Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
[PR] Modernizacja EZT
Autor Wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 12-11-2010, 14:59   [PR] Modernizacja EZT Odpowiedz z cytatem

Przewozy Regionalne zmodernizują 188 ezetów

Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg nieograniczony na wykonanie napraw rewizyjnych z modernizacją 188 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 78 793 514,38 zł netto.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Zadanie nr 1. Naprawy 70 szt. taboru serii EN57 – naprawy rewizyjne wraz z modernizacją 70 ezt serii EN57;
2) Zadanie nr 2. Naprawy 65 szt. taboru serii EN57 – naprawy rewizyjne wraz z modernizacją 65 ezt serii EN57;
3) Zadanie nr 3. Naprawy 39 szt. taboru serii EN57 – naprawy rewizyjne wraz z modernizacją 39 ezt serii EN57;
4) Zadanie nr 4. Naprawy taboru serii EN71 i ED72 – naprawy rewizyjne wraz z modernizacją 5 ezt serii EN71 i 9 ezt serii ED72.
Oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części.

Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – działalność prowadzona na potrzeby przedmiotowego zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia – wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał naprawy okresowe (naprawy rewizyjne lub główne) co najmniej 10 ezt;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi urządzeniami:
a) urządzenie do komputerowego testowania hamulców w ezt – 1 sztuka;
b) urządzenie do pomiarów nacisków kół na szynę z eliminacją tarć wewnętrznych układów
odsprężynowania (tzw. waga) – 1 sztuka;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Wykonawca musi się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub posiadaniem zdolności kredytowej co najmniej w wysokości co najmniej 10% ceny oferty (lub ofert – jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie).

Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:
1) 115 000,00 PLN – na zadanie nr 1;
2) 107 000,00 PLN – na zadanie nr 2;
3) 64 000,00 PLN – na zadanie nr 3;
4) 29 000,00 PLN – na zadanie nr 4.

Całość zamówienia powinna być wykonana w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Jedynym kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu jest cena (waga 100%). Oferty winny być złożone w terminie do dnia 21 grudnia 2010 r.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 12-11-2010, 16:19    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe, jak bedzie wygladac modernizacja tych jednostek. I gdzie trafia po remoncie.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 12-11-2010, 18:11    Odpowiedz z cytatem

Pewnie tak jak w poprzednim przetargu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 12-11-2010, 20:12    Odpowiedz z cytatem

ED72 na AKM?

Ja mam nadzieję że to będzie standard moderny RegioPlus (te około 2000), to chyba najwięcej ile za tą kwotę da się uzyskać.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 12-11-2010, 20:28    Odpowiedz z cytatem

JSB napisał/a:
ED72 na AKM?
Nie, te 2 ED72 mają naprawy główne, pozostała część przetargu to naprawy rewizyjne.

Jak nie możecie znaleźć zakresu tamtych modernizacji to zaraz mogę podlinkować.

edit:
http://tnij.org/pr_naprawy_ezt
(pełny link http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//Zalaczniki_do_ogloszen(PRZETARGI)/MAZOWIECKIE/11%20naprawy%20okresowe%20ezt/SIWZ%20napr%20ezt.pdf )
strona 23

Naprawy rewizyjne z modernizacją EN57 przeprowadza Newag za cenę:
- zadanie 1 - 392 200 zł / szt. (netto)
- zadanie 2 - 372 300 zł / szt. (netto)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 12-11-2010, 22:59    Odpowiedz z cytatem

Najwyższy czas....przynajmniej na taką modernizację, dowiedziałem się, że dzisiaj MZPR wysłał do Katowic EN54-001 w nieważną rewizją. Powodem był brak jakiejkolwiek sprawnej jednostki, podobno wszystkie spoty w MZPR padły...

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 12-11-2010, 23:45    Odpowiedz z cytatem

alojz, to nie ten przetarg. Ten jest w trakcie naprawy i ED72 w zadaniu 1A wraca jako AKM z vmax=120. I wraca do 31.12.2010.

Te 188EZTów pewnie wróci do 31.12.2011

Do tego przetargu nie ma jeszcze SWIZa.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 13-11-2010, 08:53    Odpowiedz z cytatem

REGIOchłopak napisał/a:
EN54-001 w nieważną rewizją.


Co to za jednostka? Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 13-11-2010, 08:56    Odpowiedz z cytatem

Przecież napisałem wyrażnie że podlinkuję zakres tamtych modernizacji. Jestem przekonany ze teraz będzie tak samo.

ED72 są w trakcie napraw głównych z modernizacją do standardu AC/AKM i mają śmigać 130 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 13-11-2010, 11:13    Odpowiedz z cytatem

Koledze chodziło pewnie o EN57-001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 13-11-2010, 11:50    Odpowiedz z cytatem

Czyżby EN57 miał się stać pierwszym pojazdem szynowym, który osiągnie 100 lat nieprzerwanej eksploatacji? To prawie tak jak samoloty B-52, które mają być użytkowane do 2050r Very Happy . Trzeba by znaleźć dojście do głównego projektanta i dać mu jakieś odznaczenie za stworzenie tak trwałej i użytecznej jednostki.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 13-11-2010, 12:18    Odpowiedz z cytatem

No wiesz, EN57-001 w przyszlym roku obchodzic bedzie 50-te urodziny. Najmlodszy zas bedzie juz pelnoletni Smile Moze Przewozy Regionalne jakos to godnie uczcza :-D Na razie EN57 ma tytul najdluzej produkowanej jednostki na swiecie (1961-1993). Nawet w nieistniejacym juz ZSRR jednostki byly czesciej wymieniane.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-11-2010, 14:53   

Cytat:
ED72 są w trakcie napraw głównych z modernizacją do standardu AC/AKM i mają śmigać 130 km/h.


Poważnie? Możecie podać jakieś źródło?
Powrót do góry

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 13-11-2010, 15:08    Odpowiedz z cytatem

Link podałem powyżej (strona 28, punkt 22).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 13-11-2010, 15:37    Odpowiedz z cytatem

mk1992, nie pamiętasz listy zamówień szlaków od PLK? W taborze były rubryki ED72/ED73 ze szlakową wpisaną 120. Nawet już rozkład niektórych IR jest napisany pod ED72 AKM.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 5 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl