Pyta gość taksówkarza ile weźmie za kurs do "X" - odpowiedź -200 złotych więc zadowolony płaci z z góry i wsiada. Taksówkarz chowa kasę do kieszeni i woła "zajęte". Gość zdezorientowany pyta o co chodzi? Taksówkarz - wynocha. Przecież się dogadaliśmy żali się potencjalny klient. Taksówkarz wyrzuca mu przez okno dwie stówki i mówi, że to olewa i odjeżdża.
To może być głupi sen ale analogicznie do tej sytuacji zachowują się przewoźnicy grupy PKP.
Ostatnie przypadki nie zabrania pasażerów ze stacji pośrednich przez pociągi IC i PR jest szczytem chamstwa i głupoty. Poznań - Koszalin - Białogard itd... itd. Skład pociągów IC przypomina kanapkę złożoną z wagonów z rezerwacją i tych dostępnych dla podróżnych z przewagą rezerwacji. Kto jest odpowiedzialny za skład dalekobieżny złożony z 4 wagonów z rezerwacją i 2 dostępnych dla pasażerów? Może warto pochwalić się publicznie pomysłowością i marketingiem? Kto jest odpowiedzialny za 1 x EN%& ze Szczecina do Ustki lub ze Szczecinka do Kołobrzegu? Przecież ktoś sprzedając bilet zawarł umowę której od razu wie, że nie dotrzyma! Kpina z klienta czy normalka? Sam zwrot biletu to nic a gdzie przepraszam? Przy takim zapełnieniu pociągów kto odpowie za to, że drużyny nie mogą dokonać kontroli biletów - ilu wtedy jedzie za friko? Ilość ch...w i k...w jakie dostają obsługi pociągów dają wyjątkową motywację do wydajnej pracy.
Dlaczego nikt nad tym nie panuje a rzecznik IC zadowolona pali głupa z klientów i kolejarzy?
Dyspozytorzy informowani przez drużyny konduktorskie o braku możliwości kontroli co z tym robią? Zapisują gdzieś - przekazują? czy olewają i siedzą cicho bo to w końcu władzy i tak lata i tak a oni sami i tak nie mają z obsługą pasażerów nic wspólnego. Ot to kolejny dzień sezonu.
Ci co zostają na peronach bo nie ma jak wsiąść do pociągu byle jakiego na pewno podziękują PKP i Grabarczykowi za staranność i troskę. Na pewno nie kwiatami.
W kolorowych pisemkach dla klientów na pewno pochwalą się ile wagonów przekażą do rewizji i jakie to szynobusy wygodne - w chwaleniu i opowiadaniu bzdur są mistrzami - jak długo?
_________________ "Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Wagonów nie może być więcej, bo wpływy z bietów pokryłyby koszty i niebyłoby dotacji. A tak, lepiej narzekać na koszty i wyciągać rękę. Zawsze można liczyć że firma upadnie i pracownicy dostaną upragnioną odprawę. Kupią busy i będą wozić kartofle...
gumis, Przyłączam się do pytania Gumisia... kto dokładnie za to odpowiada? Wiadomo odpowiada BWO i poszczególne Zakłady - teoretycznie. A praktycznie nie ma chyba dokładnie wskazane kto za to odpowiada. A przecież to właśnie te osoby powinni dostać "wyjaśnienia".
Szymek
Przyłączam się do pytania Gumisia... kto dokładnie za to odpowiada? Wiadomo odpowiada BWO i poszczególne Zakłady - teoretycznie. A praktycznie nie ma chyba dokładnie wskazane kto za to odpowiada. A przecież to właśnie te osoby powinni dostać "wyjaśnienia".
Cały problem polega na tym, że piony handlowy i taborowy w IC (zwłaszcza w zakładach) żyją w innych światach. Marketing i sprzedaż obiecuje ludziom "gruszki na wierzbie" sprzedając (rezerwując z kasę) już właściwie sprzedane miejsca- no i mamy 4 wagony w pociągu z czego 3 zarezerwowane. A wszystkie zjebki dostaje drużyna i pion taborowy za pomocą wewnętrznych postępowań wyjaśniających. Tymczasem w Gumisiowym zakładzie sprawami rezerwacji zajmuje się Wojciech P. (syn watażki związkowego z "S"), który jak nawet coś spier... to włos mu z głowy nie spadnie- a zdarzyło mu się już nawywijać nie raz
_________________ KIBLE NASZĄ PRZYSZŁOŚCIĄ!
TAK JESZCZE Z 50 LAT.P
Rezerwacji może być zrobione do 50% miejsc w kl.2 . Pracownik zajmujący się tymi sprawami,posługuje się dodatkiem o zestawieniach składów. A te są nieaktualne i wychodzą właśnie takie kwiatki!
_________________ W czasach zakłamania, mówienie prawdy, jest czynem rewolucyjnym - Orwell
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-08-2011, 08:35
Czyli IC doskonale wie, co funduje pasazerom, a mimo to idzie na to ? Co za bezczelnośc- to najlepszy dowód na to ze tak na prawde maja w d***e pasazera.
Wczoraj zabrakło wyobraźni kolejny raz. Kończy się Przystanek Woodstock - a pociąg 85100 tradycyjnie lok +cztery wagony. Na starcie nadkomplet a po trasie? Cuda + opóźnienie! Relacja Szczecin - Olsztyn to chyba pod łapkami ZP i nie ma możliwości spychania na kogokolwiek. Wiem, że nie wszyscy muszą wiedzieć o przystanku ale skoro PR uruchomił dodatki to chyba jakaś koordynacja być powinna ale po co? Ciekawe jakie pozdrowienia wysłali Ci którzy się tym pociągiem nie zabrali?
Nie lepiej złożyć lok + dwa wagony i zakwalifikować w PLK jako luzaka? Np. dwie jedynki?
_________________ "Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Kuriozum w Chełmie. Pociąg z jednym wagonem na stacji. Pasażerowie "wchodzili" oknem.
Pasażerowie w Chełmie 12 listopada przeżyli mały szok: czy to był najkrótszy możliwy skład PKP Intercity? Nie wiadomo, czy tak, ale jedno jest pewne: najbardziej zdesperowani pasażerowie próbowali dostać się do wagonu oknem. Na stację podjechał bowiem chyba jeden z najkrótszych w historii PKP Intercity składów. Lokomotywa i jeden wagon.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum