Wysłany: 08-12-2010, 19:13 Prezentowe standardy w PKP Intercity
Stanowisko Zarządu PKP Intercity S.A. w sprawie prezentów firmowych i nieodpłatnych świadczeń
Zarząd PKP Intercity S.A. jest świadom faktu, że sukces biznesowy firmy zależy w dużym stopniu od relacji z jej kontrahentami i interesariuszami. Zarządowi PKP Intercity S.A. oraz całemu kierownictwu i personelowi firmy zależy na tym, żeby relacje te opierały się na zasadach przejrzystości, zaufania, efektywności oraz etyki biznesowej.
W celu zachowania najwyższych standardów etycznych będących elementem ładu korporacyjnego oraz w celu uniknięcia potencjalnych konfliktów interesów, Zarząd PKP Intercity S.A. pragnie przedstawić kontrahentom i interesariuszom firmy, stanowisko Zarządu w sprawie prezentów firmowych i nieodpłatnych świadczeń.
Pracownicy PKP Intercity S.A. nie powinni przyjmować prezentów, materiałów marketingowych i promocyjnych, ani innych nieodpłatnych świadczeń, w szczególności zaproszeń, promocji towarów i usług oraz ofert, których wartość przekracza ogólne poczucie stosowności. Jednocześnie Zarząd PKP Intercity S.A. chciałby wskazać na fakt, że nieodpłatne świadczenia i prezenty przekraczające jednorazowo wartość 200 złotych podlegają, zgodnie z ustawą o PIT, obowiązkowi podatkowemu.
Zarząd PKP Intercity S.A. zwraca się do kontrahentów firmy z prośbą o nie przekazywanie pracownikom PKP Intercity S.A. prezentów i innych nieodpłatnych świadczeń. Prośba ta jest szczególnie aktualna w okresie świątecznym.
W opinii Zarządu środki zaoszczędzone na zakupie prezentów świątecznych mogą być w lepszy sposób wykorzystane po przekazaniu ich wyspecjalizowanym fundacjom lub organizacjom pożytku publicznego.
Źródło: PKP Intercity S.A.
_________________ Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum