Dziś za to IC zaplanowało przejście ED250 z EIP przyjeżdżającego z Warszawy do Krakowa 10:06 na EIP Kraków - Gdynia odj. 10:09. Warszawa i tak przyjechała 9:58. Rezultat? 10:09 odjechał o 10:43, a więc 34 min po planowanym odjeździe. Oficjalny powód? "Utrudnienia w prowadzeniu ruchu kolejowego", a wg portalu pasażera (PLK) "opóźnienie z winy innego zarządcy infrastruktury" (jakiego?).
Do zachodniej opóźnienie zmalało do 20 min, ale zaraz na centralnym PLK dołożyła swoje. Przesiadkę na Białystok zaplanowano na Centralnym zamiast na Wschodnim i Białystok wypuszczono pierwszy, tym samym opóźniając EIP jeszcze bardziej. Ostatecznie ledwo zdążyłem na Regio Gdynia - Iława - Olsztyn, a załoga Regio nawet nie została poinformowana, ile osób zgłaszało przesiadkę. Cóż, jaki kraj, takie PREMIUM...
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
W listopadowej korekcie brak możliwości wyjazdu z Kędzierzyna w stronę Raciborza/Rybnika.
Wszystkie regio Kędzierzyn-Racibórz kursuja przez Sławięcice ze zmianą czoła i obwodnicą Nowa Wieś - Stare Koźle.
PILECKI z pominięciem KK i dodatkowym postojem w Sławięcicach, na odcinku KK-Sławięcice KKA (w przypadku rannego pociągu trochę bez sensu bo KKA odjeżdża 6:32 podczas gdy 6:31 odjeżdża regio do Gliwic w którym po prostu mogłoby być honorowanie biletów).
HALNY i SZYNDZIELNIA z dodatkowym postojem KK Azoty, następnie przejazd przez KK po torach towarowych za peronem 4 i powrót na stałą trasę na posterunku Kłodnica.
Dla zaliczaków ortodoksów ciekawe okazja do przejażdżki wiaduktem przy posterunku Kłodnica (o ile czynny będzie akurat ten tor a nie drugi).
Kto układa ten rozkład jazdy. IC Mewa potrzebuje 22 minuty aby przejechać odcinek z Poznania do Opalenicy a według rozkładu ma jechać 36 minut. Skład przyjeżdża do Opalenicy 15 minut przed czasem i stoi bez sensu.
Kto układa ten rozkład jazdy. IC Mewa potrzebuje 22 minuty aby przejechać odcinek z Poznania do Opalenicy a według rozkładu ma jechać 36 minut. Skład przyjeżdża do Opalenicy 15 minut przed czasem i stoi bez sensu.
Niestety w dobie monopolu PKP PLK na rozkład jazdy tak to wygląda. Zarządca infrastruktury nie chce płacić za ewentualne opóźnienia pociągu i stąd te kilkunastominutowe postoje handlowe czy czas jazdy nieadekwatny do prędkości danego odcinka. Z roku na rok wygląda to coraz gorzej
zw1, Prawda.Pod koniec kwietnia jechałem IC Mewa do Szczecina.Pociąg odjechał z zachodniej z 75 minutowym opóznieniem a w Rzepinie był 2 minuty przed czasem .Także widać jakie są rezerwy czasowe narzucone przez PLK.
Rząd wprowadził limity w transporcie publicznym od soboty 30% miejsc siedzących i stojących albo 50% miejsc siedzących prowadził ostre restrykcje prowadził znów Zostańcie w domu więc w tym rozkład jazdy mogą być ograniczenia połączeń znów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum