Na Tarnowskie Góry jest wpisane 8 par pociągów po to, aby pokazać takt w tym kierunku. W wykazie nie ujęte są pociągi do Kluczborka i Lublińca. Razem z Kluczborkiem i Lublińcem z Katowice przez Bytom na Tarnowskie będzie kursowało tak jak teraz 16 par pociągów.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-08-2010, 10:34
Jest wpisane 8 pociągów, bo tyle tylko ma kursować z Katowic w stronę TG. Zakładając, że na Wieluń puszczą 2 pociągi (rano i wieczorem) to mamy 6 pociągów z Katowic w kierunku Lublińca. Średnio co 4 godziny. Brawo dla ŚZPR i UMWŚ!
Tłumaczę Ci, że nie. Wykaz, który dał rynek kolejowy zawiera końcówki minut na wszystkie kierunki z Katowic. Są tam ujęte pociągi tylko w relacji Katowice - Tarnowskie Góry. Nie ma pociągów do Kluczborka, Lublińca i Wielunia, żeby na wykazie nie robić zamieszania. Na spotkaniu w sprawie nowego rozkładu jazdy pani Renata Rogowska powiedziała cytuję:
"Na trasie z Katowice do Tarnowskich Gór i dalej planujemy 16 par pociągów czyli jak w rozkładzie jazdy 2009/2010"
W śląskim w nowym rozkładzie jazdy zlikwidowane zostaną jedynie dwa nocne pociągi na trasie Katowice - Tychy Miasto.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-08-2010, 13:04
To aż 8 pociągów ma kursować w relacji Katowice - Tarnowskie Góry!? Czyli i tak źle i tak niedobrze, przynajmniej z obecnym czasem przejazdu z TG do Katowic.
To chyba jakiś żart. 8 par pociągów relacji Katowice-T.G. ŚZPR już chyba zwariował.
Już teraz frekwencja w pociągu R-619 relacji K-TG. jest niezadowalająca, a oni uruchamiają ich 8 par. Prognozuję że te pociągi wylecą w perwszej korekcie RJ.
Wysłany: 06-08-2010, 21:08 Wstępny zarys rozkładu jazdy 2010/2011
Czy ktoś może wie jaka będzie sytuacja w Cieszynie? Czy zmieni się liczba pociągów do Zebrzydowic, Czechowic - Dziedzic i Katowic? Czy pociagi do Czechowic - Dziedzic zostaną oficjalnie "wydłużone" do Oświęcimia?
Z tego wynika, że będzie jak w starym rozkładzie, również 8 par pociągów na trasie Katowice - Oświęcim. Niebezpieczna jest ta minutówka (22) dla Odjazdów z Katowic do Oświęcimia!! Ludzie kończący pracę, studenci oraz uczniowie zawsze tak prawie zdążali na pociągi np. o godz. 15.35, 14.32, 11.38, 12.38, etc. I to było dobre, teraz jeśli pociągi będą jeździły 22 min. po pełnej sądzę, że frekwencja znacznie spadnie!!!!
Mam tylko nadzieję, że nie o 12.22, 14.22 i 15.22... bo to będzie rzeźnia. Już rozmawiałem z kilkoma osobami, które są raczej za opóźnieniem tych pociągów np. na 12.45, 14.45, 15.45 do Oświęcimia.
Jestem ciekaw , czy R - 43020 z Katowic odjedzie o 6.22 , czy też 7.22 ? Obecnie R - 43020 i 43022 jest dla nikogo . Moja propozycja odjazdu z Katowic dla R- 43020 jest około 5.55 tak , żeby był w Oświęcimiu okolo 6.40 . Natomiast R - 43022 z 8.31 na 13.35 lub 17.35 .
Witam,
Według informacji przesłanych mi przez Małopolski ZPR pociąg Bohumin - Kraków gł- Bohumin (3050/3051) pojedzie w Rj 2010/2011 trasą przez: Skawinę , Kalwarię Zeb.Lanck., Wadowice, Bielsko Biała.
No raczej niestety nie pojedzie przez Cieszyn. Chociaż przez Kalwarię i Bielsko, jesli będzie się miał zatrzymywać tak jak w tym roku na wszystkich stacjach i przystankach to pojedzie horrendalnie długo, no i na 100% będzie gorzej z frekwencją
co do frekwencji wydaje mi się że będą 3 fale (tak jakby były 3 pociągi)
Kraków - KZL - pierwsza fala
KZL (Wadowice) - Bielsko - druga fala
Bielsko - Czechowice - Zebrzydowice - trzecia fala, i w Zebrzydowicach gdyby było skomunikowanie na przykład na pociąg Katowice - Cieszyn obustronne przesiadki
_________________ wolność słowa - nie blokować SKALNICY!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum