Kolego @Oporny... Znam ten tabor i wiem dlaczego stoją... Jak dotąd nie ma dla nich pomysłu... Były w PR-ach i w IC, potem jeździły na próbach z CNTK, teraz Frightliner jest nimi zainteresowany, sądząc nawet po resztce nalepki na zdjęciu gdzie z "L" został tylko podkreślnik. To nie jest Nasz tabor, to jest tabor DISPOLOK-a... Jak oni nim rządzą tak on jeździ... Nie wiemy na jakich zasadach to wszystko funkcjonuje... Jakie są rozliczenia, dopuszczenia, reguły, zasady itp... Właściciel taboru nim rządzi... Bynajmniej nie są to TRAXX-y... To są maszyny Siemens-a... Pudełko tylko maja takie same... A poza tym jestem z ZZM... To tak na przyszłość I przesyłam gorące pozdrowienia
_________________ Kolejarze wszystkich spółek łączcie się
Jak na szybko odróżnić Eurosprintera Siemensa od TRAXX-a Bombardiera:
Eurosprinter - Bok ryflowany.
TRAXX - Bok gładki.
Czemu stoją ? A no właściciel lokomotyw czyli chyba Dispolok, wszedł na polski rynek i się po prostu uczy od naszych przewoźników co i jak powinno u nas wyglądać, jak tu się prowadzi biznes. Pierwszą lekcję jak widać odrobili na 5+. Już wiedzą co najlepiej u nas zrobić z dobrym taborem. Odpowiedz jest prosta, najlepiej odstawić w krzaki...
Te lokomotywy jeżdziły w zeszłym roku w FPL i pewnie na wiosne jak ruszą masowe przewozy kruszywa to znajdą zatrudnienie i spotkamy je na szlaku.Nie sądzę aby Dispolok miał takich samych geniuszy od gospodarki taborem jak np. IC.
A może mi ktoś podać jakie numery lokomotyw tam się znajdują i w którym dokładnie miejscu olszynki można je spotkać, bo zastanawiam się nad wybraniem się na zdjęcia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum