geordi. A czy ja mówię by robić od zera ja tylko mówię by zrobić potencjały i SWOTy by wskazać błędy. A co do danych to nie mam ale mogę łatwo mieć. Zresztą robienie rozkładu od zera nie ma sensu.
PKM to inicjatywa samorządowa.
A i nie myślcie o liniach tylko o odcinkach więc nie rozkład dla 201 ale dla Gdynia - Kościerzyna.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Załącznik tak dla przypomnienia, możliwe że gdzieś jest tu na forum.
A tak abstrachujac, na rewizji robi sie naprawe ogrzewania, czy tylko patrza czy dziala on/off ? Bo wracalem dzisiaj -923, 26 października miał rewizje w Newagu a grzał tak ekonomicznie powiedziałbym.
Dobre z tym tłuczniem. Dodałbym tylko, że droższy niż pszenica o jakości "chlebowej"
kolej_mapa_pomorskie2010-15.pdf Maks. praca przewozowa
Lipusz - Bytów ma większe szansę na reaktywację niż Pruszcz - Kartuzy - Lębork. Do Bytowa ostatnio jechała Arriva w ramach promowania PKM, na Kwidzyn - Prabuty też ostatnio zawitał SA134 znanej i powszechnie lubianej Arrivy. Niestety Pruszcz - Kartuzy - Lębork jest nieprzejezdny na odcinkach Pruszcz - Stara Piła oraz Sierakowice - Lębork (przed samymi Sierakowicami jest obsunięty nasyp, zaś dalej nie ma torów)
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Spokojnie panowie. Pomarzyć można zawsze ale trzeba bardziej realnie na to patrzeć. W wypadku budowy PKM linia Pruszcz - Kartuzy nie ma sensu. Nie wygeneruje wystarczających potoków podróżnych. Całą drogę złaziłem pieszo, co do stanu technicznego nie było najgorzej ale kto taką trasą pojedzie?
Większy ośrodek to np. Żukowo, ale ta miejscowość powinna mieć jedną stację nie Wschodnie ani Zachodnie tylko Żukowo przesunięte od jakieś 500-800 metrów od Wschodniego w stronę centrum miasta. Ludzie są wygodni, mamy XXI wiek i Żukowo rozwinęło się w inną stronę niż przewidzieli to planiści ponad 100 lat temu. Z Żukowa Zachodniego nikt by nie jeździł bo to jest na uboczu ~1,0 - 1,5 km od centrum. Dalej jadąc mammy Starą Piłe/Niestępowo. Trochę domków wybudowano w ostatnim czasie ale tłumów z tego by nie było. Łapino - budynek dworca w całości zamieszkany, a krawędź peronu to koniec ogródka. Też trochę domów a w zasadzie wypasionych willi i ciężki byłoby tam znaleźć chętnych do korzystania ze standardów jakie oferuje PKP. Dopiero Kolbudy są stacją, która generowałaby większą ilość podróżnych, ale wyłącznie w wypadku gdyby pociąg jechał do Gdańska a nie tylko do Pruszcza. Jadąc dalej Pręgowo i Bielkowo - słabo. W Goszynie sporo bloków postawili ale tory są odgrodzone płotem Ktoś kupił dużą działkę. Straszyn Prędzieszyn też na uboczu. Ponadto między Kolbudami a Straszynem trzeba byłoby wyłożyć więcej kasy na remont. Podkłady często drewniane, zbutwiałe, albo DDRowy szajs, który się kruszy. Ponadto złomiarze mieli żniwa na kilku odcinkach
Pruszcz-Lębork miało by nieco sensu jednakże są ważniejsze odcinki. Z drugiej strony relacja Gdańsk-Wrzeszcz- Lotnisko-Stara Piła-Glincz-Kartuzy-Sierakowice sens by miała.
Co do Żukowa to przydała by się lepsza komunikacja najlepiej gdyńska z centrum do stacji kolejowej.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Kartuzy - Sierakowice moim zdaniem by mogło sporo ludzi wygenerować... Jakaś dobra relacja łączona i dać Sierakowice - Kartuzy Somonino/ Glincz - Gdynia/ Gdańsk i by to miało wtedy sens...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Gdańsk-Glincz-Kartuzy-Sierakowice (lub tym czasowo Somonino zamiast Glincza) tak.
Chodzi o to by jak najszybciej się poruszać a tutaj w zasadzie nie ma sensu tworzyć osobnych relacji dlatego też moim zdaniem Gdynia-Kościerzyna-Chojnice ma większy sens niż Gdynia-Kościerzyna i Kościerzyna-Chojnice.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
yusek, jak ogólnie wygląda sytuacja z przejezdnością: Lipusz-Bytów i dalej, i Kartuzy-Lębork?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Lipusz Bytów ma cały czas ruch towarowy ale prędkości nie są zadowalające (najstarsze szyny na świecie w ciągłej eksploatacji).
Pruszcz-Stara Piła z tego co pamiętam gdzieś zerwało nasyp.
Stara Piła- Kartuzy całkiem spoko.
Kartuzy - Sierakowice nie mam pojęcia jak ale przejezdnie.
Sierakowice-Lębork rozkradzione ale nasypy są całe.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
yusek, a jadąc z Kościerzyny do Bytowa,trzeba zmieniac kierunek w Lipuszu?
Przepraszam że zadaje pytania może głupie, ale to nie moje strony.
[ Dodano: 16-12-2010, 01:12 ] Pawel_15, a dalej za Bytowem to szła linia do Korzybia???
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Tak jeśli chcesz się zatrzymać w Lipuszu lub masz mało czasu.
Nie jeśli chcesz przejechać po rozpadającej się łącznicy pomiędzy Lipusz R31 a Lipusz R32.
Z Bytowem ta akurat linia szła do Korzybia ale była jeszcze linia do Miastka i Lęborka, miała być jeszcze przez Bytów do Słupska. Ale wszystkie oprócz do Korzybia, wzięła Armia Czerwona do poniklowania i zapomniała oddać.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
yusek, te posterunki na początku i na koncu łącznicy Lipusza to istnieją?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum