14    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Mamy więc nierówne traktowanie kandydatów do pracy w KD, polegające m.in. na tym, że byli pracownicy PR są faworyzowani poprzez mniejsze wymagania dotyczące wykształcenia, brak okresu próbnego, lepsze warunki pierwszej umowy na czas określony.

Byłbym daleki od tak radykalnych wniosków. Przejścia do KD wiążą się z przejmowaniem rynku przewozów przez tą spółkę. Naturalnym jest, że osoba, która przez lata wykonywała dane stanowisko nie musi być tak szczegółowo sprawdzana jak tzw. ,,świeżak". Przypomnę, że równe warunki to niekoniecznie takie same warunki. W administracji publicznej też na rozmowę zaprasza się tylko wybrane osoby, a zakres rozmowy dostosowuje się do osoby kandydata. Jeżeli dana osoba ma dobrą opinię i sprawdza się w pracy to naturalnie rozmowa będzie przebiegać inaczej. Straszymy tu PIP-em i sprowadzamy prawo do absrdu, a nie o to przecież chodzi.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-10-2014, 14:38   

Cytat:
Naturalnym jest, że osoba, która przez lata wykonywała dane stanowisko nie musi być tak szczegółowo sprawdzana jak tzw. ,,świeżak".

Niekoniecznie. W zawodach typu kierowca/maszynista/pilot gdzie wymagany jest refleks, szybkie podejmowanie decyzji, które mogą uratować życie/zdrowie nie tylko prowadzącego pojazd ale i pasażerów a także zdrowie i odporność na stres szczegółowe sprawdzenie profilu kandydata wraz ze sprawdzeniem jego zdrowia (testy wysiłkowe EKG, spirometria, badania okresowe) a także testy psychologiczne niejako mogą zweryfikować czy maszynista/kierownik nadal nadaje się do pracy. Jest to szczególnie ważne po tzw "incydencie trzebnickim" gdzie okazało się jak stan zdrowia załogi pociągu KD wpłynął na zdarzenie jakie miało miejsce Smile
Powrót do góry

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-10-2014, 15:46    Odpowiedz z cytatem

sheva17, niestety nie masz racji. Co innego przejmowanie rynku, a co innego przejmowanie pracowników. Jedno nie jest tożsame z drugim! Polski Bus i Ryanair sukcesywnie przejmują rynek i pasażerów kolei. Czy ktoś oczekuje od Polskiego Busa i Ryanaira, żeby zatrudniali kolejarzy?

Przed zatrudnieniem pracownika pracodawca MUSI skierować go na obowiązkowe wstępne badania lekarskie. Jeśli kandydat do pracy przejdzie te badania pozytywnie dopiero wtedy pracodawca może go zatrudnić, tzn. podpisać z nim umowę o pracę (badania lekarskie zlecone przez poprzedniego pracodawcę są nieistotne!). Tak mówi prawo pracy. I tak mówię ja - prywatny pracodawca. Przejmowanie przez KD pracownika z PR niejako z automatu (jak to określiła Beatrycze), bez badań i weryfikacji jego przydatności to złamanie prawa pracy i działanie na szkodę spółki. No ale prezesowi Rachwalskiemu nie trzeba tego tłumaczyć, bo sam był prywatnym pracodawcą.

Ponadto nie może być tak, że KD faworyzują tylko pracowników PR. A co jeśli do pracy w KD zgłosi się osoba posiadająca niezbędne kwalifikacje i uprawnienia, ale wcześniej pracowała np. w PKP IC? Zostanie odprawiona z kwitkiem, bo ci z PR są faworyzowani?

Ludzie, ogarnijcie się trochę! To co proponuje prezes KD i związkowcy PR to kumoterstwo w krystalicznej postaci! A takie praktyki na kolei od 9 lat piętnujemy na tym forum! Deklaracje prezesa KD na łamach "Wolnej Drogi" o faworyzowaniu pewnej grupy kandydatów do pracy de facto dają podstawy każdemu z nas do wystąpienia do sądu pracy przeciwko KD, o czym w artykule:

Zakaz dyskryminacji przyszłych pracowników w czasie rekrutacji

W przypadku KD mamy do czynienia z dyskryminacją kandydatów do pracy ze względu na poprzednie miejsce pracy! Nie pracowałeś w PR - jesteś gorszy i nie chcemy cię w KD. Albo zatrudnimy cię, ale na gorszych warunkach. PIP miałaby tutaj szerokie pole do popisu...

Dlatego proponuję, aby każdy kandydat do pracy w KD z tzw. ulicy wydrukował sobie ze strony "Wolnej Drogi" (plus screen strony, bo mogą usunąć!) wywiad z prezesem KD i w przypadku odrzucenia jego aplikacji udał się z tym do sądu pracy z zarzutem dyskryminacji w czasie rekrutacji. Słowa prezesa KD o faworyzowaniu pracowników PR będą w sądzie koronnym dowodem przeciwko KD.

Dodam jeszcze, że jakieś dziwne uzgodnienia pomiędzy KD a PR w kwestii polityki kadrowej nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego! Ale teraz jest już za późno. I prezes KD i związkowcy PR dali przysłowiowej d... Jeśli jednak było to świadome działanie prezesa Rachwalskiego to gratuluję mu przebiegłości, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. A ciemna masa związkowa PR, no cóż, daliście się podpuścić i zostaliście z ręką w nocniku. Bo KD nie mają teraz wyjścia - muszą prowadzić normalną rekrutację i zatrudniać na jednakowych zasadach, bez dyskryminacji czy faworyzowania kogokolwiek.

Reasumując mój przydługi wywód: tak jak kandydat do pracy w KD nie może być dyskryminowany dlatego, że wcześniej pracował w PR, tak samo z tego powodu nie może być faworyzowany!

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01-10-2014, 20:26    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Straszymy tu PIP-em i sprowadzamy prawo do absrdu, a nie o to przecież chodzi.


sheva17, masz rację. Czy zaproponowanie pracy dla maszynistów, kierowników pociągu z PR do KD jBeatrycze jest "kumoterstwem" kwalifikującym się do Sądu Pracy Question . Przecież ci ludzie mają po 20-30 i więcej lat w tych zawodach Exclamation . Czy r racji "zjedzonych" lat w różnych strukturach P.K.P. nie należy się im odrobina szacunku za ich wytrwałość i duże poczucie obowiązku w wypełniani powierzonej do tej pory misji Question .


Cytat:
Przejmowanie przez KD pracownika z PR niejako z automatu (jak to określiła Beatrycze), bez badań i weryfikacji jego przydatności to złamanie prawa pracy i działanie na szkodę spółki.


Pirat, przejmowani pracownicy z PR do KD przechodzą obowiązkowo badania lekarskie w tym badania psychologiczne Exclamation . Od tego nie ma odstępstwa Exclamation . I tacy pracownicy PR już to zrobili. Ba Exclamation . Byli na rozmowach kwalifikacyjnych w KD. I moim zdaniem nie ma tu żadnego "kumoterstwa" pomiędzy Prezesem KD a jak to nazwałeś "ciemną masą związkową PR" Exclamation .


Cytat:
Ponadto nie może być tak, że KD faworyzują tylko pracowników PR. A co jeśli do pracy w KD zgłosi się osoba posiadająca niezbędne kwalifikacje i uprawnienia, ale wcześniej pracowała np. w PKP IC? Zostanie odprawiona z kwitkiem, bo ci z PR są faworyzowani?


Pan Prezes z pocałowaniem przysłowiowej ręki, przyjmie na tych samych zasadach również maszynistów, czy kierowników pociągu z IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 01-10-2014, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Pirat, co za stek bzdur!!!!!!!!!
Szukałeś kiedyś pracy? Zdajesz sobie sprawę, jak wygląda w tej chwili rynek? Wszyscy pracodawcy chcą przyjąć pracownika z doświadczeniem, aby nie wydawać pieniędzy na jego przeszkolenie oraz zminimalizować ryzyko popełnienia różnych błędów, które w tej branży mogą skończyć się nawet katastrofą kolejową! To jest jak najbardziej logiczne rozumowanie. Po co przyjmować ludzi z ulicy i wysyłać ich na Bóg wie ile szkoleń? Wystarczy zatrudnić pracownika z doświadczeniem i wszystkimi uprawnieniami. To jest jak najbardziej kierowanie się szeroko pojętym dobrem spółki i takie działania popieram.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-10-2014, 20:54    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, dzięki za wyjaśnienia. Mój komentarz odnosił się do słów prezesa KD, który powiedział, cytuję:

"Każdy kandydat, dotyczy to także osób, które przechodzą z Przewozów Regionalnych, musi przejść rozmowę kwalifikacyjną. Jeżeli dysponuje odpowiednim doświadczeniem, kwalifikacjami i spełnia nasze oczekiwania, wówczas taką osobę zatrudniamy na okres próbny, aby sprawdzić jej umiejętności. Dla pracowników przyjmowanych z PR upraszczamy naszą typową rekrutację, rezygnując z standardowego okresu próbnego. Uzgodniliśmy także lepsze warunki pierwszej umowy na czas określony, a także dopuściliśmy odstępstwa w wymogach dotyczących wykształcenia. Wszystko to wynegocjowaliśmy i ustaliliśmy na spotkaniach z związkowcami przy udziale Marszałka Jerzego Michalaka."

Mamy faworyzowanie pracowników PR czy nie mamy? Usprawiedliwieniem tego (nie bójmy się nazwać rzeczy po imieniu) kumoterstwa nie może być staż na kolei, wiek kolejarzy z PR i ich niskie wykształcenie czy bezrobocie w regionie. A co z młodymi po szkole, którzy chcieliby pracować na kolei? Gdzie mają zdobyć doświadczenie i kwalifikacje w kolejowym fachu? Na zmywaku z Londynie czy na "śmieciówce" w supermarkecie? A może na bezrobociu? Kto zastąpi starych kolejarzy jeśli nie będzie dopływu "świeżej krwi"? Średnia wieku w PR przekracza 50 lat, co oznacza, że młodzież (do 35 lat) stanowi zaledwie 7% załogi (źródło: raport roczny PR). Chcecie to samo zrobić z KD?

Teraz w pociągach KD jest przynajmniej na kim oko zawiesić - widuję młode, ładne, sympatyczne konduktorki. I niech tak zostanie!

voyager1231, dotąd KD świetnie radziły sobie bez kolejarzy z innych spółek (wyjątek stanowią maszyniści). Większość konduktorów KD to młodzi ludzie, dla których jest to pierwsza praca na kolei lub pierwsza praca po szkole. Dzięki temu załoga KD od początku była i jest chwalona przez pasażerów, ponieważ nie jest skażona pekapizmem, niedasizmem i betonizmem, czego nie można powiedzieć o załodze PR z rodowodem PKP.

W interesie KD jest przede wszystkim zatrudnianie młodych ludzi, "wychowanie" sobie załogi, a nie pozyskiwanie roszczeniowego, związkowego betonu ze spółek PKP i postPKP, który za kilka lat i tak odejdzie na wcześniejszą kolejarską emeryturę, ale do tego czasu zdąży nadwyrężyć wizerunek KD pekapistycznymi nawykami, których pasażer KD nie zdzierży, bo odwykł już od "norm" PKP.

Zresztą, z tego co pamiętam sam jesteś młody i poszedłeś do pracy na kolej zaraz po szkole. Więc nie zarzucaj mi, że gadam bzdury! Nie trzeba kończyć kolejowych uniwersytetów, ani mieć 30 lat stażu pracy w PR, żeby kontrolować i sprzedawać bilety w pociągu KD. Zrobi to każdy średnio inteligentny człowiek zgarnięty z ulicy, po krótkim przeszkoleniu.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 02-10-2014, 21:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A co z młodymi po szkole, którzy chcieliby pracować na kolei? Gdzie mają zdobyć doświadczenie i kwalifikacje w kolejowym fachu? Na zmywaku z Londynie czy na "śmieciówce" w supermarkecie? A może na bezrobociu? Kto zastąpi starych kolejarzy jeśli nie będzie dopływu "świeżej krwi"? Średnia wieku w PR przekracza 50 lat, co oznacza, że młodzież (do 35 lat) stanowi zaledwie 7% załogi (źródło: raport roczny PR). Chcecie to samo zrobić z KD?


Pirat, absolutnie NIE. Tylko "stara" kadra może nauczyć młodych ciężkiego i odpowiedzialnego "fachu" kolejowego.

Cytat:
Teraz w pociągach KD jest przynajmniej na kim oko zawiesić - widuję młode, ładne, sympatyczne konduktorki. I niech tak zostanie!


A tego nie neguję Very Happy . To prawda. Ale te "starsze" panie (np. kierowniczki pociągu) również chcą nadal pracować. Bo niejedna w wieku powyżej 30 lat ma małe dzieci.

Cytat:
Dzięki temu załoga KD od początku była i jest chwalona przez pasażerów, ponieważ nie jest skażona pekapizmem, niedasizmem i betonizmem, czego nie można powiedzieć o załodze PR z rodowodem PKP.


Nie wszystkich można wrzucić do jednego worka Exclamation . Są również wartościowi pracownicy nie skażonych "pekapizmem, niedasizmem i betonizmem", "związkowego betonu ze spółek PKP ".

Cytat:
Nie trzeba kończyć kolejowych uniwersytetów, ani mieć 30 lat stażu pracy w PR, żeby kontrolować i sprzedawać bilety w pociągu KD. Zrobi to każdy średnio inteligentny człowiek zgarnięty z ulicy, po krótkim przeszkoleniu.


Pirat, nie do końca masz rację. Prowadząc pociąg (maszynista, kierownik pociągu) trzeba obowiązkowo przejść dość długotrwały system szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami UTK, P.K.P. itd. I na tą chwilę w KD nie tylko brakuje maszynistów, ale również kierowników pociągu, którzy posiadają odpowiednie zezwolenia wydane przez UTK Exclamation .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 03-10-2014, 11:20    Odpowiedz z cytatem

1. @Pirat nie myl przejmwania rynku w sensie ekonomicznym w wyniku trafnej polityki handlowej z przejęciem administracyjnym po powierzeniu linii do obsługi.

2. Ważnym kryterium jest też doświadczenie, to atut pracowników PR-ów. Badania medyczne wszyscy powinni przejść, ale kwalifikacje ludzi z PR-ów to rzecz oczywista. Owszem są wyjątki, ale nie zmienią one reguły. Dlatego najlepszym wyjściem w sensie prawnym byloby przejęcie przez KD całego wojewódzkiego zakładu PR-ów, wtedy mielibyśmy do czynienia z przjęciem pracownika z 23' K. P.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 03-10-2014, 12:10    Odpowiedz z cytatem

@Pirat Oczywistą oczywistością jest,że pracownicy PR szczególnie maszyniści i kierownicy poć.bedą faworyzowani przy przyjeciu ich do pracy w KD i nie ma w tym nic dziwnego,normalna praktyka biznesowa bo nowy pracodawca oszczedza w ten sposób czas i pieniądze.@sheva17 dokładnie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl