Wysłany: 04-11-2010, 00:20 Propozycje rozkładu jazdy 2011/2012 dla Małopolski
Witam serdecznie.
Znamy już po części rozkład jazdy 2010/2011. Moim zdaniem nie jest to rozkład doskonały, dlatego myślę że można już podyskutować nad przyszłorocznym rozkładem jazdy dla Małopolski, tym bardziej że przewoźnicy mają czas do wiosny na przedstawienie swoich propozycji.
Zapraszam do dyskusji i propozycji rozkładu tak dla połączeń lokalnych jak i dalekobieżnych dla naszego regionu.
Ja myslę, że temat nie jest zawczesny. Dlatego, że prace nad konstrukcją rozkładu jazdy zaczynają się z początkiem nowego roku, i jeśli chcecie coś zdziałać w swoim regionie, to można już myslec w tym temacie.
To nie mój region ,ale z racji że mam urlop to trochę się nudzę, więc...
Kraków-Zakopane 6 par,
Kraków-Sucha B. 3 pary.
Kraków-Bielsko 4 pary.
Kraków-Krynica 3 pary
Kraków-Tarnów 10 par.
Tarnów-Krynica 4 pary.
Kraków-Jasło p. Stróże,Gorlice 2 pary
Nowy Sącz-Jasło 3 pary p. Gorlice - 3 pary
Kraków-Katowice 5 par.
Kraków-Kielce 3 pary
Kraków-Sędziszów 5 par
oczywiscie musowo Dunajec, Giewont, Orlik oraz druga para taka jak Orlik
Trasy Kraków-Trzebinia-Oświęcim i innych brakujacych nieuwzględniam bo nieznam dokladnych pomiarów frekwencji.
Trochę sie rozmarzyłem...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
@nynuś.
Propozycja relacji Berlin-Zakopane jest bardzo interesująca. Myślę tylko że niema sensu tego pociągu łączyć z TLK Wrocław-Przemyśl, tylko jako Berlin-Kraków Płaszów z grupą wagonów do Zakopanego w sezonie.
Grupa wagonów krakowskich odczepiana w Płaszowie przy okazji manewrów ze zmianą kierunku jazdy, a postój w Głównym ograniczyć do 5-10 minut.
Natomiast do nocnego pociągu TLK Wrocław-Przemyśl możnaby dołączyć grupę 3-4 wagonów z Jeleniej Góry przełączanych we Wrocławiu ze składu warszawskiego (w rozkładzie 2010/2011 są te pociągi idealnie skomunikowane w obu kierunkach)
Pułtuś, na Tarnów-Kraków wystarczy, nie każdy chce kuper swój wozić co parę minut - np. mówie o obecnej kwocie dofinansowania. Można i zrobić 50 par , tylko za co? kosztem innych linii?
[ Dodano: 28-11-2010, 00:41 ] sabatnik, są IR? Są! więc albo zatrzymujemy IR w każdych.... miejscowosciach większych albo Regio...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
@Damian
Nie wiem czy wiesz, ale linia Kraków-Tarnów jest najbardziej popularną linią kolejową w Małopolsce. Na tej lini praktycznie żaden pociąg pusty nie jeździ, ponieważ kolej jest najszybszym środkiem transportu między tymi miastami. Nawet zaryzykowałbym stwierdzeniem że pociągiem można szybciej dojechać z Krakowa do Tarnowa niż samochodem, dlatego na tej trasie niema sensu nic ujmować.
Bardzo mądrze, zabierzmy pociągi na trasie Tarnów - Kraków, gdzie mamy wypchane na maksa pociągi, a w zamian dajmy więcej do Krynicy gdzie będzie po 10 osób na EN57. Przynajmniej na każdej trasie będzie taka sama frekwencja - bardzo niska.
Panowie ja napisałem w ogóle o kursach RELACJI: Kraków-Tarnów, nie ujalem innych jadacych tą trasą.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum