Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 29, 30, 31  Następny
Wagony Dorohusk-Warszawa w pociągu Kiev-Express
Autor Wiadomość

Pele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2009
Skąd: Oberslezig

PostWysłany: 28-12-2010, 23:23    Odpowiedz z cytatem

Kasztan od Rzepina czy od Poznania to w ogóle zapomnijcie. On z Berlina jedzie razem z ruskimi wagonami do Moskwy i Saratowa. Przed rozdzieleniem na Wschodniej skład ma 11-12 pudeł (gdy w części ukraińskiej jechały wagony do Doniecka i gdzieś jeszcze to 14 było Shocked ). Jak do tego dorzucić jeszcze ze dwa-trzy polskie (które szybko będą nabite po dach bo jakikolwiek wcześniejszy transport z Wawy do Lublina w tym i busy jest 2 h wcześniej, a następny 2 h później - choćby taryfa EIC była to ludzie nie będą chcieli garować na stołecznych dworcach) to by chyba w trakcji podwójnej trzeba ciągnąć od granicy do stolicy, bo już z lżejszymi składami EU07 zawału dostać potrafi.

Oczywiście też ciągle ich gnębię o tego Kasztana. Mogą mieć monopol transportowy na późne powroty z Wawy do Lublina i dalej, a jakoś się nie kwapią. Czas przejazdu też niczego sobie ale to się mniej liczy akurat. Myślałem że tam są jakieś skomplikowane kwestie związane z finansowaniem tych pociągów przez stronę ukraińską, ale jak do Kiev Expressu się dało to się tak samo da i tu. Nawet ładnie by się obieg wagonów układał...Tylko ktoś inteligentny musi przeczytać te pisma i te argumenty; to nie jest niemożliwe, ale i nie jest regułą...

Dobrze słyszałem że do 17.01 jest czas na zgłaszanie przez przewoźników marcowej korekty?

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 28-12-2010, 23:35    Odpowiedz z cytatem

Dobrze słyszałeś. Ale pamiętaj, że dla chcącego nic trudnego, spokojnie w lutym też będą zgłaszać, tak jest zawsze... najlepszy przykład to TLK 84100/48101.
Ważne, żebyś Ty zgłosił taką propozycję jakoś konkretnie w pierwszym tygodniu stycznia najlepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 28-12-2010, 23:44    Odpowiedz z cytatem

Nie sądzę, żeby w tej sprawie zmieniło się coś po powołaniu nowego wiceministra odpowiedzialnego za kolej.... daremne nadzieje, próżny trud....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 29-12-2010, 10:54    Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie, że pociągi z Ukrainy z wagonami "stodołami" mają często obniżoną prędkość maksymalną i po drodze z Lublina do Warszawy kilka dodatkowych atrakcji, w stylu jazda przez Stojadła (wagony z przekroczoną skrajnią).

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 29-12-2010, 11:20    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie. Kiev Express ma Vmax=105 km/h z tego co pamiętam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-12-2010, 17:15   

Piszcie, walczcie, bo warto zawalczyć o tego Kasztana Smile Dwa TLK do Chełma to już coś Smile
Powrót do góry

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 31-12-2010, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Nie sądzę żeby PKP IC chciały się tym zainteresować, z uwagi na to, że w lubelskim jest odwrotna tendencja... TERESPOL wcale NIE MA połączeń, MIAŁ, teraz zostały mu tylko do Warszawy... więc Poznań, albo Rzepin, to raczej nie jest realne marzenie, ale powalczyć trzeba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

janekp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009

PostWysłany: 01-01-2011, 14:28    Odpowiedz z cytatem

Ja tez napisze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 02-01-2011, 22:39    Odpowiedz z cytatem

i tak nie posłuchają, bo powiedzą, że teraz cały system kolejnictwa wymaga ulepszeń i są pilniejsze działy, czego dowodem są dzisiejsze dramaty podróżnych wracających po weekendzie, koszmar!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

janekp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009

PostWysłany: 03-01-2011, 07:53    Odpowiedz z cytatem

najpierw napisz pózniej gdybaj
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 03-01-2011, 08:50    Odpowiedz z cytatem

thassos, trza spróbować, a nóż widelec się uda. Trzeba pisać, dzwonić, namawiać znajomych etc, etc. Trzeba chyba tak jak w Pozytywiźmie, zacząć od podstaw, czyli w tym wypadku od pasażerów, bo to dla kolei jest podstawa.
BTW: w przypływie dobrygo nastroju, życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 03-01-2011, 17:30    Odpowiedz z cytatem

Dajcie spokój sobie z pisaniem do Intercity. Nawet jak dołożą te z 2 wagony to i tak mało kto tym będzie jeździł. To jest za biedne miasto aby ludzie przepłacali. Zdecydowana większość pojedzie tym co jest tańsze. Cena biletu Intercity na odcinku Chełm Warszawa nie jest konkurencyjna w porównaniu do takiego busa.
Lepiej byłoby zabiegać o o Interregio, np na podwójnym EN57. Przynajmniej cena byłaby konkurencyjna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 04-01-2011, 18:23    Odpowiedz z cytatem

To Interregio (Chełm -Warszawa albo i dalej w Polskę) mogłoby być na odcinku Lublin- Chełm nawet w ramach poc. osobowego (np.r110, a z powrotem r115) z postojem 10 min. w Lublinie na to, by wsiedli pasażerowie. To ograniczyłoby koszta uruchomienia pociągu.
Tylko IR ma taryfę która może być konkurencyjna do busów.
Jak wcześniej napisaliście poprzez włanczanie wagonów krajowych do poc. MN (szczególnie tych ze "stodołami") wydłuża się czas podróży.
Trzebaby i powalczyć o przedłużenie "Bolka" do Chełma.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

_kamil_ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2010
Skąd: Chełm

PostWysłany: 04-01-2011, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Napisałem do PR w sprawie wydłużenia iR "Bolko" i o to odpowiedź:



Szanowny Panie,
Uprzejmie dziękuję za przesłaną propozycję. Realizacja wniosku polegającego na połączeniu handlowym pociągów rel. Wrocław - Lublin - Wrocław z pociągami re. Chełm - Lublin - Chełm napotyka na znaczne trudności wynikające z odmiennego charakteru obsługiwanego ruchu. Pociągi dalekobieżne są bardziej podatne na opóźnienia i chcielibyśmy uniknąć sytuacji, w której podróżni wykorzystujący kolej w codziennych dojazdach, posiadający bilety okresowe, zmuszeni będą do oczekiwania na pociąg jadący aż z Wrocławia. Szczególnie dotkliwe dla ruchu regionalnego pozostają sytuacje zamknięć odcinków linii kolejowych, stąd pozostawienie połączenia przesiadkowego pozwala uniknąć ingerencji w rozkład regionalny.

Niemniej jednak zdajemy sobie sprawę z dogodności opisywanego połączenia. Mając na uwadze uwarunkowania zewnętrzne, przede wszystkim aktywną rolę organizatora przewozów, przeprowadzona zostanie analiza możliwości realizacji opisanego postulatu.

Proszę o przyjęcie niniejszego stanowiska.

Naczelnik Wydziału
/-/
Bartosz Mazur

Warto pochwalić to ,iż odpowiedź dostałem następnego dnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 18-01-2011, 13:22    Odpowiedz z cytatem

Pewnie w ramach odzyskiwania skasowanych i wycofywanych wagonów, zlikwidują te wagony na trasie Dorohusk-Warszawa, tym bardziej, że zapowiadają od 1 marca znaczącą korektę polegającą na wzmocnieniu wagonami uczęszczanych i obleganych kierunków kosztem likwidacji nierentownych połączeń Wink skąd my to znamy, ale długo pojeździł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 31 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 29, 30, 31  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2021 infokolej.pl