ale są inne ciekawe rzeczy:
Wielkopolanin także do Stalowej Woli z pominieciem Przeworska.
Zielona Gora - Krakow (po poludniu a powrot rano! tego brakowało!)
EN57AKM a to ciekawe, że zakładają taki zestaw na Kraków - Warszawa. Tylko który z zakładów PR ma taki skład? Bo że będą modernizacje to wiemy ale czy zdążą z nimi do nowego rozkładu?
lodzianinn, Kielce jak Kielce ale nie ma żadnego IR Łódź-Warszawa, Warszawa-Białystok a teraz jeszcze są w rozkładzie obecnym. Nie ma drugiej pary Warszawa-Gdynia co było w 1 wersji.
Co ciekawe wagony rel. Wrocław-Świnoujście nie jak do tej pory włączane w Poznaniu do Portowca, tylko pojadą przez Ostrów i tam włączanie do Barbakana, który ku uciesze cały rok na wagonach, albo mi sie wydaje albo przybyło wagonowych IR, w porównaniu z obecnym RJ.
Starosta na ED73/72, paranoja.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
A jednak wycięto 2 pary Elbląg-Szczecin ! Także jedyne co pozostaje Trójmiastu to IR do Warszawy - nie biorę pod uwagę zakichanych sezonówek kursujących kilka razy do roku
Przewozy Regionalne ! Jeśli tak będzie wyglądać ostateczna wersja - żal mi was !
Jestem bardzo zadowolony z tego projektu, jeśli chodzi o moje miasto. Barbakan na wagonach z łącznikiem z Wrocławia to super posunięcie, gdyż Ostrów nie ma za wielu połączeń z Wrocławiem, a poza tym trasa przez Leszno ma i tak za dużo pociągów. Po drugie Mickiewicz zmieniony do Bielska Białej też uważam, za super rozwiązanie i godzina przyjazdu do Poznania też dobra, gdyż w Ostrowie nie będzie dublował się ze składem Regio. Oraz po trzecie skład Prosny wydłużony do Bolesławca. Szkoda, że nie udało się uzyskać połączenia do Kielc, Częstochowy czy przedłużyć IR Lazur z Sieradza do Ostrowa, ale i tak ofertę IR-ów w Ostrowie uważam za dobrą.
Najbardziej cieszę się z uruchomienia pociągu iR Kraków-Zielona Góra. Napisaliśmy z kumplami wiele podań, petycji w różne miejsca. Jak widać zyskały one powodzenie. Jest to pociąg bardzo potrzebny i nie dublujący się z TLK-7310/3711, dlatego przewiduję ładną frekwencję. Jedyne co powinni dać, to taryfę REGIO dla pociągu z Krakowa do Zielonej na odcinku Wrocław-Głogów, gdyż jedzie w godzinach szczytowych. Przełożyłoby to się na lepszą frekwencję.
iR Wrocław-Świnoujście p. Ostrów Wielkopolski to dość dobry pomysł, w sumie bardzo dobrze że teraz dzięki Karmazynowi i teraz Barbakanowi z Wrocławia do Szczecina trasa przez Leszno straciła "monopol". Sam Ostrów nie wygeneruje ogromnej ilości pasażerów, natomiast Oleśnica, Twardogóra zyskają połączenie do Świnoujścia. No i - mamy alternatywę w trasie do Poznania.
iR Poznań-Stalowa Wola, z godzinami iR Wielkopolanin (a także dawnego Hetmana) uznaję ze strzał w dziesiątkę, wierzę że ten pociag szybko się zapełni (w sumie chciałbym tylko żeby na odcinku Rzeszów-Stalowa Wola miał taryfę REGIO)
iR Warszawa-Bolesławiec wg mnie powinien KONIECZNIE mieć taryfę REGIO i być dotowany na całym odcinku Wrocław-Bolesławiec. Niestety, tutaj się boję o frekwencję (szczególnie za Legnicą), dlatego myślę że taryfa REGIO na Bolesławiec-Wrocław byłaby bardzo dobrym rozwiązaniem, które by wygenerowało dodatkowych podróżnych.
Nie sądzę, że w przypadku Prosny był problem z frekwencją za Legnicą. Miałem ostatnio okazje jechać RegioDB do Drezna i jeśli z Wrocławia po sam Zgorzelec ludzi full w tym pociągu (także w taryfie IR) to także w przypadku wydłużenia Prosny w tę stronę myślę, że źle nie będzie. Jeśli jednak byłaby taryfa Regio to pociąg byłyby osobowy i na każdej stacji musiałby się zatrzymywać, chyba, że zrobiliby z niego jakiś przyspieszony.
Nie podoba mi się trochę ten rozkład iR na E30 na wschód od Krakowa, teraz w obydwie strony na Rzeszów i z Rzeszowa są w miarę dobre odstępy czasowe. Teraz z Rzeszowa będzie 3 iR rano co godzinę, 4 godziny dziury i jeden iR, potem 4,5 godziny dziury i dwa iRy co godzinę...
Na przykładzie mojego rodzinnego Tarnowa:
odjazdy z Tarnowa w kierunku Krakowa:
ok. 6:10 WOŚP Rzeszów - Warszawa
ok. 7:25 Galicja Rzeszów - Wrocław
ok. 8:25 ?? Przemyśl - Krakow (po rozcięciu relacji do Bolesławca)
ok. 12:25 Wielkopolanin SWR - Poznań
ok. 17:05 Podkarpacie Rzeszów - Gliwice
ok. 18:15 ?? SWR - Gliwice
ok. 20:35 Przemyśl - Kraków (5) i (7)
obecnie odjazdy są: 7:23, 7:59, 9:59, 11:59, 13:59, 15:59, 18:55, 20:20 (5) i (7).
Z Krakowa na wschód w miarę fajnie to rozłożyli.
No i jeden iR wypadł z tego odcinka trasy.
Fajnie; Ostrów dostał, Stalowa Wola dostała, Zielona Góra dostała, Bolesławiec dostał, Wolsztyn oberwał. Chciałem z tego miejsca szczerze pogratulować Przewozom Ragionalnym za tak fantastycznie ułożony rozkład InterRegio na RJ 2010/2011 polegający na totalnym rozkomuniowaniu osobówek z Wolsztyna (w stronę Poznania), Wągrowca, Krotoszyna, Gostynia (razem z Jarocinem), Głogowa (w stronę Leszna) niemalże każdy poranny IR wyejżdża kilka minut przed przyjazdem pociągów regionalnych. Już obecna sytuacja nie była najlepsza, ale ten nowy spis IR to kuriozm i jakieś wielkie nieporozumienie! Na nic zdał się moje pisma, mające często nawet charakter prośby. Tak trudno poczekać te 10, 20 minut? Najwidoczniej politykę olewania Bytomia i TG, PR wprowadza także w Wielkopolsce. Arogancja PR mnie przerosła. Zaczynam już powoli wierzyć w słuszność utworzenie spółki "Koleje Wielkopolskie".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum