Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Nowe połączenie z Warszawą
Autor Wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 28-12-2010, 15:02    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
LZPR posiada spalinowozy, możesz sprawdzić

xzielak, Proszę o linka.
Cytat:
Masa służbowa SU42 to niespełna 71 ton
Ponad 71 ton, dokładnie 71,3.
Określenie całkowitej masy brutto (przy wyznaczaniu całkowitej masy
pociągu brutto przyjmuje się, że 1 lokomotywa czynna ma masę 100 t).
Cytat:
a dwa wagony typu 111a dadzą całkowitą masę pociągu 150 ton,

Z czynną lokomotywą dwa wagony dają i dadzą 200 brutta do opłaty.
Lok. liczony jak wyżej, każdy wagon to 50 ton brutto.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BvL Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2008
Skąd: Głogów

PostWysłany: 28-12-2010, 17:12    Odpowiedz z cytatem

Wystarczy zapytać wujka google, proszę Smile

stan na 1.12.2010
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=49

cytat:

SM42 108

SU45 064, 069, 164, 202

Ponadto mam info z opolskiego, gdzie ZPR Opole dostały kolejne szynobusy, na dodatek usunięto z rozkładu międzynarodowy regio , więc wszystkie opolskie SU42 są bezrobotne (kolejna potencjalna szansa na oddelegowanie).

W tym wszystkim chodzi o wykorzystanie parku taborowego w postaci SU42. Może ktoś pokusi się o plan delegacji SU42? Wg mnie, skoro na niezelektryfikowanym Dolnym Śląsku rządzą KD ze swoimi szynobusami, a w Opolskim wszystkie sprawne SU42 stoją, można poszukać pieniędzy w innych regionach kraju uruchamiając InterRegio w miastach zapomnianych przez IC, mam na myśli Zgorzelec, Grudziądz, Zamość, Kraśnik no i jak w temacie Zielona Góra

_________________
"Opolskie, tutaj zostaję"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebol71 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 28-12-2010, 17:34    Odpowiedz z cytatem

Jak najbardziej podpisuję się pod pomysłem i propozycją utworzenia tego interREGIO! Wydaje mi się, że o frekwencję nie będzie trudno.

_________________
SRJP 2005-2012: chomikuj.pl/sebol71
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pablo_Żagań Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 28-12-2010, 17:58    Odpowiedz z cytatem

KD na Dolnym Śląsku dają dupy na całej linii, brakuje im taboru, odwołują pociągi - więc wcale nie rządzą. Odbija się to także, na połączeniach obsługiwanych przez KD w lubuskim.
Obecnie PR Zielona Góra posiada oprócz szynobusów i kibli 4 lokomotywy SU45 (z tego dwie są sprawne) i jedną SM42 w Zbąszynku na manewrach. Żeby zapewnić loka na nowe połączenie jedynym sensownym rozwiązaniem byłą by delegacja. Ale, żeby to wszystko miało sens to musi być przede wszystkim opłacalne, a pod uwagę brać trzeba głównie koszt uruchomienia i czas przejazdu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DawidCzerwiensk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2009
Skąd: Czerwieńsk/Krobia

PostWysłany: 28-12-2010, 18:02    Odpowiedz z cytatem

Szlakowa na Leszno - Ostrów to 70-80 km/h.
Niestety jest tak:
brak druta, szlakowa przyzwoita, drut - szlakowa beznadziejna (ZG-Bytom Odrz)

_________________
zielona góra - ostrów wielkopolski WRÓĆ!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pablo_Żagań Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 28-12-2010, 18:05    Odpowiedz z cytatem

A jak jest na Głogów - Leszno?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 28-12-2010, 18:25    Odpowiedz z cytatem

@Japaw przepraszam ale czy ty się dobrze czujesz??!! A jaką inną trasą miałby jechać osobowy Kostrzyn - Poznań??!! Przez Rzepin? Shocked Po pierwsze Rzepin czy Zbąszynek pociągów do Poznania mają od bólu, bo to międzynarodowa E20, więc nie narzekają. Po drugie, sugerujesz żeby taki pociąg omijał 125-tysięczne miasto wojewódzkie?! Przecież to jest wręcz śmieszne. Śmiech Nawet nie wyobrażasz sobie ile ludzi oblega każdy pociąg osobowy w stronę Krzyża, Kostrzyna, Poznania czy Piły. Zawsze jest to bardzo dużo ludzi, czasami w szynobusie miejsca nie starcza. Dlatego jest to dla mnie pomysł absurdalny. Dobrze że w PR-ach nikt czegoś tak głupiego jeszcze nie wykombinował Smile

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BvL Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2008
Skąd: Głogów

PostWysłany: 28-12-2010, 22:40    Odpowiedz z cytatem

W temacie jest połączenie Zielona Góra - Ostrów Wlkp - Warszawa Smile

Szlakowa na odcinku Leszno - Ostrów Wlkp to 80-100 km/h,z czego 100 km/h możemy osiągnąć aż przy prawie 80 km szlaku w torze N, a na torze P wygląda to jeszcze ładniej, bo na cały 100 km odcinek tylko 8 km pozwala na osiągnięcie 80 km/h a pozostałe 92 km jest na stówie Smile Oczywiście! Może jest tam pełna masa "sierżantów" skutecznie psująca średnią, pociąg regio jedzie ten 100 km odcinek w 1:45 minut - tyle jedzie osobówka na odcinku Leszno - Wrocław

_________________
"Opolskie, tutaj zostaję"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 28-12-2010, 22:56    Odpowiedz z cytatem

Kuba MK, zacytuj odpowiednie słowa @Japaw, będzie to wyglądać nieco jaśniej.
Gdybiąc cały czas na temat tego iR ZG-Warszawa, może troszkę spójżmy na obecną sytuację. Dziś pociągi dalekobieżne prowadzone trakcją spalinową kursują tylko na trzech liniach (OstBahn, Korsze-Ełk, Białystok-Suwałki, sezonowo Łeba, Hel). Polityka PKP IC skupia się na wyeliminowaniu z ruchu pociągów prowadzonych właśnie tą trakcją, natomiast w przypadku PR-zastępowanie tradycyjnych składów tj. lokomotywa spalinowa+wagony szynobusami. Nikt więc teraz nie będzie przeczył własnemu postępowaniu i uruchamiał pociągu na linii niezeelektryfikowanej. Jeżeli nawet, problemy taborowe dałoby się rozwiązać (przecież ten nasz iR nie musi być obsługiwany przez LZPR, skład może wystawiać WZPR), zakładając że wypadałoby jeszcze mieć rezerwę. Pociąg ten miałby sens jedynie jako Regio z dotacją, z ZG do Ostrowa, a w przypadku gdy marszałkowie jakoś się dogadają do Łodzi. Innej opcji nie ma.
Co prawda we wstępnym projekcie RJ dla iR był pociąg Toruń-Szczecin obsługiwany przez SA110.
Gdyby się nad tym zastanowić, to w porównaniu do wyżej wymienionego połączenia, ten iR ZG-Warszawa mógłby być uruchomiony. Rzeczywistość jest inna. Nie ma pociągu Toruń-Szczecin, nie ma pociągów na liniach bez druta. Koniec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BvL Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2008
Skąd: Głogów

PostWysłany: 28-12-2010, 23:48    Odpowiedz z cytatem

Kolega ma całkowitą rację. Proszę jednak zauważyć iż po to prowadzona jest tutaj dyskusja wśród nas, klientów, którzy płacą i wymagają, żeby usprawnić ten cały dziurawy system. Od tego rozkładu jeździ IR obsługiwany trakcją spalinową na odcinku Korsze - Ełk. Da się? Nawet jeśli na tej linii prócz Olsztyna nie ma nic większego, a miasta mazurskie ściągają potoki tylko w sezonie? Proszę bardzo, ten IR jest codzienny! Oczywiście że są inne miasta potrzebujące podobne IR: Gorzów Wlkp, Zgorzelec, Zamość, Grudziądz. To że miasta te mają problemy na mapie kolejowej kraju wynika z nieudolności pracowników marketingu. O polityce IC szkoda słów...

Więc, może zamiast stosowania przez nas polityki "nie da się, my nie jesteśmy od tego" wstać z komputera i zrobić coś w sugestii skrzywdzonych pasażerów? Temat Zielona Góra - Ostrów Wlkp, co dla większości bzdura, jest miejscem gdzie można przedstawić własne rozwiązania Smile

P.s. ten IR Mamry zmienia loka już w Olsztynie, więc na odcinku Olsztyn - Korsze korzysta już ze spalinowozu, PR stać na paliwo Very Happy

_________________
"Opolskie, tutaj zostaję"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Seblit Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2007
Skąd: z mieszkania

PostWysłany: 29-12-2010, 12:44    Odpowiedz z cytatem

W SRJP w tabeli 510 żadnego IR przez Korsze nie ma. Więc nie wiem co to za rewelacje. A co do relacji Zielona Góra - Wawa pod drutem to żeby nie pchać przez Poznań kolejnego pociągu, można od Krotoszyna puścić Jarocin, Września, Konin, Kutno, Warszawa Centr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

koki161 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Gru 2007

PostWysłany: 29-12-2010, 12:53    Odpowiedz z cytatem

Pablo_Żagań napisał/a:

Obecnie PR Zielona Góra posiada oprócz szynobusów i kibli 4 lokomotywy SU45 (z tego dwie są sprawne) i jedną SM42 w Zbąszynku na manewrach.


Lokomotywy manewrowej PR (SM42-108) w Zbąszynku od 13.12.2010r. nie ma i w ogóle nie będzie przez cały okres obowiązywania rozkładu jazdy 2010/2011.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marduq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: 29-12-2010, 13:56    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Lokomotywy manewrowej PR (SM42-108) w Zbąszynku od 13.12.2010r. nie ma i w ogóle nie będzie przez cały okres obowiązywania rozkładu jazdy 2010/2011.


A tak czysto informacyjnie do statystyki - co się z nią teraz dzieje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 29-12-2010, 19:59    Odpowiedz z cytatem

(A jak jest na Głogów - Leszno?) Szlakowa Głogów-Grodziec Mały 20km/h Grodziec Mały - Głogówko 50km/h Głogówko-Stare Drzewce na jednym torze 50 drugi 60 km/h Stare Drzewce- Leszno w strone Leszna 80km/h w strone od Leszna cały czas praktycznie 50km/h. Rewelacji niema ,tragedii też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 29-12-2010, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Seblit, w tab.510 nie ma, ale jest wagon Bh przełączany z IR Mamry na Regio i stanowi to de facto bezpośrednie połączenie, jednak w rozkładzie próźno szukać takiej informacji.
Jednak PR Olsztyn raz pomyslał,ale szkoda,że nie do końca.

A Twoja propozycja IR trochę nie bardzo bo omija największe ośrodki.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 10 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl